MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

• #158.261
Ik heb hier ook zon gruwelijk hekel aan!

IMG_8040.jpeg
Welke dames??
We hebben die foto's gezien van je in die lege gym steeds :D

• #158.262
Bij mij in de gym mag je sowieso niet met een statief aan komen. We hebben wel een poseer kamer waar je jezelf kan filmen of foto’s kan maken en in de kleedkamer als er niemand is, kan je ook gewoon je ding doen.

Snap wel je irritatie puntje….. vooral als je zelf in beeld komt, persoonlijk stap ik er dan wel op af.

Ik zie meestal of van die dames met t*ring strakke leggings die hun uitgepuilde kont overdreven showen voor TikTok.

Mmm denk dat ik meer zo op video sta 🤭

Angry Agro GIF

• #158.263
Kijken jullie dan niet naar de billen als een vrouw een squat of rdl etc doet?

• #158.265
Ik heb in maart een PC gebouwd. En ik denk al af en toe hè Ik had toch 32 gig ram, waarom staat er 16? Soms doet een ramstick van de 2 x 16 het dus wel en soms doet hij het niet. Heel vaag. Maar nu moeten de onderdelen dus terug naar de winkel en met die stijgende prijzen krijg ik het echt op mijn heupen ervan. Voor de mensen die het niet weten:
dit heb ik in maart gekocht voor €100 en exact dezelfde, dus een zelfde soort paar verouderde sticks, kost nu €500.
Maakt niks uit, verkoper is verplicht dezelfde ram te leveren. Als jij voor €300,- had gekocht en ze nu 135,- kosten krijg je ook geen geld terug !
(dus cas latency alles hetzelfde of beter)

Heb je de modules wel in zelfde channel zitten of heb je maar twee bankjes in je moederbord ? Ff in de handleiding kijken of ze beide in A2-B2 moeten dus 1bankje overslaan bij 4 of meer bankjes.(vaak 1e en 3e bankje vanaf cpu koeler))

2dehands op marktplaats valt er nog wel wat te vinden.
Verkoper moet conformiteit nakomen.

Terug
Naar boven