ThomasGroenlo
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bak van 1KG hot wings gekocht als post wo meal, yummm
Waarom nietwtf man, doe er normaal 5 min over en nu bijna 20, waren 3 mensen in de sportschool, wijf met dikke t**ten was er niet en me oren zijn helemaal vertieft. wilt een vriend nog uit vanavond omdat hij weer single is maar ik ga mooi niet een uur fietsen met -18
Mooi weertje tochWaar haal jij die gifs altijd vandaan

mijn ov kaart gescheurd.. dit geintje gaat me 35eu per dag kosten

Studenten ov? Kosten kun je declareren.
On-topic: Wat een pauper weer !

Er zou om 19:00 sterkste man op Eurosport zijn, is er niet![]()
Nee, morgen is er meestal rond 18:00 sterkste man op RTL7. Vrijdagavond is Eurosport.
hmm komt die nog vnv of niet ?Nee, morgen is er meestal rond 18:00 sterkste man op RTL7. Vrijdagavond is Eurosport.

There thereThese Guys
THESE GUYS OP 11 FEBRUARI IS AFGELAST!
Voor deze editie hadden we onze zinnen gezet op een van de kelders van het Shell lab, direct achter het Centraal Station. Sinds vorige week staat het pand onder streng toezicht van de politie. We hebben nog geprobeerd om uit te wijken naar een andere locatie maar helaas zonder succes.
Onze excuses hiervoor!
MAAAAAR er is ook goed nieuws. Nadat we de afgelopen maanden verschillende keren problemen hebben gehad met onze locaties, hebben we voor de volgende editie voor iets meer zekerheid gekozen.
Next These Guys zal zijn op 23 maart in een van dikste locaties van A'dam op het ij! Voor deze editie hebben we al een aantal HELE dikke namen weten te strikken, hierover spoedig meer nieuws.
****kkkk, keek hier echt naar uit![]()