MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Verschrikkelijke k*tlast van me k*t onderarm/elleboog. ding kan ik nu gewoon laten kraken en steekt de hele tijd. ben gestopt na 15 min trainen, k*tttttt

Verschrikkelijke k*tlast van me k*t onderarm/elleboog. ding kan ik nu gewoon laten kraken en steekt de hele tijd. ben gestopt na 15 min trainen, k*tttttt

same shit met schouder.

zullen we samen onze pijn wegdrinken guess? :o
of lekker knuffelen met een beetje m?

Bro tip voor jullie: koop animal flex. Plus als je zo'n last heb dat je niet kan trainen, ga langs de doc en vraag om een kuurtje ontstekingsremmers.

En vermijd alle skullcrusher varianten voor je elleboog en doe met schouders niet te veel front delt werk maar ga focussen op rear delts.

Bro tip voor jullie: koop animal flex. Plus als je zo'n last heb dat je niet kan trainen, ga langs de doc en vraag om een kuurtje ontstekingsremmers.

En vermijd alle skullcrusher varianten voor je elleboog en doe met schouders niet te veel front delt werk maar ga focussen op rear delts.

Heb zelf ook beiden blessures gehad.

wie wilt er met mij knuffelen?

wie wilt er met mij knuffelen?

come at me bro, voel me eenzaam

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 18:28 ----------

Heb zelf ook beiden blessures gehad.

ja thanks, merkte al dat ik het hoorde kraken met skullcrushers, ook met dips en wil daar echt niet mee stoppen :( heb geen zin om een paar weken te stoppen met trainieren

Energie loos heb al weekje bagger gegeten en getrained, heb het fut niet om door de k*tkou naar gym te lopen omdat alle2 me fietsen kapoet zijn :(

girlfriend is mad at me, virusje op me pc en de oortjes van m'n gsm zijn kapot :( f*ck

Getver, moet nog de deur uit voor eieren en tonijn :mad:

Marcel!!:mad::mad::mad::fire::fire::fire:

Blondje in het squatrek, bezig met 1,25 schijfjes op de bar, 5 minuten kwebbelrustpauzes in between sets, net toen ik wilde RDL'en :mad::fire:

Blondje in het squatrek, bezig met 1,25 schijfjes op de bar, 5 minuten kwebbelrustpauzes in between sets, net toen ik wilde RDL'en :mad::fire:

Dat moet je koesteren dat soort momenten! Was ze lekker?

Gewoon een gentleman zijn en haar netjes voordoen hoe het moet, je kan er dan ook prima achter gaan staan :P

Terug
Naar boven