AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Neem ik al. Al bijna 8 maanden denk ik.
Multivit. &min. voor sporters. Best behoorlijke doseringen!

Dit blijft gewoon enorm hangen, maar ik hoor er hier meer mensen over. Allen aan de antibiotica. Dat is een probleem: ik ben daar allergisch voor. :mad:

Ik zit ook al maaaaaaaanden met een verstopte neus. Ben er laatst mee naar de kno-arts geweest en die zei dat mijn neusschelpen redelijk opgezwollen zijn en dat ik daarom wat "verstopt" ben. Enige oplossen: conchotomie, het verkleinen van de neusschelpen, maar of ik daar de klachten te ernstig voor vind is nog de vraag. Misschien voor jou een idee om die richting eens op te zoeken met je verkoudheid?

Slechte training gehad door astma
:fuu: heb normaal nooit last van men astma

Een vieze autist in mijn projectgroep die voor de zoveelste keer verzaakt om wat op tijd in te leveren. Weer de deadline niet gehaald, resultaat: punten aftrek. Wat zou ik nu graag op de Universiteit zitten zeg.

Ik zit ook al maaaaaaaanden met een verstopte neus. Ben er laatst mee naar de kno-arts geweest en die zei dat mijn neusschelpen redelijk opgezwollen zijn en dat ik daarom wat "verstopt" ben. Enige oplossen: conchotomie, het verkleinen van de neusschelpen, maar of ik daar de klachten te ernstig voor vind is nog de vraag. Misschien voor jou een idee om die richting eens op te zoeken met je verkoudheid?

Mwah, ik ben eigenlijk zelden verkouden, alleen nu blijft het al een maand of 2 hangen. Ik denk dat het komt door veel trainen/veel stress/weinig rust.
Als het aanblijft houden ga ik idd eens naar KNO. Thanks!

zwemleraar die tegen me vraagt of mijn lack aan zwemkunsten misschien door mijn overgewicht komt ?? overgewicht, ben aan het bulken man is mijn reactie...
jaja dat is allemaal niet goed voor je blabla FUUUUU

zwemleraar die tegen me vraagt of mijn lack aan zwemkunsten misschien door mijn overgewicht komt ?? overgewicht, ben aan het bulken man is mijn reactie...
jaja dat is allemaal niet goed voor je blabla FUUUUU

Voor welk zwemdiploma ga je?

Ben nu al hele tijd aan het zoeken naar mijn kabeltje om gsm met pc te verbinden, can't finddddddd

---------- Post toegevoegd Mon 27 Feb 2012 om 21:14 ----------

Dat staat naast taal, boven in. Ik heb het idee dat je je online poker successen grotendeels hebt verzonnen, anders had je je nick wel gegeven. Maar we zullen zien..

Ben nu ook benieuwd.

dacht je dat hij serieus duizenden dollars had verdiend dan :roflol:

:roflol: mensen die denken dat fransie serieus is. Mijn neef speelt ook online poker, is er serieus mee bezig ipv studentenjob verdiend hij zo zijn geld. Speelt al paar jaar poker, laatste tijd uren per dag. Hij heeft mensen leren spelen ... En zelfs hij verdiend geen duizenden euro's per dag xD

Als het toch waar is, neem screenshot en bewijs het :)

Baywatch.jpg

Fuaarkkyeaahh foto van rondea over 5 jaar!

:roflol: mensen die denken dat fransie serieus is. Mijn neef speelt ook online poker, is er serieus mee bezig ipv studentenjob verdiend hij zo zijn geld. Speelt al paar jaar poker, laatste tijd uren per dag. Hij heeft mensen leren spelen ... En zelfs hij verdiend geen duizenden euro's per dag xD

Als het toch waar is, neem screenshot en bewijs het :)

Nja Fransie is er iig serieus over, want heb zelf nog met het ge pm'd erover. Als dat troll was zou hij er niet serieus over praten lijkt me. Maar kan idd wel dat hij liegt.

Nja Fransie is er iig serieus over, want heb zelf nog met het ge pm'd erover. Als dat troll was zou hij er niet serieus over praten lijkt me. Maar kan idd wel dat hij liegt.
Het kan zijn dat hij er goed in is en er geld mee verdiend. Maar €1000+ is veel voor een 15 jarige snotaap (no offence)

Het kan zijn dat hij er goed in is en er geld mee verdiend. Maar €1000+ is veel voor een 15 jarige snotaap (no offence)

ik sluit me hier bij aan, het is natuurlijk mogelijk dat hij zoveel verdient. Maar statistisch gezien is de kans dat een 15 jarige hier op het internet liegt/opschept veel en veel groter dan dat hij dat er ook echt mee verdient.

Echter kan ik geen conclusie trekken omdat het me geen eene moer kan schele wat die snotaap allemaal zegt.

Terug
Naar boven