Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

K*tzooi..:(
Halfgaar probeersel van een beentraining gedaan..toch weer last van mijn SI.
Gewicht stelde niets voor, ik voelde niets tijdens de training..en nu heb ik weer brandende bovenkant bil +Si. :mad:

Iemand ruilen? Mijn lichaam tegen een lichaam wat wel gewoon functioneert naar behoren. :mad:

Nitwit eigenwijsje toch :(. Kan je helaas geen goede knieen schenken.

Nitwit eigenwijsje toch :(. Kan je helaas geen goede knieen schenken.

Oh maar die heb ik ook al niet :D Alleen die pijn valt te harden :cool:
Stug doorlopen :D
Alleen dat SI gewricht is echt killing. Ik beval nog liever een keer dan dat ik nog langer met deze ellende moet rondlopen. Dat zegt wat..

Laatst bewerkt:
Geen idee of dat wat zegt, ben nog nooit bevallen. ;)

Maar snap je punt. Sterkte!

nice, kreeg op de fiets last van overmatig speeksel... had dus een roggel gespaard die ik voor de gym ff wou uitspugen.. stonden daar mensen dus loop met pokerface door... wou dus direct naar de wc lopen maar mijn pasje deed moeilijk.. meisje vroeg dus wat voor pas ik had..!!:eek::eek: Slikte de hele mikmak als een boss door en antwoorde:D

nice, kreeg op de fiets last van overmatig speeksel... had dus een roggel gespaard die ik voor de gym ff wou uitspugen.. stonden daar mensen dus loop met pokerface door... wou dus direct naar de wc lopen maar mijn pasje deed moeilijk.. meisje vroeg dus wat voor pas ik had..!!:eek::eek: Slikte de hele mikmak als een boss door en antwoorde:D

vind je lekker he :)

wtf doe normaal

goor hoody, echt goor.

ot; hele week al slecht geslapen geraak maar niet terug in mijn oude slaapritme en nog eens kei hard moeten werken vandaag. ben helemaal kapot:(

er zat zoveel speeksel in mijn mond, dat ik niet eens kon praten, of het druipte eruit:D:D:D:D:D:D:D:D

Het besef dat ik al meer dan een maand geen vagina meer gezien heb.

Het besef dat ik al meer dan een maand geen vagina meer gezien heb.

Hier heb je er een

Vagina-oog-Indonesie.png
toch niet trololol

Oh maar die heb ik ook al niet :D Alleen die pijn valt te harden :cool:
Stug doorlopen :D
Alleen dat SI gewricht is echt killing. Ik beval nog liever een keer dan dat ik nog langer met deze ellende moet rondlopen. Dat zegt wat..

Je belt maar hoor!:D

J/k klote is dat...maar hopen dat je er nog een keer vanf komt.;)
Je kan nog steeds goed hard schoppen trouwens.:o

Je belt maar hoor!:D

J/k klote is dat...maar hopen dat je er nog een keer vanf komt.;)
Je kan nog steeds goed hard schoppen trouwens.:o

da fuq, marcel jij bent echt true player :D bish3000 staat zeker voor 3000 bishes

:o

gvd net heete bord spaghetti op mijn kruis laten vallen :( gvd wat was dat heet

Lekker 3 maart wedstrijd en gister ziek geworden. K*tzooi. Maar we doen sowieso mee.

vandaag geen training :( jammer, maar wel dikste spierpijn

:D

da fuq, marcel jij bent echt true player :D bish3000 staat zeker voor 3000 bishes

:o

gvd net heete bord spaghetti op mijn kruis laten vallen :( gvd wat was dat heet

Blaren op de kop?:D

Ben helemaal geen player brah...was het maar zo dan zat ik niet 24/7 op DBB.:sad:

Lekker 3 maart wedstrijd en gister ziek geworden. K*tzooi. Maar we doen sowieso mee.

Klote man...sterkte en beterschap!

Terug
Naar boven