Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

jezus wat een kater, zie er wel droog uit nu maar kots na kots na kots:(

Pff de hele dag verslapen.:mad:

Mad.

Striae op m'n knie? whattha****?

weer gezever over "al dat trainen is niet goed voor je, je eet teveel, het is niet gezond, je moet gezond sporten en blablabla..." pfff zie ik eruit als Jay culter ok dan, maar nu zit ik nog maar in het prille begin, en het domste is dan nog dat de commentaar komt van mensen die zelf niet eens sporten.... en oohja, het zijn net die mensen die me zouden moeten steunen. Niet leuk maar goed :)

weer gezever over "al dat trainen is niet goed voor je, je eet teveel, het is niet gezond, je moet gezond sporten en blablabla..." pfff zie ik eruit als Jay culter ok dan, maar nu zit ik nog maar in het prille begin, en het domste is dan nog dat de commentaar komt van mensen die zelf niet eens sporten.... en oohja, het zijn net die mensen die me zouden moeten steunen. Niet leuk maar goed :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gwn niks van aannemen man! Geen idee hoe je fysiek eruitziet, maar als het iets minder op een ecto/chubby lijkt dan komen de leuke commentaren al ;). Of ze gaan zeuren dat het lelijk word om meer te krijgen *looks at my stats, dafuq*.

Gwn niks van aannemen man! Geen idee hoe je fysiek eruitziet, maar als het iets minder op een ecto/chubby lijkt dan komen de leuke commentaren al ;). Of ze gaan zeuren dat het lelijk word om meer te krijgen *looks at my stats, dafuq*.

Klopt, chicks zeggen ook al tegen mij dat het zo mooi is, maar groter lelijk wordt. wat doen jullie daarmee?

degene die dat zeggen zijn ecto's

Ze moeten zich niet aanstellen. Of ze zijn jaloers.
Gewoon doorgaan!

Nog nooit heeft iemand tegen mij gezegd dat het niet mooi is :) alleen m'n ma die zegt dat ik te fanatiek wordt en eindig als een gorilla

Handig toch? Er staan altijd wel vacatures open bij de Apenheul.

j/k

Een ex zei ook altyd dat ik niet zo fantiek bezig moest zyn en het een obsessie was etetc.
Volgens my was hy gewoon jaloers dat ik meer squatte en bankdrukte dan hy. :$:D

hy zy zkr altyd dit dat of zy hy dat niet?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hier een ysje.
:o

Terug
Naar boven