Fitness Seller

wat het beste nemen als eerste kuur

Willempie1975

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hallo,

Ik wil een kuurtje gaan doen maar vraag me af wat je moet nemen.
Ik hoor in mijn omgeven veel de termen, DECA en PRIMO als kuurtje.
Maar kunnen jullie me wat adviseren.
Ik begreep wel is dat met deca en prima je potentie niet zakte maar juist stijgde, ook een niet vervelende bijwerking.
Ik hoor het wel.

met deca en primo je potentie niet zakken? Waar haal jij die informatie vandaan?

Ik denk dat je je eerst nog is wat beter in de werking van anabolen moet verdiepen voordat je eraan begint.

Test zal altijd het beste middel zijn om mee te beginnen omdat dit meestal de basis is van elke kuur.

• Topic Starter Topic Starter
dit is ook maar wat ik hoor.
Maar ik kan wel lukraak gaan gebruiken maar ik neem aan dat er genoeg mensen zijn hier die genoeg ervaring hebben om mij te helpen.
Wat is het best om als eerste keer te gaan gebruiken.

Er zijn er meer dan genoeg die je goed kunnen helpen met het opzetten van `n kuur.
Alleen zoekt (bijna) niemand `t om je alles op een presenteerblaadje aan te reiken. Als je zelf met een goeie voorzet komt, dan kopt iemand hier `m wel in.
Uit je 1e post blijkt dat je kennis over AAS nog heel gering is en dan zoekt niemand `t om jou iets voor te schrijven/aan te raden.
Drycure heeft gelijk als ie zegt dat je je beter nog wat inleest in de materie.
Lukraak gaan gebruiken wil je jezelf niet aandoen.
Succes

dit is ook maar wat ik hoor.
Maar ik kan wel lukraak gaan gebruiken maar ik neem aan dat er genoeg mensen zijn hier die genoeg ervaring hebben om mij te helpen.
Wat is het best om als eerste keer te gaan gebruiken.

wat zijn je stats? hoelang train je al? heb je al veel over kuren gelezen? [stickies op het forum etc]

Zou eerst eens wat sticky's doorlezen, en je stats enz..

LEZEN!!!!er is hier ergens een forum lid met een toepasselijke handtekening:educate yourself before you medicate yourself!is wel van toepassing hier!!

Deca en primo word normaal niet samen genomen. Het is ofwel primo ofwel deca met iets anders erbij.

De meeste primo's zijn fake.. dus als je dan toch gaat kuren kun je volgens mij beter gokken op een Deca

Deca en primo gaat prima met elkaar. (19nor + DHT)

Primo is vaak fake bij HG, dus kan je gewoon UG nemen.

De meeste primo's zijn fake.. dus als je dan toch gaat kuren kun je volgens mij beter gokken op een Deca

zou ook gaan voor deca
maar zou het niet nemen zonder testo

als eerste kuur zou ik niet meer nemen dan
200 mg deca per week
en 500 mg test per week
8 a 10 weken lang

voorgesteld kuurtje:

week 1 t/m 104
300 blz farmacokinetiek/AAS/fysiologie ED IC (intra craniaal)

als nakuur:
Testo's kuurlog 3 blz EOD (daar ben je, mocht hij het hebben ook nog wel een jaartje zoet mee :D)

Bij hoofdpijnvorming altijd wat paracetamol bij de hand houden, bij vochtretentie zo af en toe even naar de wc.

als eerste kuur zou ik 1 decatje nemen per week verder niks....misschien werkt dat voldoende,zo niet kan je er wat bij nemen maar om er gelijk 500mg test bij te doen vind ik een beetje onzin...deca is op zich al androgeen genoeg...

voorgesteld kuurtje:

week 1 t/m 104
300 blz farmacokinetiek/AAS/fysiologie ED IC (intra craniaal)

als nakuur:
Testo's kuurlog 3 blz EOD (daar ben je, mocht hij het hebben ook nog wel een jaartje zoet mee :D)

Bij hoofdpijnvorming altijd wat paracetamol bij de hand houden, bij vochtretentie zo af en toe even naar de wc.

:roflol:

als eerste kuur zou ik 1 decatje nemen per week verder niks....misschien werkt dat voldoende,zo niet kan je er wat bij nemen maar om er gelijk 500mg test bij te doen vind ik een beetje onzin...deca is op zich al androgeen genoeg...

Vooral iedereen adviseren om deca only te pakken omdat jij anti test bent.

ben niet anti test, vind het gewoon onzin dat er 500 mg bij moet...

yep inderdaad...je kan er altijd iets bij doen,of dat nou test is of iets anders dat moet iemand zelf weten maar om gelijk met 500 test te beginnen is toch een beetje overbodig misschien groeit hij wel goed op 1 decatje dan is dat toch genoeg

ben niet anti test, vind het gewoon onzin dat er 500 mg bij moet...

ik zei niet meer nemen dan 500mg test
als beginner kuur

niet dat 500mg moet

denk gewoon dat deca only niet verstandig is

heb het ooit gedaan en zou het niet aanraden
omdat het je zaad productie vanonder stil legt
en samen met testo niet

je gain gaat ook beter zijn

ik zei niet meer nemen dan 500mg test
als beginner kuur

niet dat 500mg moet

denk gewoon dat deca only niet verstandig is

heb het ooit gedaan en zou het niet aanraden
omdat het je zaad productie vanonder stil legt
en samen met testo niet

je gain gaat ook beter zijn

iemand die komt met dingen als:

'ik hoor om me heen de termen deca, bla bla bla'

is nog niet eens een beginner.

en deca en test legt je zaakje niet stil? :D nee, die nakuur zal wel voor niets zijn...

Terug
Naar boven