MuscleMeat

wat het beste nemen als eerste kuur

Niemand valt je persoonlijk aan.
We willen je gewoon behoeden voor verkeerd gebruik van AAS. En als dat geen kerstgedachte meer is...;)
Dat kunnen we je wel helemaal voorkauwen, maar als je de stickies effe doorneemt leer je al een hele hoop. Bv waarom Deca alleen misschien helemaal niet zo`n goeie keus is.

Volgens mij weet jij niet waar je klepel hangt als je alleen een decaatje pakt. Een beginner laat je zeker niet alleen deca pakken.

Nou ik ga hier ook niet meer woorden aan vuil maken. :whip:

dan toch raar dat ik daar zelf 6 kilo mee heb gepakt als eerste kuurtje.... oh alwetende!!!!!!

ik weet uit ervaring dat niet iedereen hetzelfde reageert op dezelfde spullen
dus waar de ene kilo's meepakt doet het voor de ander niets.

dan toch raar dat ik daar zelf 6 kilo mee heb gepakt als eerste kuurtje.... oh alwetende!!!!!!

De een heeft daar onwijze libido problemen mee en de ander niet, daarom zou ik het bij beginners zeker niet aanraden. Wie wil er nou 6weken met een slappe rondlopen. Dat is het niet waard, kan je beter gewoon test pakken daarom word dat aan iedereen aangeraden om daarmee te beginnen. Overigens heb ik ook een studie gepost in de geavanceerde sectie waarin duidelijk word gemaakt hoe belangrijk testoteron is voor de hoeveelheid spiervezels in je lijf. Alsof dat er allemaal niet toe doet? Vooral eigenwijs zijn en dingen aanraden die misschien bij jou wel goed vallen maar voor de meeste mensen niet.

om van 67 naar 85 kg te gaan, heb ik toch geen AS nodig gehad. gewoon twee jaar deftige training. en ik was toen al 39. ik zie niet in waarom iemand van twintig dat dan niet zou kunnen.

ik train al 5 jaar en het is me niet gelukt dus nu doe ik het met as
wil het wel droog aankomen
zit aan 8 procent
en wil tegen de zomer aan 6 a 7 procent zitten
mooi als dat u gelukt is op 2 jaar

Ok, ik heb dan geen ervaring op het gebied van kuurtjes, daarom vraag ik het hier.
Maar ik moet zeggen dat er maar weinig zin die gewoon een eerlijk advies geven (naar hun eigen ervaring, neem ik aan).
Het overgrote deel zie ik alleen maar commentaar geven,
-leer eerst is gewoon trainen
-lees eerst is, elkaar afzeiken omdat ze iets lezen wat bij hun anders is.
mensen, iedereen is anders en heb andere ervaringen.
Ik begin ook liever rustig, en als eerst deca voor een hoop goed gewerkt heeft (en misschien nog) dan kan dat misschien geen kwaad, en als dat niet werkt dan kan ik altijd nog wat anders erbij gebruiken.
Maar ik heb nooit anders gebruikt dan eiwit en creatine, dus ga ervan uit dat als ik iets neem wat sterker is dat ik daar wel baat bij moet hebben.
Ik wil gewoon ff groter worden dan dat ik nu ben, ik ga geen wedstrijden draaien of zoiets, het is puur voor mezelf.
Ik lees namen zoals, trenbolone of ultradrive en winstrol, zijn dat deca of testo.
En wat zijn de meest gebruikte (en ik neem aan dan ook de vest werkende) soorten.

Kerel kijk je wil kuren he oke.
Zet je stats, als ik stats zeg hoef je niet te zeggen hoeveel je Bp of squaten doet, maar gewoon je lichaams gewicht en Bf.

Zet je trainings ervaring in jaren.

Dan krijg je antwoord, maar dat wil niet zeggen dat jij niks hoeft te lezen ofzo.

Lezen lezen en lezen, niet het gelul die gasten hier zeggen maar bij DBB. Ik geef je zo een link...

De een heeft daar onwijze libido problemen mee en de ander niet, daarom zou ik het bij beginners zeker niet aanraden. Wie wil er nou 6weken met een slappe rondlopen. Dat is het niet waard, kan je beter gewoon test pakken daarom word dat aan iedereen aangeraden om daarmee te beginnen. Overigens heb ik ook een studie gepost in de geavanceerde sectie waarin duidelijk word gemaakt hoe belangrijk testosteron is voor de hoeveelheid spiervezels in je lijf. Alsof dat er allemaal niet toe doet? Vooral eigenwijs zijn en dingen aanraden die misschien bij jou wel goed vallen maar voor de meeste mensen niet.

ja van 200 deca libido problemen..... volgens mij krijg je pas last van een deca d*ck als je boven de 400 per week zit zonder andere AS erbij maar ja jij zal het wel weten....

ja van 200 deca libido problemen..... volgens mij krijg je pas last van een deca d*ck als je boven de 400 per week zit zonder andere AS erbij maar ja jij zal het wel weten....

Omdat de halfwaarde van deca zolang is stapelt het effect alleen maar op, als jij er last van begint te krijgen dan is het allang te laat en moet je de tijd uitzitten nou lekker dan. Ik geef ook aan dat iedereen verschillend is, dus dan kan je wel zeggen dat je van 200deca geen libido problemen zult krijgen. Maar zo iemand die begint net en zal dus heftig op zo`n kuurtje reageren, dus de sides zullen ook groter zijn. Dus waarom zou je risico`s nemen een libido probleem te krijgen als er andere middelen zijn die beter/net zo goed werken.

eh proviron??? ben je er binnen 2 dagen weer bij...

Ja, de meningen lopen weer uiteen hier. Tien jaar geleden was het vrij normaal om een Deca only te doen en zelfs Deca/Dbol. Gelukkig weten we nu beter. En het is te begrijpen dat iedereen zo een andere mening vormt... Je moet gewoon alles lezen wat je tegen komt en daar zelf een mening van vormen terwijl je gewoon neutraal bent.

Met CK77 ben ik het wel eens ja. Sommigen geven hier antwoord alsof ze Schwarzenegger zelf zijn terwijl ze net 60 kilo wegen. Dus een tip voor CK77:
Er zijn altijd fanatiekere DBBèrs en die zie je altijd terug in de AAS sectie, neem van hun gerust wat aan maar vergeet de rest. Op een gegeven moment heb je gewoon door wie je kan geloven en wie niet. Het is namelijk altijd hetzelfde `kliekje`.

Ja, de meningen lopen weer uiteen hier. Tien jaar geleden was het vrij normaal om een Deca only te doen en zelfs Deca/dianabol. Gelukkig weten we nu beter. En het is te begrijpen dat iedereen zo een andere mening vormt... Je moet gewoon alles lezen wat je tegen komt en daar zelf een mening van vormen terwijl je gewoon neutraal bent.

Met CK77 ben ik het wel eens ja. Sommigen geven hier antwoord alsof ze Schwarzenegger zelf zijn terwijl ze net 60 kilo wegen. Dus een tip voor CK77:
Er zijn altijd fanatiekere DBBèrs en die zie je altijd terug in de AAS sectie, neem van hun gerust wat aan maar vergeet de rest. Op een gegeven moment heb je gewoon door wie je kan geloven en wie niet. Het is namelijk altijd hetzelfde `kliekje`.

:D lol ouwe....

Als eerste kuurtje zou ik lekker een winny only nemen:)

Omdat de halfwaarde van deca zolang is stapelt het effect alleen maar op, als jij er last van begint te krijgen dan is het allang te laat en moet je de tijd uitzitten nou lekker dan. Ik geef ook aan dat iedereen verschillend is, dus dan kan je wel zeggen dat je van 200deca geen libido problemen zult krijgen. Maar zo iemand die begint net en zal dus heftig op zo`n kuurtje reageren, dus de sides zullen ook groter zijn. Dus waarom zou je risico`s nemen een libido probleem te krijgen als er andere middelen zijn die beter/net zo goed werken.

Heb jij ook onwijze libido problemen met 200 deca per week?Ik ken ze niet.Misschien wel handig om er eens een keer een pol over te maken.

Lekker voor test/deca gaan bro voor heerlijke massa;) ...

Ik had libido problemen omdat ik in mijn eerste kuurtje deca langer liet doorlopen als test, stom maarja.

ergens is dit logisch wat je nu schrijft, de test legt je eigen hormoonproductie lam, dus dan kan je de deca met niets meer opvangen.
Als je alleen deca had gebruikt in een lage dosering was dit nooit gebeurd.

Had je de sterrren van de hemel gedoet:hornyna:

wat je ook neemt je eigen aanmaak word onderdrukt...dat hou je niet tegen met iets extras erbij doen... je maakt het voorj ezelf alleen maar moeilijker om te herstellen maar goed wie ben ik...ik heb drie wedstrijden achter elkaar gedaan totaal bijna een jaar op dieet geweest en weinig pauze tussen de ondersteunende middelen...maar nog nooit een testo genomen... en nog nooit een nakuur...maar wel elke dag wippe voor het vaderland...

Terug
Naar boven