- Waardering
- 799
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als eerste kuur zou ik 1 decatje nemen per week verder niks....misschien werkt dat voldoende,zo niet kan je er wat bij nemen maar om er gelijk 500mg test bij te doen vind ik een beetje onzin...deca is op zich al androgeen genoeg...
BULLSHIT!!!
Nandrolon is niet androgeen maar anabool![]()
Deca onlykuurtjes aanraden is het slechtste advies je een beginner
kan geven.
En zijn nakuur? Niet nodig??
Bij decagebruik wordt ook pregnyl genomen de volledige kuur.
Hier is dat nog niet zo bekend als bij de Amerikanen. Daar is dat
vanzelfsprekend, hier zie ik maar zelden hcg gebruik tijdens een kuur.
Als je hcg gebruikt tijdens de kuur (lage dosis) krimpen je knikkers niet, zodus herstel je na je kuur veel beter en behoud je veel makkelijker je massa.
PS
testosteron is de basis van elke kuur,
test= king
Gegroet

elke stof heeft eenandrogene en anabole werking, hoe hoger die androgene werking is hoe meer het je eigen aanmaak onderdrukt...en deca is aardig androgeen maar ook goed anabool...ik geloof dat primo het minst androgeen is ivm met de androgeniteit
BULLSHIT!!!
Nandrolon is niet androgeen maar anabool![]()
Deca onlykuurtjes aanraden is het slechtste advies je een beginner
kan geven.
En zijn nakuur? Niet nodig??
Bij decagebruik wordt ook pregnyl genomen de volledige kuur.
Hier is dat nog niet zo bekend als bij de Amerikanen. Daar is dat
vanzelfsprekend, hier zie ik maar zelden hcg gebruik tijdens een kuur.
Als je hcg gebruikt tijdens de kuur (lage dosis) krimpen je knikkers niet, zodus herstel je na je kuur veel beter en behoud je veel makkelijker je massa.
PS
testosteron is de basis van elke kuur,
test= king
Gegroet

500 mg test dan lul je er pas langs..... het is misschien door bepaalde mensen bewezen dat je test erbij moet zetten maar dan gaat het om een minimale dosis bijvoorbeeld...100 of 200 mg per week...ik heb het artikel een keer gelezen en zo staat het er in een minimaale dosis
elke stof heeft eenandrogene en anabole werking, hoe hoger die androgene werking is hoe meer het je eigen aanmaak onderdrukt...en deca is aardig androgeen maar ook goed anabool...ik geloof dat primo het minst androgeen is ivm met de androgeniteit

je bent vast een aardige vent, maar heb geen tijd en trek om t uit te leggen. eigenwijs ben je toch wel![]()

je bent vast een aardige vent, maar heb geen tijd en trek om t uit te leggen. eigenwijs ben je toch wel![]()
Ik heb gerust wel op dit forum rondgekeken, en ook gegoogled.
mar je leest zoveel verschillende ervaringen.
In dit topic ook, veel van jullie neemt decat met test, maat er zijn er ook genoeg die alleen maar deca gebruikt hebben.
Het is natuurlijk mijn eerste kuurtje, en wil dus wel rustig aan beginnen.
Ik heb natuurlijk geen zin in een slappen zwengel.
Ik boek dan liever iets minder resultaat maar zonder problemen, dan meteen uit mijn voegen scheuren van het groeien, maar met een hoop problemen
Als je 100mg per week neemt leg je uw eigen testproductieplat en krijg
je weinig of geen resultaat.
Angsthazen zoeken beter een andere sport.

Oh,dus je voelt je de man omdat je veel in je reet durft te spuiten.En iemand die het voorzichtig doet is een angsthaas.Kijk jij bent dus het echte steriotype de grootte sukkel.Dat je je mening hebt oke,maar jij bent iemand die zich helemaal top voelt met troep en zonder troep verandert in een onzeker jochie die ze bek dicht houd.Geef gewoon je mening en doe voor de rest niet zo minderwaardig.![]()
Ik heb trouwens een aantal jaar geleden deze worstelanabolen gebruikt.Ben ermee gestopt omdat ik er te agresief van werd.Voor het slapen gaan,ging ik op het hoekje van mijn bed staan,sprong hoog in de lucht en kwam met gestrekte benen op het hoofd van mijn vriendin terecht.Ze gaf me de keus,of stoppen met die troep of stoppen met de relatie.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/zouden-deze-mensen-nemen-75916/index2.html#post1613645
Blijkbaar heb je persoonlijke problemen ivm Aasgebruik.
Werk je frustraties niet uit op een ander, en los je probleem zelf op.