XXL Nutrition

wat het beste nemen als eerste kuur

je terugval ook....nou ik heb nog nooit problemen gehad en heb nog nooit test erbij gehad...ik neem nu tren en ultradrive en dan ding is heel de dag paraat...nergens last van en ben in 10 dagen tijd al 5 kilo zwaarder...of je nou test erbij neemt of niet je hormonen worden zowiezo onderdrukt...ik weet dat ik wat dit betreft niet op 1 lijn zit met jullie maar testo kan nuttig zijn als je ouder bent maar dan nog geen 500 mg.
het enige nut wat test kan hebben is een hogere androgeniteit in je lichaam waardoor het ronder en harder word maar dat verdwijnt toch weer als je ermee stopt,dus was het je eraan als je geen wedstrijden draait?...het meeste is vocht wat je vast houd ervan verder niks...
zolang je tst blijft gebruiken blijf je misschien groot maar ik denk dat niemand van plan is om heel het jaar de kuur in te gaan..maar goed ieder zn manier van denken en doen toch...ik heb voor mezelf bewezen dat ik het niet nodig heb. en ik ben het nu weer aan het bewijzen...

raar, die combi deca-primo was megapopulair in de gyms bij mij in de buurt, in de jaren 90
iedereen deed dat maar en van nakuren sprak toen niemand, twas vooral in de buurt van Mechelen:p

nu kan je er toch van aan dat test only een uitstekende beginnerskuur is, afhankelijk van je stats 375 of 500 per week, gedurende een tiental weekjes en dan uiteraard een deftig nakuurtje

hondadelsol zei:
Deca en primo word normaal niet samen genomen. Het is ofwel primo ofwel deca met iets anders erbij
ja, is dat zo? lijkt mij vreemd. waarom niet?
herkuul zei:
heb het ooit gedaan en zou het niet aanraden
omdat het je zaad productie vanonder stil legt
en samen met testo niet
legt testo je zaadproduktie niet stil? de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

test met primo, test met deca, test only, deca only, test met winstrol: gaat volgens mij allemaal als beginnerskuur.

met trenbolone of ultradrive heb ik geen ervaring
wel met winstrol toen stond men ding ook de hele dag paraat:D

maar met deca aleen had ik er wel last van

tja de 1 kan er beter tegen dan de andere
of maakt van zich zelf meer testosteron aan dan een ander

ja dat is wel zo maar dan doe je dat er later bij, en dan nog niet gelijk 500 mg begin met 200 of 250 mg....kijken of dat het probleem verhelpt zoja dan hoef je niet meer te nemen dan nodig is....zoals vele hier weten is hoe meer hoe beter niet altijd de goede oplossing....

Wat een topic, wat een gelul hier.

:roflol: :roflol:

je terugval ook....nou ik heb nog nooit problemen gehad en heb nog nooit test erbij gehad...ik neem nu trenbolone en ultradrive en dan ding is heel de dag paraat...nergens last van en ben in 10 dagen tijd al 5 kilo zwaarder...of je nou test erbij neemt of niet je hormonen worden zowiezo onderdrukt...ik weet dat ik wat dit betreft niet op 1 lijn zit met jullie maar testo kan nuttig zijn als je ouder bent maar dan nog geen 500 mg.
het enige nut wat test kan hebben is een hogere androgeniteit in je lichaam waardoor het ronder en harder word maar dat verdwijnt toch weer als je ermee stopt,dus was het je eraan als je geen wedstrijden draait?...het meeste is vocht wat je vast houd ervan verder niks...
zolang je tst blijft gebruiken blijf je misschien groot maar ik denk dat niemand van plan is om heel het jaar de kuur in te gaan..maar goed ieder zn manier van denken en doen toch...ik heb voor mezelf bewezen dat ik het niet nodig heb. en ik ben het nu weer aan het bewijzen...

Als je met test stopt dan raak je alles weer kwijt? Ik vraag me nou steeds meer af waar jij je informatie vandaan haalt. Het klopt voor geen kant.

gezien bij de mensen die het hadden gebruikt...maar goed daarom zei ik al we zitten wat dit betreft niet op 1 lijn maar om een beginner gelijk 500 mg test voor te schrijve is een beetje overdreven vind je niet

gezien bij de mensen die het hadden gebruikt...maar goed daarom zei ik al we zitten wat dit betreft niet op 1 lijn maar om een beginner gelijk 500 mg test voor te schrijve is een beetje overdreven vind je niet

Ben jij een papegaai ofzo, want ik lees altijd de zelfde dingen.

Ben jij een papegaai ofzo, want ik lees altijd de zelfde dingen.

nou ja, d'r kan wel een kern van waarheid in zitten. Het lijkt wel of de 'AS beginners' steeds vaker nog pas in het kippenborststadium zitten. (waarmee ik overigens niets over TS wil insinueren)

zou ook zeggen alleen een decaatje per week, werkt goed genoeg voor je eerste kuur en het werkt nog lekker lang na ook. heb je na 5 weken nog steeds helemaal niks gemerkt dan is of je deca k*t of je voeding danwel training.

zou ook gaan voor deca
maar zou het niet nemen zonder testo

als eerste kuur zou ik niet meer nemen dan
200 mg deca per week
en 500 mg test per week
8 a 10 weken lang

ff hey..... ik verbaas me toch gigantisch zoals iedereen zoveel hier van AS weet en dan kijk ik naar fotoos van sommige mensen en dan springen de tranen in me broek......van het lachen.

wie heeft jou ooit wat aangesmeerd want het is overduidelijk dat het nooit gewerkt heeft.

de klok horen luiden niet weten waar de klepel hangt

zou ook zeggen alleen een decaatje per week, werkt goed genoeg voor je eerste kuur en het werkt nog lekker lang na ook. heb je na 5 weken nog steeds helemaal niks gemerkt dan is of je deca k*t of je voeding danwel training.

ff hey..... ik verbaas me toch gigantisch zoals iedereen zoveel hier van AS weet en dan kijk ik naar fotoos van sommige mensen en dan springen de tranen in me broek......van het lachen.

wie heeft jou ooit wat aangesmeerd want het is overduidelijk dat het nooit gewerkt heeft.

Volgens mij weet jij niet waar je klepel hangt als je alleen een decaatje pakt. Een beginner laat je zeker niet alleen deca pakken.

Nou ik ga hier ook niet meer woorden aan vuil maken. :whip:

hahahah, hier moest ik ook zeker om lachen; dan springen de tranen in me broek

mooie mafkees;

de tranen springen in m'n ogen

m'n broek zakt er vanaf

hoort het te zijn

ben blij dat je met mijn foto kan lachen haha

wat is volgens u dan een goed beginners kuurtje?

is ook al een oude foto hoor toen ben ik van 67 kg naar 74 kg
gegaan voor een lengte van 1 m 80 is dit nog weinig
maar ik heb geduld

tegen de zomer zoek ik aan 85kg te zitten 6 a 7 procent vet
ben aardig op weg gaat lukken
zal ik wel eens een nieuw fotoke plaatsen
groeten:D

herkuul zei:
ben blij dat je met mijn foto kan lachen haha

wat is volgens u dan een goed beginners kuurtje?

is ook al een oude foto hoor toen ben ik van 67 kg naar 74 kg
gegaan voor een lengte van 1 m 80 is dit nog weinig
maar ik heb geduld

tegen de zomer zoek ik aan 85kg te zitten 6 a 7 procent vet
ben aardig op weg gaat lukken
zal ik wel eens een nieuw fotoke plaatsen
groeten
om van 67 naar 85 kg te gaan, heb ik toch geen AS nodig gehad. gewoon twee jaar deftige training. en ik was toen al 39. ik zie niet in waarom iemand van twintig dat dan niet zou kunnen.

Wat ben jij een irritante vent.
Heel aardig om iedereen over 1 kam te scheren;)

• Topic Starter Topic Starter
Ok, ik heb dan geen ervaring op het gebied van kuurtjes, daarom vraag ik het hier.
Maar ik moet zeggen dat er maar weinig zin die gewoon een eerlijk advies geven (naar hun eigen ervaring, neem ik aan).
Het overgrote deel zie ik alleen maar commentaar geven,
-leer eerst is gewoon trainen
-lees eerst is, elkaar afzeiken omdat ze iets lezen wat bij hun anders is.
mensen, iedereen is anders en heb andere ervaringen.
Ik begin ook liever rustig, en als eerst deca voor een hoop goed gewerkt heeft (en misschien nog) dan kan dat misschien geen kwaad, en als dat niet werkt dan kan ik altijd nog wat anders erbij gebruiken.
Maar ik heb nooit anders gebruikt dan eiwit en creatine, dus ga ervan uit dat als ik iets neem wat sterker is dat ik daar wel baat bij moet hebben.
Ik wil gewoon ff groter worden dan dat ik nu ben, ik ga geen wedstrijden draaien of zoiets, het is puur voor mezelf.
Ik lees namen zoals, trenbolone of ultradrive en winstrol, zijn dat deca of testo.
En wat zijn de meest gebruikte (en ik neem aan dan ook de vest werkende) soorten.

Terug
Naar boven