AndroidHealthClinic

Wat ik net toch zag...

kwarko

Competitive Bodybuilder
Waardering
200
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Ik zag net een anti Geert Wilders poster in de stad hangen, ik heb hem van de muur getrokken en verkreukeld in de prullenbak gegooid.:(

:roflol:
Bij ons waren ze laatst aan het demonstreren tegen Geert. r**ards.

Ik zag net een anti Geert Wilders poster in de stad hangen, ik heb hem van de muur getrokken en verkreukeld in de prullenbak gegooid.:(

Het is niet waar?! Wat vreselijk zeg...advies direct naar huis gaan en een paasei in je anus duwen tegen de pijn.

Goed dat er nog PVV militanten zijn die actie durven ondernemen tegen aanvallen jegens de grote leider :mad:

Zag ik net iemand die een anti Geert Wilders poster in de stad zag hangen, hem van de muur trok en verkreukeld in de prullenbak gooide.

toen dacht ik: goh..

die mongooltjes die tegen hem demonstreren en anti-wilders posters ophangen maken hem alleen maar nog populairder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wilders Wilders toch, wat haal je, je op de hals :(.

Gratis zetels voor Geert, wat maken ze het hem toch makkelijk.

Verschrikkelijk, ik ga zo maar eens een hoekje opzoeken om heel hard te huilen. Hoe durven die linkse rakkers Geert zo belachelijk te maken.

• Topic Starter Topic Starter
:eek::eek::eek::eek::eek:

Als je een anti Wilders poster ergens neerhangt ben je echt zo zielig he. Van die figuren die voor alles en iedereen bang zijn.

Terug
Naar boven