- Waardering
- 279
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.

momenteel 173cm, 75kg@12% ik hoop naturel 90kg@12% binnen 5jaar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
dit is ongeveer mijn doel en moet in mijn ogen ZEKER naturel haalbaar zijn
LL Cool J's Platinum Workout
Als jij over 5 jaar eruit ziet als LL COOL J, Geef ik je de rest van je leven elke maand 500 euro !!?!?!
Is topic starter zelf naturel of juicer?
Zelf heb ik geen enkel benul ervan. Cutler zou ook naturel kunnen zijn. Heb nooit een schema van `m gezien . Wel dat ie heel veel eet.
JA?!?!
Heb jij het geprobeerd dan?!?!?
En de jongens in de sportschool die er wel zo uitzien met dat soort armen gebruiken ook maggi of het is dat supertalent die je in een op de 100 sportscholen ziet rondlopen.....
Oh nee, "want die zeggen dat ze clean zijn" en gelukkig komt iedereen daar eerlijk over uit als ze het wel doen...
JA?!?!
Heb jij het geprobeerd dan?!?!?
En de jongens in de sportschool die er wel zo uitzien met dat soort armen gebruiken ook maggi of het is dat supertalent die je in een op de 100 sportscholen ziet rondlopen.....
Oh nee, "want die zeggen dat ze clean zijn" en gelukkig komt iedereen daar eerlijk over uit als ze het wel doen...

Als jij over 5 jaar eruit ziet als LL COOL J, Geef ik je de rest van je leven elke maand 500 euro !!?!?!

Dat zeg ik niet.... Maar de sportscho(len) waar ik train lopen/ liepen best wat massa, droog of combi daarvan jongens, weet door inside info precies wie gebruikt.... Stuk of 50 ken ik er wel na 10 jaar trainen. Heb ze zien komen en zien gaan....
Ken er misschien 1 door die dikke aanleg in de buurt komt....
Als je eens weet hoeveel AS er verkocht wat in NL zitten er veel jongens aan.... Zijn niet zo heel veel betrouwbare studies naar AS gebruik in NL-sportscholen, maar als je deze onderzoeken eens zou bekijken in de VS en op HIGH schools gaan je ogen toch wel open...