- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach zo druk zou ik me er niet over maken.
Zorg gewoon dat je alles binnenkrijgt en je lichaam zorgt er wel voor dat het goed komt![]()
Ach zo druk zou ik me er niet over maken.
Zorg gewoon dat je alles binnenkrijgt en je lichaam zorgt er wel voor dat het goed komt![]()
, dit ook mee genomen kunnen worden in het schema wat ik gepost had, waarin om 19:00 training als voorbeeld genomen wordt.Doe jij dat maar...
Als ik ergens 40% meer uit kan halen met dezelfde moeite dan doe ik dat graag.
Verder lees ik nu ook dit topic...misschien kan dat ook mee genomen worden.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...ize-skeletal-muscle-protein-synthesis-210633/ Gaat nu een discussie over de inname van leucine...
Misschien zou, als 3XL ooit nog eens in dit topic belandt, dit ook mee genomen kunnen worden in het schema wat ik gepost had, waarin om 19:00 training als voorbeeld genomen wordt.
40 procent nou dat zal ook wel meevallen denk ik.
Maak je niet zo druk erom en ga gewoon lekker trainen en eten. Denk je nou echt dat je in een jaar 10 kg zwaarder zal worden als je ieder dingetje helemaal precies uit gaat voeren.
Nee, dat denk ik niet....maar het is zonde dat ik progressie misloop omdat ik te lui ben om iets uit te zoeken...
Als jij daar wel genoegen mee neemt is dat prima...ik wil graag zo effectief mogelijk te werk gaan.
Als het allemaal niets uitmaakt had ik me net zo goed niet aan kunnen melden hier.
Uit het artikel blijkt dus dat dit niet optimaal is...het kan wel werken voor je...maar waarschijnlijk is er nog een betere manier.
. Ik heb al veel geprobeerd in de tijd dat ik train. Je moet daarbij toch zelf ook experimenteren met wat voor jou wel of niet werkt. Het allerbelangrijkste is dat je gedurende de gehele dag zorgt dat je goede voeding binnenkrijgt , je rust pakt en daarbij dus ook keihard traint! Daar haal je de meeste progressie uit! Je whey isolaat wel of niet 15 minuten later pakken zou ik me maar niet te druk om maken. Gewoon zorgen dat je na je training hoe dan ook je voedingsstoffen binnenkrijgt. Dan komt het allemaal wel goed.in dit artikel misschien niet maar in andere artikelen weer wel. Ik heb al veel geprobeerd in de tijd dat ik train. Je moet daarbij toch zelf ook experimenteren met wat voor jou wel of niet werkt. Het allerbelangrijkste is dat je gedurende de gehele dag zorgt dat je goede voeding binnenkrijgt , je rust pakt en daarbij dus ook keihard traint! Daar haal je de meeste progressie uit! Je whey isolaat wel of niet 15 minuten later pakken zou ik me maar niet te druk om maken. Gewoon zorgen dat je na je training hoe dan ook je voedingsstoffen binnenkrijgt. Dan komt het allemaal wel goed.
In dit artikel misschien niet maar in andere artikelen weer wel. Ik heb al veel geprobeerd in de tijd dat ik train. Je moet daarbij toch zelf ook experimenteren met wat voor jou wel of niet werkt. Het allerbelangrijkste is dat je gedurende de gehele dag zorgt dat je goede voeding binnenkrijgt , je rust pakt en daarbij dus ook keihard traint! Daar haal je de meeste progressie uit! Je whey isolaat wel of niet 15 minuten later pakken zou ik me maar niet te druk om maken. Gewoon zorgen dat je na je training hoe dan ook je voedingsstoffen binnenkrijgt. Dan komt het allemaal wel goed.
Ik zou hem precies op het juiste moment innemen voor de zekerheid.
Waar maak je je in godsnaam druk over zeg, denk je dat het ook maar iets zal uitmaken? Je bent geen prof ofzo (je zult het ook nooit worden), dus waarom neem je jezelf in godsnaam zo serieus?
Imo Pre- en post eiwit.
Ben zelf geen fan van veel Kh na de training. Zoals ik al eerder geschreven heb geeft KT niet echt en grote glycogeendepletie en zelfs tijdens het window verhaal is de glycogenaanvullling zodanig dat het dagen duurd voor de spier weer "vol" is. http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/hoeveelheid-gylcoceen-175545/#post3065313
Blijft alleen het insulineverhaal over en ook daarvan ben ik van mening dat grote insulineafgifte niet zinvol is omdat de spiercel na KT te beschadigd is om grote hoeveelheden insuline aan te kunnen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f93/high-carbs-for-everyone-carb-nightmare-i-ii-iii-23300/
Zelf gebruik ik tegenwoordig na m'n training alleen nog hydrolisaat met melk omdat dit imo een voldoende insuline afgifte tot gevolg en uit meerder studies blijkt dat hydrolisaat positief werkt. de melk is dan voor wat langere aanvoer van eiwit.
Voor mensen die wel kh nemen raad ik meestal aan max. 20-25 gr te nemen.
Nu vraag ik me af of ik na de training wel gelijk Xtend (bcaa's) kan nemen of dat ik gewoon helemaal niks moet in nemen.
Maar wanneer heb je lang genoeg gewacht met het nemen van een whey shake?
Hoe lang moet ik wachten na het trainen met nemen van een shake?