MuscleMeat

Wat is de laatste film die je gezien hebt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Slumdog Millionaire
Wanted (met Angelina Jolie :))

Jammer dak aXXo ook gestopt is met het uploaden van DVDrips, nu bennek wat gestopt/stilgevallen met het downloaden van films :(

gisteravond.. Flight Plan met Jodie Foster
beetje voorspelbaar maar niet slecht

Vandaag:

Thunderbolt and Lightfoot
A Mighty Heart
Apache
Dead Man's Shoes
Diary of the Dead

eagle eye

Bruno, veel beter dan die ****ing Borat alleszins.

3 laatste:

- bachelor party 2: the last temptation --> ****ing saaie k*tfilm, slechte, flauwe grappen die je van 100 km aan ziet komen
- eastern promises: had hier VEEL meer van verwacht! vond dit eigenlijk zeer tegenvallen!
- mad money: grappig, ook leuk dat het plan ook wel min of meer geloofwaardig is!

Kijk jij films in fast forward? :D

1.wet.cat.is.not.amused.jpg

;):D

Hooligans 2
http://www.youtube.com/watch?v=JeYH63mzKfw
Na de uit de hand gelopen rel met fatale afloop tussen de Hooligans van West Ham United en Millwall komen een groot deel van beide supporterskernen in de gevangenis terecht. Tussen de gevangenismuren zijn de aanhangers van Millwall in de meerderheid en die van West Ham worden dan ook constant aangevallen. Ook in de gevangenis wordt het voetbal fanatiek gevolgd en er worden zelfs wedstrijden gespeeld. Winst of verlies maakt het verschil tussen een beloning of een straf. Wanneer door overbevolking enkele gelukkigen kans maken op vervroegde vrijlating staan de hooligans van West Ham en Millwall weer tegenover elkaar. Deze keer echter op een voetbalveld. De inzet is hoog als een doelpunt je vrijheid kan betekenen.

The matrix reloaded.

batman dark knight ofzo iets :dunno:

film gaat wel

The hangover, aanrader!

Gisteren die van Harry Potter:D.

Krijg van de week vakantie en heb al Angels & Demons, Oorlogswinter, Curious Case of Benjamin Button en de Fast and Furious hier liggen en krijg binnenkort no The Knowing, New Age Muscle van Rich Gaspari en Unchained van Branch Warren:cool:.

Ik raad je ook aan het boek van Oorlogswinter te lezen. Het is een spannend en realistisch boek. De taal is vrij gemakkelijk waardoor het boek snel uit te lezen is. Als ik zou moeten zeggen in welke personage ik me het best kan inleven, dan is dat toch wel Dirk die vertelt wat hij allemaal heeft moeten ondergaan. Het boek heeft geen happy-end, omdat de vader van Michiel uiteindelijk wordt opgepakt. Er zijn niet al te veel flashbacks te bekennen in het verhaal, waardoor het nogmaals vlot leesbaar is en dat je niet snel afgeleid geraakt. De hoofdstukken zijn chronologisch geordend. De film heb ik zelf niet gelezen waardoor ik niet weet of alle scenes in de film voorkomen, maar als ik een voorbeeld moet geven van een heel spannend stuk, dan is dat toch wel het moment waarop de brief wordt overhandigd aan Michiel. Het verhaal heeft voor mij een normale tempo.

Ik zal het hierbij laten. Ik heb je even laten weten wat ik van het boek vond, omdat dit een schooltaak is.

Veel leesplezier!

Gisteren die van Harry Potter:D.

Krijg van de week vakantie en heb al Angels & Demons, Oorlogswinter, Curious Case of Benjamin Button en de Fast and Furious hier liggen en krijg binnenkort no The Knowing, New Age Muscle van Rich Gaspari en Unchained van Branch Warren:cool:.

Ik raad je ook aan om het boek Oorlogswinter te lezen. Ondanks dat oorlog niet echt mijn ding is, vond ik het toch wel een goed boek. Het was ook een spannend en een realistisch verhaal. Er stonden niet al te veel moeilijke woorden in, waardoor het makkelijk leesbaar was. Het verhaal heeft geen happy-end, omdat de vader van Michiel uiteindelijk werd opgepakt en vermoord. Er waren niet al teveel flashbacks of forwards te bekennen, waardoor het verhaal nogmaals vlot leesbaar en dus niet afleidbaar was. Ik heb de film zelf nog niet bekeken en weet dus ook niet of elke scene in het boek in de film voorkomt, maar als ik een voorbeeld moet geven van een spannende scene, dan is dat toch wel wanneer de brief aan Michiel overhandigd word. De hoofdstukken zijn chronologisch geordend.

Ik ga het hierbij laten. Ik laat u hier mijn persoonlijke mening over het boek zien. Dit omdat het een schooltaak is.

Veel leesplezier!

heilige moeder van bumps

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven