Hoewel Time machine al een oude film is ,vind ik em toch best goed.
Zeer zeker!
had hem al wel paar keer gezien laatste stukje kon ik me niet meer herinneren, brutale film wel![]()
Suck on this!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoewel Time machine al een oude film is ,vind ik em toch best goed.
had hem al wel paar keer gezien laatste stukje kon ik me niet meer herinneren, brutale film wel![]()

Vandaag:
Thunderbolt and Lightfoot
A Mighty Heart
Apache
Dead Man's Shoes
Diary of the Dead

Gisteren die van Harry Potter.
Krijg van de week vakantie en heb al Angels & Demons, Oorlogswinter, Curious Case of Benjamin Button en de Fast and Furious hier liggen en krijg binnenkort no The Knowing, New Age Muscle van Rich Gaspari en Unchained van Branch Warren.
Krijg van de week vakantie en heb al Angels & Demons, Oorlogswinter, Curious Case of Benjamin Button en de Fast and Furious hier liggen en krijg binnenkort no The Knowing, New Age Muscle van Rich Gaspari en Unchained van Branch Warren.