- Waardering
- 3.208
Lol, onzin dus.heu, ik heb iets anders gevonden.
'Windows patented the 'dock' in 1997 wich was immediately granted'
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, onzin dus.heu, ik heb iets anders gevonden.
heu, ik heb iets anders gevonden.
Slechte bron kerel, het ging eigenlijk zo.
"The dock first appeared in a beta version of Microsoft Windows in 1997[1]. Microsoft unfortunately didn't see any use of a patent for a bunch of icons at the top of the screen[2][3]. Apple did see the use of it and applied for a patent of the dock in 1999, and Apple was granted the patent in October 2008, nine years later[4]. Since then Microsoft decided to apply a patent for pretty much everything, and now holds over 10000 US patents[5]."
Lol, zelfs als het waar is dat Windows in een beta wat icoontjes had aan de bovenkant van het scherm (ik heb nog geen goede bron gezien), dan zie ik dat nog steeds niet als uitvinding van de Apple dock. Het is meer een slecht uitgevoerd idee dat iemand de inspiratie gaf om er een goed uitgevoerd idee van te maken.

Rockettcock volgens mij
Zie de karma wel verschijnen

Klopt, heb het overgenomen uit een papieren document.Vreemd dat ik hier niets over kan vinden via Google.

Ik denk dat je al weet wat ik nu ga vragen of niet?Klopt, heb het overgenomen uit een papieren document.
![]()
Sorry, het is classified.Ik denk dat je al weet wat ik nu ga vragen of niet?