MuscleMeat

goedkoopste film ooit die kaskraker werd, nu al te bekjken in de cinema!

@Big T: ikben verre van bijgelovig maar als ik naar een film zit te kijken laat ik die nuchtere kijk toch varen en verplaats ik mij in een wereld waar alles kan :p. Maakt 95% van de films toch veel leuker, niet? anders is bijna elke film k*t volgens jou redenering...
Ik verplaats me ook graag in de wereld van de sci-fi film, maar dan niet op een manier waarbij je als kijker wordt beschouwd als een religieuze naïeveling die blijkbaar volgens de makers een aangeboren angst zou moeten hebben voor de tegenhangers van het goede van hun religie. Er zijn genoeg films met demonen, maar die nemen zichzelf niet serieus op een manier zoals deze film dat doet. Ik vind dit bovendien weinig creatief, nogal weinig kunstzinnig, en vooral een inspelen op een bepaalde groep mensen in de maatschappij. De film is niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk erg goedkoop. Precies wat je van amateurs verwacht, die overigens wel een gat in de markt voor het 'wat minder diepzinnige' Hollywood publiek hebben gevonden. Hoewel dat gat reeds door velen was ontdekt, getuige de vele youtube filmpjes met soortgelijke opnames. Het is eigenlijk niets meer dan een Blair Witch Project meets youtube ghost/demon home video. Merkwaardig dat dat miljoenen dollars kan opbrengen, maar anderzijds ook wel veelzeggend.

Shiiiiiiit, dan ben je binnen!

Terug
Naar boven