AndroidHealthClinic

Wat is de slechtste film die je ooit gezien hebt?

Open water.. een film van een jaar of 5 terug..

Universal soldierS
http://www.moviemeter.nl/film/44301

Wat was dit een slechte film zeg!! Als de wind opsteek pikt de mic. dit ook op en versta je de acteurs haas niet meer haha. Ook dichtgelaste geweren en lege hulspatronen als ammo :S

Laats een film van JC van Damme, in hell heette deze film. Ongelooflijk slecht.
En Schlinders list is echt bagger. Totaal geen verhaal maar het gaat over de holocaust dus is het goed. Doet mij denken aan het verhaal van de kleren van de koning.

amen, broeder. Mensen die 'Don't be a menace' niet kunnen waarderen hebben gewoon geen humor. Geldt trouwens ook voor andere films met die broertjes.

n*ger comedies als: Dont be a menace, Alle Fridays, Coming To America en alle wayans bros. films :D

BESTE COMEDIES (vooral als je de slappe lach hebt)

blue movie

Hancock was bijzonder slecht!

[edit]..........

Laatst bewerkt:
Hotel Mystique ! ! !

ik vond die film met dezel washinton ook k*t, dat hij in het leger gebrainwashed is enzo en dat ze daarmee de presidentskandidaat kunnen controleren.

Hancock was inderdaad slecht, maar ook niet heel slecht vond ik. Manchurian Candidate bedoel je MacB? De originele versie met o.a. Sinatra is behoorlijk goed! Deze versie heb ik niet gezien.

Perfect Creature, een zwaar mislukte vampierenfilm zonder actie, echt te triest.

hahaa vage titel jaah Hand+c**k=masturbation/hancock

Titanic

Slechte films kijk ik nooit uit en vergeet ik snel.

Altijd lachen hoe mensen dan toppers van films gaan vernoemen gewoon omdat ze er een hekel aan hebben ofzo.

[edit]..........

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven