AndroidHealthClinic

goedkoopste film ooit die kaskraker werd, nu al te bekjken in de cinema!

potverdomme eikel, je moet het einde niet verklappen, dickweed :mad:,,,,zet het dan tenminste in een spoiler

ik ben wel benieuwd, ziet er leuk uit :)

klein vraagje voor degenen die hem gezien hebben.
Ik snap het einde niet :')
Is het iets als dat die demon in het lichaam van dat meisje kruipt en hem dan doodt?
Zoja, wat is het doel daarvan? Die gast is toch best chill?

Indd, goed begrepen. Maar de demon vond die gast dus niet zo chill he ;)

Ik vond het een erg goede film. Goede schrik effecten, alleen ben ik na 2x kijken erg teleurgesteld dat er niemand terug naar de camera gegooid werd wat wel in de trailers te zien is! Waar is dat stukje in de film gebleven?? Ik heb het niet gezien hoor!

Ik ben ook wel meteen na het kijken de eerste keer gaan googlen naar de namen van de acteurs en het zijn inderdaad acteurs :D

Grote verschil tussen de Amerikaanse cultuur en de Europese/Nederlandse.
Amerikanen zijn gewoon wat hysterischer van aard dan de nuchtere Hollander.
Ik ga die film niet kijken want ik weet al bij voorbaat dat ik er geen reet aan zal vinden.Vond de Blair Witch Project ook strontvervelend.

• Topic Starter Topic Starter
Indd, goed begrepen. Maar de demon vond die gast dus niet zo chill he ;)

Ik vond het een erg goede film. Goede schrik effecten, alleen ben ik na 2x kijken erg teleurgesteld dat er niemand terug naar de camera gegooid werd wat wel in de trailers te zien is! Waar is dat stukje in de film gebleven?? Ik heb het niet gezien hoor!

Ik ben ook wel meteen na het kijken de eerste keer gaan googlen naar de namen van de acteurs en het zijn inderdaad acteurs :D

Dat stukje is toch op het einde van de film? Dan wordt die gast plots keihard door de kamer gegooid. Dat je dat gemist hebt, ik verschoot toen juist heel hard.
Wel wat vaag dat haar vriendje pas 3 jaar nadat ze al samen zijn plots gedood wordt.
En waarom sleept die demon ook op een gegeven moment dat meisje uit haar bed? Als hij daadwerkelijk in haar lichaam kan kruipen kan hij er toch ook inkruipen en even een wandelingetje gaan maken?
Ik snap dat hele demongedoe niet zo echt.
En wat is er dan van die informatie dat die gast op het internet gevonden had?
Ik vond het wel een goede film maar ik snap er echt geen reet van :mad:

Laatst bewerkt:
Dat stukje is toch op het einde van de film? Dan wordt die gast plots keihard door de kamer gegooid. Dat je dat gemist hebt, ik verschoot toen juist heel hard.
Wel wat vaag dat haar vriendje pas 3 jaar nadat ze al samen zijn plots gedood wordt.
En waarom sleept die demon ook op een gegeven moment dat meisje uit haar bed? Als hij daadwerkelijk in haar lichaam kan kruipen kan hij er toch ook inkruipen en even een wandelingetje gaan maken?
Ik snap dat hele demongedoe niet zo echt.
En wat is er dan van die informatie dat die gast op het internet gevonden had?
Ik vond het wel een goede film maar ik snap er echt geen reet van :mad:
haha, nou die meid die die op dat internet gevonden had zou dus de demon zijn in het lichaam van die meid in dat huis dus. En je moet altijd ff voorbewerken voordat het mogelijk is om in het lichaam te treden he ;) haha, nee geen idee joh.

Maar ik heb het dus echt niet gezien dat hij tegen de camera aan gegooid wordt hoor... Ook niet aan het einde! Hm.. verschillende versies vand e film in de omloop??

haha, nou die meid die die op dat internet gevonden had zou dus de demon zijn in het lichaam van die meid in dat huis dus. En je moet altijd ff voorbewerken voordat het mogelijk is om in het lichaam te treden he ;) haha, nee geen idee joh.

Maar ik heb het dus echt niet gezien dat hij tegen de camera aan gegooid wordt hoor... Ook niet aan het einde! Hm.. verschillende versies vand e film in de omloop??
ik heb de dvdrip van de releasegroep JUMANJi
Het gebeurd tijdens de laatste 3 minuten en de versie die ik heb duurt 1:26:23 uur.
In de trailer zie je ze ook even naast het bed zitten. Maar ik heb ze in de film alleen zien staan naast het bed dus het kan goed zijn dat er meerdere versies in omloop zijn :o
het eindigd met dat die gast tegen de camera gegooid wordt
Direct daarna zie je in de deuropening dat meisje staan
Dan loopt ze naar hem toe, bukt ze aan zijn lichaam, ruikt ze eens aan hem, dan ziet ze de camera, en eet ze de camera op
en vlak voordat ze de camera opeet zie je idd dat gezicht van dat meisje op het internet :D
Ze eet de camera natuurlijk niet echt op!

Laatst bewerkt:
ik heb de dvdrip van de releasegroep JUMANJi
Het gebeurd tijdens de laatste 3 minuten en de versie die ik heb duurt 1:26:23 uur.
In de trailer zie je ze ook even naast het bed zitten. Maar ik heb ze in de film alleen zien staan naast het bed dus het kan goed zijn dat er meerdere versies in omloop zijn :o
het eindigd met dat die gast tegen de camera gegooid wordt
Direct daarna zie je in de deuropening dat meisje staan
Dan loopt ze naar hem toe, bukt ze aan zijn lichaam, ruikt ze eens aan hem, dan ziet ze de camera, en eet ze de camera op
en vlak voordat ze de camera opeet zie je idd dat gezicht van dat meisje op het internet :D
Ze eet de camera natuurlijk niet echt op!
Ja hoor, daag! Mijn versie eindigt met de agenten die binnen komen, hem beneden vinden dood gestoken (neem ik aan, niet gezien) en dat die meid (met demon in het lichaam gekropen) met bebloed mes in haar hand naast het bed heen en weer zit te wippen een dag lang en dan komen die agenten die haar willen helpen, maar zij met het mes op hun af komt (wel weer als zichzelf zonder demon) en dus neer geschoten wordt...

We hebben wel een spoiler discussie zo :P

De film kent meerdere eindscènes in verschillende versies. Verandert niets aan het feit dat het een k*tfilm is :D

Angst heb ik sowieso nooit tijdens/na een film maar ik durf wedden dat ik zelfs niet zal schrikken tijdens het kijken van deze film. Volgens mij werkt dit soort films alleen als je een bijgelovige (Amerikaan) bent. Een beetje het 'The Exorcist' effect, maar dan veel slechter.

Ja hoor, daag! Mijn versie eindigt met de agenten die binnen komen, hem beneden vinden dood gestoken (neem ik aan, niet gezien) en dat die meid (met demon in het lichaam gekropen) met bebloed mes in haar hand naast het bed heen en weer zit te wippen een dag lang en dan komen die agenten die haar willen helpen, maar zij met het mes op hun af komt (wel weer als zichzelf zonder demon) en dus neer geschoten wordt...

We hebben wel een spoiler discussie zo :P

We hebben dus een andere versie zo te zien! Wat een k*tdemon is het ook in jouw versie! Koppeltje dood en de demon is gaan lopen op zoek naar nieuwe slachtoffers.
Maar waarom rent ze als zichzelf af met een mes op die agenten?
Wou ze gewoon dood omdat ze niet meer in angst wilde leven? of dacht ze dat die demon nog in haar zat en dat ze hem zo dood kreeg?

Ja, zeg dat wel, en het ergste is dat iedereen die de film nog niet gezien heeft wrs toch meeleest omdat ze het niet kunnen laten en zo het belangrijkste deel van de film eigenlijk al weten :D

from dusk till dawn was ook goedkoop en een kaskraker.

We hebben dus een andere versie zo te zien! Wat een k*tdemon is het ook in jouw versie! Koppeltje dood en de demon is gaan lopen op zoek naar nieuwe slachtoffers.
Maar waarom rent ze als zichzelf af met een mes op die agenten?
Wou ze gewoon dood omdat ze niet meer in angst wilde leven? of dacht ze dat die demon nog in haar zat en dat ze hem zo dood kreeg?

Ja, zeg dat wel, en het ergste is dat iedereen die de film nog niet gezien heeft wrs toch meeleest omdat ze het niet kunnen laten en zo het belangrijkste deel van de film eigenlijk al weten :D

Blijft wel spannend welke versie je gaat zien dan haha.

Ik denk dat die meid op de agenten afliep omdat ze niet wist waar dr vriend gebleven was en waarom die agenten er was. Ze wilde ze neit neersteken ofzo... Maar ja, apart die verschillende verhalen.

Blijft wel spannend welke versie je gaat zien dan haha.

Ik denk dat die meid op de agenten afliep omdat ze niet wist waar dr vriend gebleven was en waarom die agenten er was. Ze wilde ze neit neersteken ofzo... Maar ja, apart die verschillende verhalen.

idd :p dat was mn laatste film die ik ging bekijken alvorens aan de blok te beginnen. Tenzij er snel een dvdrip van avatar uitkomt maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Wordt wel afkicken als je elke week minstens 2 films download :(

Begin vond ik enorm, maar dan ook enorm saai. Heb de eerste keer schrik gekregen na denk ik een goed uur. Daarna zaten er wel een paar serieus scary momenten in die je al je adem ontnemen en tranen in je ogen bezorgden (van de schrik). Neemt niet weg dat ik het einde wat aan de goedkope kant vond.

Ik heb de versie gezien waar het eindigt dat ze naar de camera toegaat en verandert in een demon. Heb niets van agenten gezien???

Al die nachtmomenten waar de camera loopt en er even een deur opengaat of toeslaat vond ik ook Ubersaai. Maar dat was wss wel nodig voor de opbouw van het verhaal. Snap ook nog altijd niet wat die man die meer wist over geesten in die film doet. Wss gewoon om aan te tonen hoe erg het was, maar heeft zijn doel imo gemist, leek me te gekunsteld.

Laatst bewerkt:
praten in spoilers heeft wel iets intiems. Neuken? nietah?

:D

@Big T: ikben verre van bijgelovig maar als ik naar een film zit te kijken laat ik die nuchtere kijk toch varen en verplaats ik mij in een wereld waar alles kan :p. Maakt 95% van de films toch veel leuker, niet? anders is bijna elke film k*t volgens jou redenering...

over de film(spoilerdiscussie :D):

er zijn 3 verschillende eindes bekend van de film, 2 ervan zijn al in omloop op internet, 3e ben ik niet zeker, 3e klinkt wel heel vet :D.

over het verhaal: waarom de demon dat meisje net stalkt is niet bekend en als daar een reden voor zou gegeven worden zou het de film wss slechter maken :P. Maar de demon bedoelt opzich niks slechts met het meisje en haar omgeving, zo blijkt. Ik interpeteerde het verhaal zo: in het verleden wist het meisje altijd al dat er "iets" haar achtervolgde, ze heeft ooit dit proberen te verhinderen door proberen dat "iets" weg te jagen/krijgen. Dit vond de demon niet leuk en hij heeft toen haar huis platgebrand. Bewust of niet bewust heeft ze beseft dat dat geen toeval was en heeft dan die demon geaccepteerd in haar leven. Maar wanneer haar vriend het ontdekt en de demon probeert weg te krijgen en hij de demon behandelt als vuil, wordt de demon boos en geeft hij tekenen dat dit niet kan, wanneer de vriend de hint niet snapt en blijft verderdoen ook al maakt de demon meer en meer duidelijk dat hij hem moet gerust laten, besluit hij uiteindelijk in de vrouw te treden en de man te vermoorden. Hoe het verhaal dan eindigt hangt af van het einde :P.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven