- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Slecht is een relatief begrip. Maar daarmee bedoel ik echt alles mee: acteurs, decor, achtergrond, special effects, verhaallijn enz.
Nummer 1 is toch wel A.I.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kwa special effects, acteurs enz is het prima. Maar het verhaal is te langdradig geworden, Spielberg is te UITLEGGERIG in de film. Hij laat niets aan de fantasie van de kijker toe. Anders was dat met zijn eerste TV-Speelfilm "Duell", deze film was veel mysterieuzer en daardoor krachtiger. De film A.I. zou eigenlijk door Kubrick gemaakt worden en deze briliante regisseur had zeker het einde wat 'donkerder' gemaakt. Persoonlijk vind ik dat de film had moeten eindigen toen het jongetje met dat gevaarte in de zee terrecht kwam en daar de toverfee ontmoette, zijn doel. Hij had toen ontdekt dat de toverfee meer een symbool is, en had daar moeten sterven.
Op de onbetwiste nummer 2 komen alle nieuwe delen van Star Wars. Met de nadruk op episode 1.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weer hetzelfde verhaal, de film mist het mysterieuze van de vorige delen 4,5 en 6. Die films waren serieuzer. Deel 1 was meer een soort puberfilm waarbij een heleboel personages ook niet eens pasten in het hele Star Wars concept. Zoals die belachelijke omroepers van de Potrace.
Toevallig zijn dit allemaal SF films, maar dat hoeft niet. Welke vinden jullie slecht en waarom?
ik weet alleen dat ik in de gids zag dat hij(jawel) een HALVE ster had, en die was nog niet eens ingekleurd
Ik heb gewoon tijd vrij gemaakt om die k*t film te kunnen zien
trust me, het was echt bagger, het ging over een soort superheld die achter zn zwaard aan moest gaan ofzoWtf man leer eens een film waarderen,
The Phantom Menace is idd wel de minste van de Star Wars serie, maar genoeg actie scenes om van te smullen
A.I vond ik juist helemaal geweldig, een modern sprookje(pinokkio) verpakt met prachtige special effects,
De Slechtste film die ik ooit heb gezien,...daarvan weet ik de titel niet eens meerik weet alleen dat ik in de gids zag dat hij(jawel) een HALVE ster had, en die was nog niet eens ingekleurd
Ik heb gewoon tijd vrij gemaakt om die k*t film te kunnen zien
trust me, het was echt bagger, het ging over een soort superheld die achter zn zwaard aan moest gaan ofzo
Edit:
Open Water was idd ook echt om te JANKEN, ik had het al in de eerste 30sec. gezien, het camera werk zag er meteen belabberd uit, geen intro muziek etc. etc.
The Wickerman Nicolas Cage vind ik wel ene goed acteur,maar die film was werkelijk oersaai, er gebeurde werkelijk niets
Saw 2
SAW 1 is werkelijk ZO briljant, het had zo moeten blijven, nee in plaats daarvan maken ze een k*tvervolg waarin iedereen in een k*t huis zit, en continu in weer een domme val lopen omdat ze niet nadenken maar gaan krijsen als een viswijf
no Thn Q
Saw 2
SAW 1 is werkelijk ZO briljant, het had zo moeten blijven, nee in plaats daarvan maken ze een k*tvervolg waarin iedereen in een k*t huis zit, en continu in weer een domme val lopen omdat ze niet nadenken maar gaan krijsen als een viswijf
no Thn Q
Niet de slechtste maar wel ubergoedkope grappen: "Loaded Weapon 1"
Een gruwelijke diss op de lethal weapon serie. Bovendien is er maar 1 deel van.

Oja, welke ik ook altijd enorm slecht vind zijn die standaard komedies met van die n*gers erin
Saw 2
no Thn Q
Ik ben de titel kwijt, maar het is een film over Silent Bob en die andere Gozert.. Iets met god ofzo...
Daarnaast Shawn of the Dead.. Weet dat het grappig bedoelt is, maar vond hem zeeeer zeeeeeeer slecht
Ik ben de titel kwijt, maar het is een film over Silent Bob en die andere Gozert.. Iets met god ofzo...
Daarnaast Shawn of the Dead.. Weet dat het grappig bedoelt is, maar vond hem zeeeer zeeeeeeer slecht
...