XXL Nutrition

wat is de snelste manier om buikspieren te krijgen?????

morro69

Novice
Waardering
0
mensen wat is de snelste manier om buikspieren te krijgen. ik ben 1.86 lang en weeg nu 85 kilo
mijn streef gewicht is 81 kilo.

ik gebruik momenteel stacker 4 en let op mijn eten en beweeg ook veel.
ik ren en doe regelmatig aan cardio minimaal 4 keer per week.

zijn er mensen die een ander product gebruiken dan stacker 4 en een zeer goed resultaat hebben?
laat het me weten.

wil het liefst binnen 3 maanden echt een six pack heb wel een vetpercentage van 18%

mensen help mij en geef me tips

Train gewoon je buikspieren keihard en loop een paar keer in de week hard als je wat vet teveel hebt.en grijp niet meteen naar middeltjes die geen **** helpen.

wat een domme vraag , train gewoon je buikspieren keihard en loop een paar keer in de week hard als je wat vet teveel hebt.en grijp niet meteen naar middeltjes die geen **** helpen.

Mee eens! concentreer je eerst eens op je vetverbranding wat je in je vorige topic schrijft. Zonder een laag(er) vetpercentage zul je nooit een sixpack te zien krijgen.

cardio en minder eten ! en abs trainen natuurlijk

Als je in drie maanden een six pack wilt dan moet je minimaal 10% vet kwijtgeraken. Is dat haalbaar in 3 maanden? Ja. Makkelijk? Nee.

Feit dat je nu al stackers gebruikt zegt mij dat je de makkelijke weg kiest. Die is er niet. Het is zwoegen en zweten, veel eten van de juiste voeding aan de juiste waarden en dan kan je je doel halen. Eerst moet je leren dat er geen makkelijke weg is...

Liposuctie in combinatie met abssiliconen schijnt wel vrij goed te werken.

anorexia en als je dat niet wilt volg je de post van big-t :thumbs:

1.86, 85 kg en 18% vet..

Lijkt me dat je eerst de rest moet trainen voordat je helemaal verdwijnt.

Anyway ga gewoon elke dag op crosstrainer een half uur tot 3 kwartier je aars eraf zweten, ga goed gezond eten en stop met supplementen en het zou binnen 3 maanden moeten lukken. Oja en misschien je buik wat harder aanpakken tijdens je normale trainingen zodat ze misschien iets groeien en bij een hoger vetpercentage al te zien zijn.

Maar misschien is een betere vraag op de jouwe, waarom?:p
Chickies willen geen magere boy met slechts abs...wat heb je nou aan abs als je maar 60 kg drukt? Ga gruwelijk je lats trainen, dats echt vet..of je traps.:>

namaak buikspieren aandoen

nike heeft zo'n shirt :p

Hey Seph, je hebt ook zo'n schort bij Blokker :D

@ TS: Juiste voeding, blijf cardio, en vooral: Hard knallen met die abs!!

Een combinatie van een goed trainingsschema en een goed voedingsschema. In de nieuwe M&F stond wel een interessant artikel over het zichtbaar maken van buikspieren en het plaatselijk vetverbranden rond je middel. Ze geven hierin aan dat je buikspieren als volgt moet trainen : 4-7 oefeningen per training 2 sets van 10 t/m 20 herhalingen (ligt aan je vorderingen).

De oefeningen die ze aangeven zijn standaard crunch, Omgekeerde crunch, crunch voor obliquus en crunch met touw. Naar gelang je vorderingen voegen ze de volgende oefeningen toe , hangend beenheffen , crossover crunch voor obliquus en dubbele crunch. Het is dan de bedoeling om deze oefeningen in 1 Giant set af te werken zonder noemenswaardige rust . Na de giant set spring je natuurlijk op de loopband of crosstrainer voor een cardio sessie van een half uur.

Over de voeding schrijven bevelen ze aan een eiwitrijk en koolhydraat arm dieet. Ze geven aan op de trainingsdagen dat je je buikspieren traint je het beste een koolhydraat arm dieet kunt volgen. De verhouding in E/K/V is dan 50%/20%/30% en op de andere trainingsdagen 50%/40%/10%. De inname aan aantal calorieen per dag is 30 per Kilo lichaams gewicht voor beide.

De bedoeling van de koolhydraatbeperking is natuurlijk het activeren van de verbranding van vet om aan energie te komen. Zorg er wel voor dat je die koolhydraatarme dagen blijft afwisselen met koolhydraatrijke dagen omzo je stofwisseling op peil te houden. Doe je dat niet dan zal je stofwisseling dalen .

Hoop dat je er wat aan hebt . Succes ermee!

anorexia en als je dat niet wilt volg je de post van big-t :thumbs:

alvast een "vreetschema" als je interesse hebt

myn schema voor de komende dagen
zo 6mei;
O: kopje koffie 35kcal
M: kopje koffie 35kcal
A: 1 appel 50kcal
= 120kcal

ma 7mei;
M: kopje koffie 35kcal (als ik uit school ben zeg maar )
= 120kcal

di 7mei;
A: bordje sla+appel 55kcal
= 125kcal

:roflol:

zo 6mei;
= 120kcal

ma 7mei;
= 120kcal

di 7mei;
= 125kcal

Hij moet cutten, niet bulken!!

:p

Meth, veel meth.

HGH + t4 + DNP

zo 6mei;
= 120kcal

ma 7mei;
= 120kcal

di 7mei;
= 125kcal

zit er in koffie 35kcal :eek::eek::eek:

Terug
Naar boven