Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Discussies? Ik zit aan de zijkant en observeer dude!
Discussies? Ik zit aan de zijkant en observeer dude!
Maar laat ik me niet meer bemoeien met dit ronduit interessante topic.

120 ingevuld maar het hangt gewoon van de weg af. In de USA heb je de 'design speed' en daar wordt de snelheid vaak op afgestemd. Design speed is meestal onder de maximaal veilige snelheid en er wordt dan ook wel binnen marges van afgeweken.
Iedere snelheid is gevaarlijk wanneer de weggebruikers niet met de verantwoordelijkheden om kunnen gaan die het verkeer met zich mee brengt.
Hogere snelheden dan de huidige maximum snelheid zou geen probleem vormen mits weggebruikers doen wat ze moeten doen en niet tijdens het rijden het halve huishouden aan het doen zijn.
Zie het meer als een levensstijl.
Ik hou ook niet zo van risico's beginnerbb, was dat niet al duidelijk dan? Ik bedoel je wordt met huid en haar verscheurd in die digitale arena en ik ben al zo'n gevoelige knul. Ik trek dat niet, het getouwtrek om respect, de vernederingen, de tot in het diepste van je ziel penetrerende pixels die langzaam je ego volledig doet slinken. Nee, laat mij maar aan de zijlijn staan. Zwak misschien, maar ik overleef wel.
De snelheid wordt niet afgestemd op de weg, maar andersom. Een weg wordt bijv. ontworpen om bij 120 km/u veilig en comfortabel te kunnen rijden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ontwerpsnelheid
Ben ik niet met je eens. Als een auto met 180km/u vanachter komt rijden dan is het zeer moeilijk in te schatten hoe hard hij rijd/wanneer hij komt omdat je er niet aan gewend bent.
.
Was al lang duidelijk Klaas, niet nodig om jezelf volledig de grond in te boren. Open er anders even een nieuw topic over, schijnt dat emo topics het erg goed doen op dbb.
Dat zeg ik ook niet, ik zeg dat de snelheid wordt afgestemd op de 'design speed'. Binnen marges want snelheidslimieten kunnen boven of onder de 'design speed' liggen.
ik vind dat je op een snelweg hier in Nederland wel 140 als maximum kan stellen. Enige probleem is dan dat sommige mensen 80 gaan rijden en dat dan het snelheidsverschil wel erg groot wordt.
Je hebt sowieso vrachtwagens die 80-90 rijden. Die zal ik niet snel met meer dan 150 inhalen als je geen uitwijkmogelijkheid hebt. 70 kilometer verschil is wel het maximum gevoelsmatig.
Mwah, gevoelsmatig zou ik persoonlijk zeggen 90 a 100 kilometer verschil. Gevoelsmatig he?