- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vingr tussen de scharnierzijde van een dikke deur
hij werd 3 x keihard dichtgeslagen
vinger verbrijzeld...het is al 12 jaar geleden maar als ik eraan terugdenk begin ik met me hoofd te stuiptrekken
nu weer
Galstenen.
Ik lag 's nachts op de grond op de poten van de bank te bijten, zo'n pijn had ik tijdens een aanval. Binnen tien seconden helemaal doorweekt van het zweet en een ongehoorde en ongelofelijke pijnen. Ik heb bot transplantaties gehad en meerdere operaties, maar niets, maar dan ook echt niets, kwam ook maar in de buurt van deze pijn. Echt verschrikkelijk.
vinger in de grasmaaier gehad (don't ask how!), middelvinger tot aan het kootje van voren helemaal opgespleten. dat deed nog niet zo'n pijn, maar toen elke dag daarna het verband verwisseld moest worden, en het elke dag helemaal vastgeplakt zat... auw....

.Was je het gras aan het maaien voor je moeder ofzo?Neen toch niet, op het werk een foutje gemaakt...
Waarom? zijn daar zieke appels die zwavelzuur in elkaar gezicht zitten te kappen![]()
ik ben op 13 jarige leeftijd brutaal anaal verkracht door een n*ger met een 34 cm monstercock.
) snowboardavontuur in De Uithof. 

), en heb ik een mooi litteken derbij.In Italie op vakantie, met een honkbalknuppel op mijn hoofd geslagen, resultaat (gebroken oog kas, op 2 plaatsen, gebroken kaak, gebroken jukbeen en verbrijzelde neus) erge koppijn