AndroidHealthClinic

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

vingr tussen de scharnierzijde van een dikke deur
hij werd 3 x keihard dichtgeslagen
vinger verbrijzeld...het is al 12 jaar geleden maar als ik eraan terugdenk begin ik met me hoofd te stuiptrekken
nu weer

Verklevingen in tennisarmen los laten trekken, 1x in de week 5 weken lang.

Lijkt me toch nog altijd prettiger dan een verbrijzelde vinger :eek:

Toen ik in de voetbal een kopduel aanging en daarbij volledig verkeerd neerkwam en mijn miniscus scheurde.
En jaren geleden eens zo erge buikpijn gehad dat ik het nu nog niet vergeten ben. Achteraf gezien kwam het doordat ik de dag ervoor heel de dag kersen zat te eten met pit erbij. Damn, nooit meer! :D

vingr tussen de scharnierzijde van een dikke deur
hij werd 3 x keihard dichtgeslagen

vinger verbrijzeld...het is al 12 jaar geleden maar als ik eraan terugdenk begin ik met me hoofd te stuiptrekken
nu weer

Haha, je bent vast een scientist.

the_difference.png

Galstenen.

Ik lag 's nachts op de grond op de poten van de bank te bijten, zo'n pijn had ik tijdens een aanval. Binnen tien seconden helemaal doorweekt van het zweet en een ongehoorde en ongelofelijke pijnen. Ik heb bot transplantaties gehad en meerdere operaties, maar niets, maar dan ook echt niets, kwam ook maar in de buurt van deze pijn. Echt verschrikkelijk.

Galstenen.

Ik lag 's nachts op de grond op de poten van de bank te bijten, zo'n pijn had ik tijdens een aanval. Binnen tien seconden helemaal doorweekt van het zweet en een ongehoorde en ongelofelijke pijnen. Ik heb bot transplantaties gehad en meerdere operaties, maar niets, maar dan ook echt niets, kwam ook maar in de buurt van deze pijn. Echt verschrikkelijk.

hebk ook al gehoord dat dit echt een van de pijnlijkste ongevallen is

vinger in de grasmaaier gehad (don't ask how!):D, middelvinger tot aan het kootje van voren helemaal opgespleten. dat deed nog niet zo'n pijn, maar toen elke dag daarna het verband verwisseld moest worden, en het elke dag helemaal vastgeplakt zat... auw....

Haha,dat is best knap als je dat voor elkaar krijgt :p;).Was je het gras aan het maaien voor je moeder ofzo?

Hard je kop stoten tegen het puntje van het keukenkastje die je bent vergeten dicht te doen, van de pijn kreeg ik een woedeaanval.

voor je dagelijkse portie leedvermaak :D

zo'n oude radiatortje werkt ook wel goed :rolleyes: :D

je pik tussen je broekrits!

ik ben op 13 jarige leeftijd brutaal anaal verkracht door een n*ger met een 34 cm monstercock.

Op fysiek vlak denk ik toch wel mijn laatste (en tevens eerste - nee niet andersom :P) snowboardavontuur in De Uithof.

Na wat uurtjes lekker bezig geweest te zijn, het aardig onder de knie te hebben, al een paar keer lekker van boven naar beneden gerammelt te zijn, nét even op een stuk ijs - met een lekker vaartje - zo *fjoietjs* je snowboard onder je vandaan voelen glijden en dan; let op, dit heb ik slechts beperkt bij bewustzijn mee mogen maken: als eerste met je achterhoofd het IJS raken, vervolgens een heeeeeeeule harde PIEEEEEEEEEEP horen (nee geen seconden, geen minuten, dagen!) en niet meer weten waar je bent en hoe je er bent gekomen. Om nog maar te zwijgen over hoe je er weer weg komt en de dagenlange hoofd- en spierpijn (van de spiersamentrekkende reactie van het lichtaam) erna... :P

Verder gaat het weer prima nu hoor ;)

Open schedelbreuk; ff op intensice care moeten blijven.:o

Partijtje 'chiken' tussen mezelf op een bromfiets en een camionette. Raad eens wie er gewonnen heeft? Was toen een jaar of 17.

Vreemde is dat ik me van heel die dag niets meer herinner...

De hele dag gepest en die avond 100 kilo op de weegschaal :P druppel om af te vallen :D

Heb een paar jaar geleden 's mn linker oogkas verbrijzeld tijdens
een potje ijshockey (iemand schoot dr een puck in)
dat was wel het meest pijnlijke denk ik.
Heb ook wel mn schouders uit de kom gehad, neus gebroken,
tanden eruit, ribben gebroken. Maar de oogkas was het pijnlijkst...

Toen ik 11 jaar was , was ik aant sprinte met een maatje van me . Ik draaide mijn hoofd om te kijken hoever hij wel niet achter me zit , dan draai ik men kop terug tot normale positie en *knal* tegen de muur . De eerste 5 seconden waren de hel , daarna ben ik gewoon knock out gevallen . Nu zie je hedendaags nog zo'n bult op men kop ( die blijft daar nu al 7 jaar zitten???), en heb ik een mooi litteken derbij.

In Italie op vakantie, met een honkbalknuppel op mijn hoofd geslagen, resultaat (gebroken oog kas, op 2 plaatsen, gebroken kaak, gebroken jukbeen en verbrijzelde neus) erge koppijn

Terug
Naar boven