Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij kooigevecht
ben jij daar immo wel oud genoeg voor,en daar kies je zelf voor dus als dat het pijnlijste is dat je kan bedenken zal je wel flink op je bek gekregen hebben 
jij kooigevechtben jij daar immo wel oud genoeg voor,en daar kies je zelf voor dus als dat het pijnlijste is dat je kan bedenken zal je wel flink op je bek gekregen hebben
![]()
auwIedereen die daadwerkelijk voor langere tijd zware lichamelijke pijn heeft gehad of iemand kent dan wel gekend heeft die dat heeft gehad weet dat dit je reinste bullshit is...
Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen in deze thread en erger me er elke keer weer aan.
ik neem 400 a 500mg tramadol per dag helpt me er wel door heen maar na een tijdje begint het te wennen denk dat het met morphine het zelfde verhaaltje is?Ben zeer dicht bij de dood geweest vroeger, ik vond het verdriet en de angst dat ik mijn familie aandeed veel erger dan de pijn die ik voelde. Vooral mijn grootmoeder, die takelde nog sneller af als ik erdoor. Later heb ik hetzelfde meegemaakt maar was zij bijna dood.
Morphine verhelpte mijn pijn toch voor het grootste deel.
bij de tandarts een routine 'gaatje boren'. Heb het al vaker meegemaakt, nooit verdoofd verder ofzo maar de laatste keer deed het zo'n godvergeten pijn, niet normaal. Ik denk dat Harry Potter zich zo voelde als Voldemort in de buurt was, dan deed zijn litteken zeer. Ik wist nooit wat JK Rowling bedoelde als ze zei dat Harry dacht dat zijn hoofd uit elkaar splijtte. Maar dat voelde ik dus toen hij ging boren en echt RECHT op een zenuw ofzo uitkwam. Auw auw wat deed dat zeer.

ik neem 400 a 500mg tramadol per dag helpt me er wel door heen maar na een tijdje begint het te wennen denk dat het met morphine het zelfde verhaaltje is?
Ohja nog 1
Een grote moedervlek laten weg snijden zonder verdoving.
Ze vroegen of ik verdoving wilde en ik heel stoer: nee hoeft niet...
Volgens mij hebben ze nog nooit iemand zo hard horen schelden en huilen![]()

dan denk ik direct aan een vervelende emotionele gebeurtenis waar je jaren later nog de tranen over je wangen kan laten rollen.dat is omdat ik het nu al 2jaar aan een stuk nemen moet,vroeger was 150mg per dag al meer dan genoeg maar zoals bij bijna elk medicijn begin je er op de duur aan te wennen en moet je hogere doseringen beginnen nemen voor het zelfde effeckt,helaas

dat is omdat ik het nu al 2jaar aan een stuk nemen moet,vroeger was 150mg per dag al meer dan genoeg maar zoals bij bijna elk medicijn begin je er op de duur aan te wennen en moet je hogere doseringen beginnen nemen voor het zelfde effeckt,helaas![]()
ja idd een zware pijnstiller,morphine is net iets zwaarderIs een andere pijnstiller geen idee? Die (lich.)afhankelijkheid is niet best.
Naar G.Beerschot gaan kijken misschien?
OT: gebroken neus die moest rechtgezet worden.