XXL Nutrition

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

Het kooigevecht.

Vast zitten in de gevangenis natuurlijk. En anders zijn warme aanstekers op je huid best wel pijnlijk.

Beenmergpunctie!!
Ondanks de verdovingen(niet sterk genoeg).... 2 assistentes hebben me vastgehouden want ik hield 't niet meer.

accute blinde darm ontsteking gehad.. te lang mee doorgelopen ( dacht dat het voedsel vergiftiging was..) toen ik dus bij het ziekenhuis aankwam was mijn blinde darm ongeveer 4x zo groot, en al geknapt, gelijk geopereerd.. litteken midden op me buik naast me navel.. moest na 2 weken ziekenhuis 3x per week langskomen voor controle litteken, kwamen ze tot de ontdekking dat ie in het hoekje net niet helemaal dicht was,, was een milimetertje open,, pakt die lul een pincet,, scheurt ie hem weer 3cm open en hecht hij hem opnieuw dicht :( auw

Iedereen die daadwerkelijk voor langere tijd zware lichamelijke pijn heeft gehad of iemand kent dan wel gekend heeft die dat heeft gehad weet dat dit je reinste bullshit is...

Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen in deze thread en erger me er elke keer weer aan.

Ben zeer dicht bij de dood geweest vroeger, ik vond het verdriet en de angst dat ik mijn familie aandeed veel erger dan de pijn die ik voelde. Vooral mijn grootmoeder, die takelde nog sneller af als ik erdoor. Later heb ik hetzelfde meegemaakt maar was zij bijna dood.

Morphine verhelpte mijn pijn toch voor het grootste deel.

Ben zeer dicht bij de dood geweest vroeger, ik vond het verdriet en de angst dat ik mijn familie aandeed veel erger dan de pijn die ik voelde. Vooral mijn grootmoeder, die takelde nog sneller af als ik erdoor. Later heb ik hetzelfde meegemaakt maar was zij bijna dood.

Morphine verhelpte mijn pijn toch voor het grootste deel.
ik neem 400 a 500mg tramadol per dag helpt me er wel door heen maar na een tijdje begint het te wennen denk dat het met morphine het zelfde verhaaltje is?

Ohja nog 1
Een grote moedervlek laten weg snijden zonder verdoving.
Ze vroegen of ik verdoving wilde en ik heel stoer: nee hoeft niet...
Volgens mij hebben ze nog nooit iemand zo hard horen schelden en huilen :P

bij de tandarts een routine 'gaatje boren'. Heb het al vaker meegemaakt, nooit verdoofd verder ofzo maar de laatste keer deed het zo'n godvergeten pijn, niet normaal. Ik denk dat Harry Potter zich zo voelde als Voldemort in de buurt was, dan deed zijn litteken zeer. Ik wist nooit wat JK Rowling bedoelde als ze zei dat Harry dacht dat zijn hoofd uit elkaar splijtte. Maar dat voelde ik dus toen hij ging boren en echt RECHT op een zenuw ofzo uitkwam. Auw auw wat deed dat zeer.

:roflol:

Meest pijnlijke... :scratch: dan denk ik direct aan een vervelende emotionele gebeurtenis waar je jaren later nog de tranen over je wangen kan laten rollen.

Om eventjes fysiek OT te gaan: ooit een keer me langlaufen van een sTe helling afgegaan, stokken verloren en tegen een liggende boomstronk tot stilstand gekomen.. de eerste paar seconden na die knal lang ik te kronkelen van de pijn en kerme 'help..help'..
ik herinnerde me nog dat ik dacht zeg nou niets.. maar het was een soort automatisme.. (resultaat: ribben zwaar gekneusd).

optie 2: met mn kop op een punthek terrecht gekomen. gat van 10cm in mn hoofd.. toendertijd voelde ik niets.. tot de verdoving in de avond uitgewerkt was..

Ik werd geschept door een auto,terwijl ik aan het fietsen was en ik voorrang had.Ik vloog echt haha.

dat is omdat ik het nu al 2jaar aan een stuk nemen moet,vroeger was 150mg per dag al meer dan genoeg maar zoals bij bijna elk medicijn begin je er op de duur aan te wennen en moet je hogere doseringen beginnen nemen voor het zelfde effeckt,helaas:(

Is een andere pijnstiller geen idee? Die (lich.)afhankelijkheid is niet best.

vinger in de grasmaaier gehad (don't ask how!):D, middelvinger tot aan het kootje van voren helemaal opgespleten. dat deed nog niet zo'n pijn, maar toen elke dag daarna het verband verwisseld moest worden, en het elke dag helemaal vastgeplakt zat... auw....

Terug
Naar boven