Fitness Seller

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

Verbrand in mijn gezicht door zwavelzuur, niet voor herhaling vatbaar...

niet kunnen gaan trainen omdat mijn broer begraven moest worden,moest dat nu echt op een dinsdag:( zaterdag was een meer geschikte dag voor me geweest:D

3 maand lang lopen met zwaar ingegroeide teennagel, dus ontsteking waardoor het verdoven niet goed werkte. Heel tof :thumbs:

Maakte op m'n 6de een bochtje op m'n BMX en toen ging ik plat op de muil!
Leuke was dat het op een grind pad was en ik dus later bij de EHBO en thuis met een speciaal borsteltje het grind eruit moest... borstelen... Verschrikkelijk! Omdat ik dat toch maar niet wilde doen, kwam op m'n 9de het laatste steentje eruit :D

Ging eens bij een h**r binnen. Nadat ik me uitgekleed had zag ik pas dat het een trans was. Ben toen maar weggegaan.

ik wilde wat posten maar na al die verhalen hier moet ik eigenlijk niet zeuren :P
Damn, wat sommige mensen meemaken..

ken toevallig iemand die 5jaar onschuldig heeft gezeten,is daarbij zijn vrouw kind en veel meer verloren denk wel dat dat wat pijnlijker is dan bv een kei harde schop tusen je benen tot je bloed pist vind ik,dus mentale pijn is zeker geen reinste bullschit!!

Ik wilde mentale pijn dan ook helemaal niet bagatelliseren. Ik doelde puur op het feit dat dat met lichamelijke pijn al meermalen wel gebeurde.

Mensen die daar van beweren dat het wel went, etc. hebben gewoon geen flauw benul van wat langdurig en/of uitzichtloos zware pijn hebben betekent, imho.

Strongman zei:
Erger je je er niet aan dat mensen klagen over dat ze hun knie stoten enzo?

Dat hangt uiteraard sterk van de context af.

- de dagen nadat je door je rug bent gegaan
- gaatje laten vullen bij de tandarts zonder verdoving
- scheen op een stoeprand oid met street skaten

hahaha mijn vrouw doet het bij mij ook en ik vind het enorm iritant,maar algoed dat ze het doet anders stond ik mss vol puisten ;)karma+1 maar voor je vrouwtje dan wel:D

mijn moeder doet dat ook, daarbij komt nogeens dat ze echt klauwen van nagels heeft echt 2 cm ofzo. Er komt dan ook regelmatig een guts bloed uit m'n rug :D

Terug
Naar boven