de pelt
Cool Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verbrand in mijn gezicht door zwavelzuur, niet voor herhaling vatbaar...
Verbrand in mijn gezicht door zwavelzuur, niet voor herhaling vatbaar...

niet kunnen gaan trainen omdat mijn broer begraven moest worden,moest dat nu echt op een dinsdagzaterdag was een meer geschikte dag voor me geweest
![]()
OMG, ik hoop dat dit een grapje is en als het dat is, is het zooo niet grappig... Damn...
deuh is het een grap,waar is je gevoel voor humor gebleven animal?was niet trainen die dag ben er nog steeds triest om maar probeer het met wat humor te vergetenOMG, ik hoop dat dit een grapje is en als het dat is, is het zooo niet grappig... Damn...

ken toevallig iemand die 5jaar onschuldig heeft gezeten,is daarbij zijn vrouw kind en veel meer verloren denk wel dat dat wat pijnlijker is dan bv een kei harde schop tusen je benen tot je bloed pist vind ik,dus mentale pijn is zeker geen reinste bullschit!!
Strongman zei:Erger je je er niet aan dat mensen klagen over dat ze hun knie stoten enzo?
- de dagen nadat je door je rug bent gegaan
- gaatje laten vullen bij de tandarts zonder verdoving
- scheen op een stoeprand oid met street skaten
- de dagen nadat je door je rug bent gegaan
- gaatje laten vullen bij de tandarts zonder verdoving
- scheen op een stoeprand oid met street skaten

Ging eens bij een h**r binnen. Nadat ik me uitgekleed had zag ik pas dat het een trans was. Ben toen maar weggegaan.
Meid zeker ineens een hele donkere stem hehehe
Die laatste doet me denken aan deze hilarische aflevering van Family Guy :
http://www.youtube.com/watch?v=UXWvhxqAcQ8&feature=related
![]()

hahaha mijn vrouw doet het bij mij ook en ik vind het enorm iritant,maar algoed dat ze het doet anders stond ik mss vol puistenkarma+1 maar voor je vrouwtje dan wel
![]()

mijn moeder doet dat ook, daarbij komt nogeens dat ze echt klauwen van nagels heeft echt 2 cm ofzo. Er komt dan ook regelmatig een guts bloed uit m'n rug![]()

sommige mensen blijven nu eenmaal een mamaskindje e,al zijn ze 50