MuscleMeat

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

Afgelopen jaar probeerde ik tijdens het stoeien op een vriend te duiken, maar ik greep mis en viel op het gras, dat dacht ik in ieder geval. Het deed echt niet normaal veel pijn, toen keek ik op de grond, en lagen er allemaal stenen. Geen wonder dat het pijn deed dacht ik. ik keek door m'n gat in m'n broek. En zag toen een snee van 4 cm lang en tot op het bot zo diep. ben naar het ziekenhuis gegaan enzo, 5 hechtingen. na een tijdje mochten de hechtingen eruit. Vraagt die vrouw die de hechtingen eruit haalde of er een plijster op moest. Ik dacht, het bloed niet dus dat zal wel niet. Toen die middag zat ik ik beetje te kloten in m'n hangmat en viel ik eruit:P met m'n knie op de grond. Toen lag m'n knie weer open:P weer naar het ziekenhuis. maar het mag dan niet voor de 2e keer gehecht worden. dus deden ze er verband om en mocht ik weg.

niet echt een lekker gevoel, en vooral de eerste keer deed het veel pijn. verder niet zo veel pijnlijke dingen mee gemaakt, wel een keer met boogschieten in m'n eigen hand geschoten. (de pijl was iets te kort). haha

mijn ex winde mij flink op alsof een flink portie coïtus niet meer uit kon blijven,
op dat moment gaf ze me een trap in m'n noten!
dacht toen echt dat ik dood ging ofzo.....

Als ik moest kiezen tussen kanker en m'n twee zware operaties met drains en al en de gevolgen op de rest van m'n leven of niet wederzijdse liefde, dan kies ik niet wederzijdse liefde. Das volgens mij het meest pijnlijke.

nou eh.....niet echt nee,
ik ging kansloos tegen de grond van de pijn!

kan ik me inbeelden ik kreeg ooit is een baseball inde noten en ik lag te wenen als een klein meisje:p geweend dat ik toon heb:p en gekreund.

ik kan me nog herineren hoe die amerikaan naast me kon staan en subliem zij "testikels" met een ietswat domme grijns om zijn gezicht!

kan ik me inbeelden ik kreeg ooit is een baseball inde noten en ik lag te wenen als een klein meisje:p geweend dat ik toon heb:p en gekreund.

ik kan me nog herineren hoe die amerikaan naast me kon staan en subliem zij "testikels" met een ietswat domme grijns om zijn gezicht!

ja leuk is dat....
omstanders kwamen toen mij ook effe uitlachen met bij-de-hand vragen....

jah vond het grappig ik kom me die gast zen gezicht terug inbeelden en de manier van vragen. toen jij hetzelfde zij moest ik echt lachend at er bijna tranen in men ogenw aren.

laat jij je maar op je ballen rammen als je erop kan lachen!
icon13.gif

ik moet bekennen dat ik daar niet tegen bestand ben,
volgens mij zijn de zaadballen daar niet voor bedoeld,
heb ik aan de mijne wel eens gevoeld ja, SUKKEL die je bent!!!!!

laat jij je maar op je ballen rammen als je erop kan lachen!
icon13.gif

ik moet bekennen dat ik daar niet tegen bestand ben,
volgens mij zijn de zaadballen daar niet voor bedoeld,
heb ik aan de mijne wel eens gevoeld ja, SUKKEL die je bent!!!!!

wat is jouw probleem? kom je uit een achtergesteld gezin? zo een gezin waar ze je niet leren iets te interpreteren, of eerst nadenken en dan pas spreken.
ik lach met het feit dat ik me plots die gast zen gezicht kan inbeelden. niet met jouw pijn. en nee ik vond da gevoele cht niet aangenaam.

wat is jouw probleem? kom je uit een achtergesteld gezin? zo een gezin waar ze je niet leren iets te interpreteren, of eerst nadenken en dan pas spreken.
ik lach met het feit dat ik me plots die gast zen gezicht kan inbeelden. niet met jouw pijn. en nee ik vond da gevoele cht niet aangenaam.

ik kan me hier geen lach, lol of andere vorm van plezier bij voorstellen
en in dit geval zie ik ook geen aanleiding naar leedvermaak ofzo en
enig vergelijk met een sportblooper zie ik ook niet.....

en maak je vooral geen zorgen over mij,
ik zit niet met een probleem ofzo.......

mijn meest pijnlijke ervaring is iets emotioneels.. ik was nog maar 7 jaar oud.. mijn ouders hadden altijd een groot geheim, waar ik nu nog littekens aan over heb gehouden.. toen ik 7 jaar was, ging ik ging kapot van binnen! ik hoorde dat sinterklaas niet bestond!

Lol, zit je er nog steeds mee ofzo? relax man.

ik lach mezelf uit mag dat ook al niet?

Lol, zit je er nog steeds mee ofzo? relax man.

Eind Februari kreeg ik die schop en net na half Maart kwam het knietje.
Medisch onderzoek heb uitgewezen dat er gelukkig geen blijvende schade is ontstaan. (aan m'n noten)
Mede daarom zit ik er niet (meer) mee!!

Ik kan me alleen nog steeds niet voorstellen dat zo'n 95% (of méér) van de omstanders in de slappe lach schoot en slap bleef lachen om en door flauwe grapjes vanwege het feit dat ik goed op m'n noten geramd was....
Daar snap ik echt helemaal niks van........

Terug
Naar boven