AndroidHealthClinic

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

syncope, in de tijd dat ik aan wielrennen deed tijdens een massaspurt vallen, men collega's dewelke neergestoken waren op de grond zien liggen.

na mn neusoperatie toen de zuster de 10cm tampons er even leuk uithaalde om 8 uur sochtends toen ik 2 dagen niets gegeten had:p

In mijn gezicht gebeten door mijn eigen hond. Had een soort van Chelsea grin tot aan mijn oor. Is nu gelukkig bijna helemaal weg (was 6 toen het gebeurde).

zo als ik a geschreven had. Niks noemenswaardigs..gebroken polsje, nekkramp, kiespijn, verpletterde longen, auto ongeluk. Viel allemaal reuze mee. Valt allemaal in het niet bij het verlies van mensen om je heen...

tijgerbalsem in je ogen wrijven geeft wel een aparte sensatie heb ik gemerkt :)

Niks dat ik me kan herinneren

3 maanden beverwijk waarvan 2,5 aan bed gekluisterd..... 1e 2e & 3e graads brandwonden aan benen.

Vuur = auw...

Reed ongeveer 80 op mijn racefiets in een afdaling toen mijn wiel het begaf.
Links van mijn renkel tot aan mijn schouder een grote schaafwond.
Dat viel nog best mee. Totdat mijn vader en ik op het lumineuze idee kwamen de hele bende dan maar te ontsmetten met Sterilon, want iets anders hadden we niet... Toen heb ik echt van pure gekkigheid een uur lang heen en weer staan springen van de ene voet op de andere omdat ik niet wist wat ik ermee aan moest :) Dat was gelukkig echter van vrij korte duur.

Ergste was geen pijn, maar jeuk...
In mijn vroege tienerjaren ENORME last gehad van allergische reacties. Toen na allerlei onderzoeken medicijnen gehad... waar ik ****ing allergisch voor bleek, hahaha.

Meer dan een week lang elke nacht jankend van de jeuk met armen en benen gespreid in het midden van mijn kamer gestaan omdat slapen niet ging... (Medicijnen moest ik 's avonds pakken, duurde effe voordat de link gelegd werd omdat ik eigenlijk altijd wel jeuk had die jaren).

Edit: IK bedenk net nog een aardige. Vol gaan liggen coïtusen met je vriendin als je allebei halverwege het snijden van een stel Mme Jeanettes bent... En nee, effe je handen wassen vantevoren helpt geen ene moer...

ja..madame Jannette is 3000 hsp :D

Ow ja toen ik klein was ooit es een hond m'n hele rug opengebeten, en thuis ontsmet met 98% alcahol.....is nu na genoeg helemaal weg alleen nog mini straie van over gebleven op heel weinig plaatsen :o

Een epidurale verdoving (spuit die via de ruggegraat word gegeven),voor de operatie aan mijn gebroken enkel,duurt maar 5 seconden maar is de meest gruwelijke pijn die ik ooit meegemaakt heb !

Lichamelijke pijn kan ik verdragen,was regelmatige bezoeker van eerste hulp.

Enige pijn die ik niet kan beschrijven is dat ik mijn dochter al twee jaar niet heb gezien door toedoen ex.
Zoveel woede en agressie en ik kan er nergens mee heen,ik sta machteloos.
Via rechtszaak je kind opeissen is in dit geval geen optie,ik zou haar tegen haar wil mee moeten nemen.
Soms is liefde jezelf weg cijferen door je kind haar geluk te gunnen.

Lichamelijke pijn kan ik verdragen,was regelmatige bezoeker van eerste hulp.

Enige pijn die ik niet kan beschrijven is dat ik mijn dochter al twee jaar niet heb gezien door toedoen ex.
Zoveel woede en agressie en ik kan er nergens mee heen,ik sta machteloos.
Via rechtszaak je kind opeissen is in dit geval geen optie,ik zou haar tegen haar wil mee moeten nemen.
Soms is liefde jezelf weg cijferen door je kind haar geluk te gunnen.

zal ik is steenhard in je noten stampen? Is zien of je er dan nog zo over denkt

mijn kaaksbeen uit de kom tijdens partijdje sparren.heb een maand niet kunnen kauwen,moest alles mixen.geen leuke ervaring

Un bal kei hard tegen me leuter, en dan blijf je wel ff liggen.:P

en af en toe dan gaap ik en dan krijg ik me toch kramp in me kaak of wat daar ook zit. dat is ook geen fijn gevoel. voor de rest heb ik nooit wat gebroken of zo (ff afkloppe)

Terug
Naar boven