Voorarm
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 116
- Lengte
- 1m50
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd,denk dat het ervan insteken veel pijnlijker moet geweest zijn gelukkig weet ik daar niets van mits ik nog onder narcose laginderdaad had het ook viel reuze mee van wat de operatie pijntjes vantevoren waren, het was een beetje brandend maar daar is het mee gezegd hehe![]()

iepppppppppp moet pijnlijk zijn,en dan nog eens schrik als je even moet gaan zeiken,heb het in de film the green mile gezienIk heb 5 jaar geleden blaas ontsteking gehad voor 2 weken lang, ging kapot elke keer als ik moest pissen![]()

Ik heb 5 jaar geleden blaas ontsteking gehad voor 2 weken lang, ging kapot elke keer als ik moest pissen![]()

Snap ik dus niet. Heb je wel een goede tandarts? Heb het pas nog gehad en zelf een gaatje vullen aan de voorkant voel ik meer bij een slechte tandarts dan die wortelkanaalbehandeling bij hem.![]()

Was ontstoken, dus dan werkt zelfs een verdoving niet meer. En tanden zijn echt wat k*tter dan een kies.![]()
Hij heeft me wel nog een verdoving kunnen geven in de wortel zelf ook (zoals sriel blijkbaar ook al zei) omdat die ontstoken was, mss lag het daaraan, want ik voelde het 5uur later nog tintelen in mijn oor van verdoving.
Nog geen prik in je gehemelte gehad? Die pijn duurt gelukkig ook maar 2-3 seconden, maar wat een hel.
train die lul dan wat meer en beter,krachtstatus van mijn lul 45kg 4reps20 kg schijf op me lul, paars en blauw en bloed all the way
wel alleen als hij steenhard is en in topconditie...