XXL Nutrition

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

Tennisbal in mijn oog gegooid van 1 meter afstand mischien. 'Oh, sorry, ik zag je niet' zei die dan. Gelukkig ben ik nu 20 kg zwaarder. Al een jaar of twee geleden.

Ik heb 5 jaar geleden blaas ontsteking gehad voor 2 weken lang, ging kapot elke keer als ik moest pissen:mad::(

Ik denk een tepelpiercing, anders het schoonmaken en verwijderen van een infectie (dus onverdoofd) in m'n bovenkaak.

Tandartspijn vind ik eigenlijk wel de k*tste pijn die ik ken.. Heb wel al 3x ofzo een hersenschudding gehad, 1x met 60 tegen een auto en toen een boom aangeklapt op een brommertje, 1x hand gebroken en de alom bekende trap in je ballen pijn staat ook wel hoog op het lijstje.

Wortelkanaal behandeling in een hoektand. :(

Snap ik dus niet. Heb je wel een goede tandarts? Heb het pas nog gehad en zelf een gaatje vullen aan de voorkant voel ik meer bij een slechte tandarts dan die wortelkanaalbehandeling bij hem. :o

Ik heb 5 jaar geleden blaas ontsteking gehad voor 2 weken lang, ging kapot elke keer als ik moest pissen:mad::(

Hehe, paar jaar geleden ook gehad, om de 10 minuten moeten gaan plassen en maar een paar drupjes uitkomen en kapot gaan van de pijn. :D

Heb een keer een wortelkanaalbehandeling gehad.
De tandarts had de tand al uitgeboord dus de wortel lag bloot, maar ik had al een aantal spuiten via het tandvlees gehad die maar niet wilden werken. Was nog maar 1 oplossing; spuit rechtstreeks in de wortel via het geboorde gat....
OMG Dat was echt terror, maar daarna was alle pijn gelukkig weg.

Snap ik dus niet. Heb je wel een goede tandarts? Heb het pas nog gehad en zelf een gaatje vullen aan de voorkant voel ik meer bij een slechte tandarts dan die wortelkanaalbehandeling bij hem. :o

Was ontstoken, dus dan werkt zelfs een verdoving niet meer. En tanden zijn echt wat k*tter dan een kies. :D

Was ontstoken, dus dan werkt zelfs een verdoving niet meer. En tanden zijn echt wat k*tter dan een kies. :D

Ik had ook een abces, had er maanden mee gewacht. :o Hij heeft me wel nog een verdoving kunnen geven in de wortel zelf ook (zoals sriel blijkbaar ook al zei) omdat die ontstoken was, mss lag het daaraan, want ik voelde het 5uur later nog tintelen in mijn oor van verdoving. :p Nog geen prik in je gehemelte gehad? Die pijn duurt gelukkig ook maar 2-3 seconden, maar wat een hel.

Op het blaadje van de wortelkanaalbehandeling stond ook gewoon dat de behandeling tegenwoordig bijna pijnloos kan gebeuren, maar misschien was dat enkele jaren geleden nog anders. Ik heb bij andere (jongere) tandartsen ook al pijn gehad voor de simpelste handelingen, zal ook al schelen.

Laatst bewerkt:
Kan niet even iets bedenken waar ik gods gruwelijke pijn van zou hebben gehad, keer me had gebroken, maar dat deed niet echt pijn ofso. Nog een week gewoon mee gelopen :roflol:

We waren een keer aan het zwemmen en als kinderen ga je dan een stom spel doen zoals door elkaar poortje onderwater heenzwemmen. Nouja mijn neefje moest even patsen met zijnn zwemkunsten en hij ging trappelend (zoals bij de borstcrawl) met zn benen onder me door. Totdat hij er bijna door was en me precies op mn rechterbal zak een trap geeft met zijn hak. Kon geloof ik een paar uur niet meer praten.

Mijn neusschotje was ook een kee gescheurd en dan duwen ze er van die tampons in na de operatie. Toen die verwijderd werden en het ging niet helemaal goed (ik had weer zo'n noobie) moest ik toch wel even flink doorbijten.

Ik heb ongeveer 4jaar geskateboard en elke dag viel ik wel op één of ander lichaamsdeel waar ik al meerdere malen was op gevallen dus dat deed echt vet zeer. Elke x dat ik viel zei ik : nu stop ik ermee . Maar na dat de pijn was weggetrokken begon ik toch weer totdat ik weer viel :)
op allebei mijn ellebogen stonden zon golven van bulten niet normaal meer en overal blauwe plekken.

Een gebroken kaak en een lichte hersenschudding na een spinning back kick tijdens het sparren was behoorlijk pijnlijk.

Die kwam aardig hard al zeg ik het zelf.

heb wel eens men sleutelbeen gebroken, beentje in men vinger gescheurd, met hoge drukspuit putje in men arm gespoten door men ader (bloeden als zot toen).
Maar vind die dingen eigenlijk allemaal goed meevallen

Meest pijnlijke dat ik ken zijn toch krampen.
Gelukkig zijn die altijd van korte duur. maar die kunnen soms echt wel veel pijn doen.

20 kg schijf op me lul, paars en blauw en bloed all the way

bij de tandarts een routine 'gaatje boren'. Heb het al vaker meegemaakt, nooit verdoofd verder ofzo maar de laatste keer deed het zo'n godvergeten pijn, niet normaal. Ik denk dat Harry Potter zich zo voelde als Voldemort in de buurt was, dan deed zijn litteken zeer. Ik wist nooit wat JK Rowling bedoelde als ze zei dat Harry dacht dat zijn hoofd uit elkaar splijtte. Maar dat voelde ik dus toen hij ging boren en echt RECHT op een zenuw ofzo uitkwam. Auw auw wat deed dat zeer.

Met de fiets vallen op men gezicht en een stukje verder glijden :/

Terug
Naar boven