- Waardering
- 3.426
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
sindsdien heb ik de bijnaam ironman omdat de auto totalloss was en ik niks had
alleen de opvolgende dagen wat spierpijn in me benen 
idd voledig mee eens +1lichamelijke pijn went zeer snel en is meestal een makkelijke oplossing voor...
mentale pijn niet...

lichamelijke pijn went zeer snel en is meestal een makkelijke oplossing voor...
mentale pijn niet...
Dikkedarmontsteking vorige zomer agv een stuk kankerkip .
Dikkedarm was ongeveer 5 keer zo dik dan normaal , had 42 graden koorts , mocht een week niets eten en enkel water drinken ... Schijten kon je het moeilijk nog noemen , het was eerder rectaal pissen . Uitscheiding was een soort zwartachtige substantie met vlokken bloed ertussen . Heb toen redelijk hard afgezien .
Verder eens mijn ligamenten aan de voet/enkel overgescheurd en dat deed ook best wel pijn . Soms begint het , als het koud vochtig weer is , terug te 'trekken' .
Maar ach , wat is pijn als je weet dat er mensen rondlopen met botkanker ofzo . Gewoon verbijten en niet blijten !
me pa die mijn gebroken pols wel ff terug zou duwen (is nog gelukt ook en nooit geen centje pijn meer gehad)
half jaar geleden als fietser frontaal geschept door een autosindsdien heb ik de bijnaam ironman omdat de auto totalloss was en ik niks had
alleen de opvolgende dagen wat spierpijn in me benen
![]()

ken toevallig iemand die 5jaar onschuldig heeft gezeten,is daarbij zijn vrouw kind en veel meer verloren denk wel dat dat wat pijnlijker is dan bv een kei harde schop tusen je benen tot je bloed pist vind ik,dus mentale pijn is zeker geen reinste bullschit!!Iedereen die daadwerkelijk voor langere tijd zware lichamelijke pijn heeft gehad of iemand kent dan wel gekend heeft die dat heeft gehad weet dat dit je reinste bullshit is...
Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen in deze thread en erger me er elke keer weer aan.
mijn vriendin die mijn puisten op mijn rug uit probeert te knijpen
Dat kan toch een behoorlijk k*tgevoel zijn!!!!!
Mijn vriendin die mijn puisten op mijn rug uit probeert te knijpen
dat kan toch een behoorlijk k*tgevoel zijn!!!!!

Iedereen die daadwerkelijk voor langere tijd zware lichamelijke pijn heeft gehad of iemand kent dan wel gekend heeft die dat heeft gehad weet dat dit je reinste bullshit is...
Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen in deze thread en erger me er elke keer weer aan.
hahaha doetje,of heb je zoveel puisten op je rug dat ze uren zit te futselen dan begrijp ik het nog welMijn vriendin die mijn puisten op mijn rug uit probeert te knijpen
dat kan toch een behoorlijk k*tgevoel zijn!!!!!
lolhahaha doetje,of heb je zoveel puisten op je rug dat ze uren zit te futselen dan begrijp ik het nog wellol

hahaha mijn vrouw doet het bij mij ook en ik vind het enorm iritant,maar algoed dat ze het doet anders stond ik mss vol puistenNeej maar ze zijn hrdnekkig!!! en mijn vriendin is ook hardnekkig dus die stopt niet voordat ze eruit zijn!!!!
t*ring af en toe is het echt te pijnlijk![]()
karma+1 maar voor je vrouwtje dan wel