XXL Nutrition

Wat is het meest pijnlijke wat je ooit hebt meegemaakt?

lichamelijke pijn went zeer snel en is meestal een makkelijke oplossing voor...
mentale pijn niet...

dat ik vanaf +/- 3 meter hoogte achterover viel en op mijn kop terecht kwam. Deedz o'n pijn dat ik na een seconde of 30 k.o. ging

me pa die mijn gebroken pols wel ff terug zou duwen (is nog gelukt ook en nooit geen centje pijn meer gehad :D)

half jaar geleden als fietser frontaal geschept door een auto:eek: sindsdien heb ik de bijnaam ironman omdat de auto totalloss was en ik niks had :D alleen de opvolgende dagen wat spierpijn in me benen :D

lichamelijke pijn went zeer snel en is meestal een makkelijke oplossing voor...
mentale pijn niet...

Iedereen die daadwerkelijk voor langere tijd zware lichamelijke pijn heeft gehad of iemand kent dan wel gekend heeft die dat heeft gehad weet dat dit je reinste bullshit is...

Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen in deze thread en erger me er elke keer weer aan.

Dikkedarmontsteking vorige zomer agv een stuk kankerkip .
Dikkedarm was ongeveer 5 keer zo dik dan normaal , had 42 graden koorts , mocht een week niets eten en enkel water drinken ... Schijten kon je het moeilijk nog noemen , het was eerder rectaal pissen . Uitscheiding was een soort zwartachtige substantie met vlokken bloed ertussen . Heb toen redelijk hard afgezien .
Verder eens mijn ligamenten aan de voet/enkel overgescheurd en dat deed ook best wel pijn . Soms begint het , als het koud vochtig weer is , terug te 'trekken' .
Maar ach , wat is pijn als je weet dat er mensen rondlopen met botkanker ofzo . Gewoon verbijten en niet blijten !

Heb dit ook gehad oorzaak was ook Kip. Ben daarmee nog 6 dagen in het ziekenhuis beland. Zeeeeer pijlijk idd

me pa die mijn gebroken pols wel ff terug zou duwen (is nog gelukt ook en nooit geen centje pijn meer gehad :D)

half jaar geleden als fietser frontaal geschept door een auto:eek: sindsdien heb ik de bijnaam ironman omdat de auto totalloss was en ik niks had :D alleen de opvolgende dagen wat spierpijn in me benen :D

Nice work out!:D

Geen flauw idee, maar ik vind pijn zoals buikpijn of benauwdheid toch wel ergere, omdat het niet 1,2,3 over is.

3 bevallingen..

Mijn vriendin die mijn puisten op mijn rug uit probeert te knijpen :eek:

dat kan toch een behoorlijk k*tgevoel zijn!!!!!

Iedereen die daadwerkelijk voor langere tijd zware lichamelijke pijn heeft gehad of iemand kent dan wel gekend heeft die dat heeft gehad weet dat dit je reinste bullshit is...

Ik heb het al een paar keer voorbij zien komen in deze thread en erger me er elke keer weer aan.
ken toevallig iemand die 5jaar onschuldig heeft gezeten,is daarbij zijn vrouw kind en veel meer verloren denk wel dat dat wat pijnlijker is dan bv een kei harde schop tusen je benen tot je bloed pist vind ik,dus mentale pijn is zeker geen reinste bullschit!!

Geestelijke pijn...

brommerongeluk
loser die zen deur openzwiert van de wagen toen ik net voorbij kwam gereden, gevolg
ik door de lucht, brommer achter mij aan, paar meter over de grond geschuurd, handen open, kleren kapot, schoenen kapot.. al een geluk had ik een helm op of ik was men oog kwijt
men teen had ook een slag gekregen waardoor ze de nagel er moesten uittrekken (a-la sardineblikje openen)

Erger je je er niet aan dat mensen klagen over dat ze hun knie stoten enzo?

Neej maar ze zijn hrdnekkig!!! en mijn vriendin is ook hardnekkig dus die stopt niet voordat ze eruit zijn!!!!

t*ring af en toe is het echt te pijnlijk:P
hahaha mijn vrouw doet het bij mij ook en ik vind het enorm iritant,maar algoed dat ze het doet anders stond ik mss vol puisten ;)karma+1 maar voor je vrouwtje dan wel:D

Terug
Naar boven