AndroidHealthClinic

Wat is je ergste nachtmerrie?

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.662
Massa
100kg
Hey guys,

naar aanleiding van een aantal topics (mijn cyste en iemands topic over overspel) dacht ik bij mezelf dat dit mss wel eens een interessant onderwerp zou kunnen zijn.
Maar de vraag is tweeledig:
1) wat was je naarste droom
2) wat is volgens jou het ergste wat je zou kunnen overkomen;

Meerdere antwoorden zijn toegestaan.

Ik start

1) Gedroomd dat mijn vrouw afscheid van me nam, en in een doodkist ging liggen en zei: "zo, dat was het. Misschien tot in het hiernamaals". En men sloot de kist en ze werd weggevoerd.
2)Cliché: dat mijn dochter en/of vrouw sterven door een ongeval of zo. Dat mensen dergelijke drama's te boven komen is mij een raadsel.

Ik droomde een keer dat mijn huidskleur langzaam donkerder werd... was geen pretje kan ik je vertellen. Blij dat ik wakker werd.

Mijn dromen zijn nooit naar. Tenminste zo ervaar ik dat niet. Al droom ik nog de ergste dingen, ik ben er altijd heel erg door geïntrigeerd op 1 of andere manier.

Mijn ergste nachtmerrie zou zijn wakker worden in een tuigje hangend aan het plafond in een donkere kelder, waar allemaal vieze behaarde en stinkende mannen naar mij staan te kijken terwijl mijn pik in mijn eigen anus zit. :eek:

Mijn ergste nachtmerrie zou zijn wakker worden in een tuigje hangend aan het plafond in een donkere kelder, waar allemaal vieze behaarde en stinkende mannen naar mij staan te kijken terwijl mijn pik in mijn eigen anus zit. :eek:
Kinky! :eek:

OT: Ik heb het geluk (of ongeluk, het is maar hoe je het bekijkt) dat ik mij nooit iets herinner van m'n dromen. Af en toe kan ik mij zeer korte fragmenten herinneren maar nooit genoeg om er iets van te kunnen maken.

1. Ik droom(de) met enige regelmaat over zaken zoals het uit zelfverdediging mensen moeten doodslaan met een koevoet of neersteken of dat mn woning in de fik stond.. maar mn ergste droom was nadat ik 5-10gr nootmuskaat naarbinnen had gewerkt en droomde dat al mn tanden afbraken als glas toen ik aan het eten was en dat soort vage shit.

2. Dat ik blind en doof wordt tegelijkertijd.

• Topic Starter Topic Starter
1. Ik droom(de) met enige regelmaat over zaken zoals het uit zelfverdediging mensen moeten doodslaan met een koevoet of neersteken of dat mn woning in de fik stond.. maar mn ergste droom was nadat ik 5-10gr nootmuskaat naarbinnen had gewerkt en droomde dat al mn tanden afbraken als glas toen ik aan het eten was en dat soort vage shit.

2. Dat ik blind en doof wordt tegelijkertijd.

Die tweede is inderdaad erg. Moet echt verschrikkelijk zijn.

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

Mijn dromen zijn nooit naar. Tenminste zo ervaar ik dat niet. Al droom ik nog de ergste dingen, ik ben er altijd heel erg door geïntrigeerd op 1 of andere manier.

Ik denk dat je het hebt over je natste droom :D

Dat yasmine weer een topic opende op dbb.

Dat yasmine weer een topic opende op dbb.

Goed topic, veel humor ook.

In ieder geval pas geleden, weet niet eens meer waarover maar een Phenibut, centrophenoxine nachtmerrie was zo heftig dat ik keihard de lamp van het tafeltje naast mijn bed sloeg. Gelukkig niet de andere kant op, dat had zeker meer schade aangericht. Wat ik me nog herinner was dat iemand heel snel op me af kwam, eerder een soort verschijning zoals je wel eens in films ziet. Schrok wakker toen ik uithaalde.

Goed topic, veel humor ook.

In ieder geval pas geleden, weet niet eens meer waarover maar een Phenibut, centrophenoxine nachtmerrie was zo heftig dat ik keihard de lamp van het tafeltje naast mijn bed sloeg. Gelukkig niet de andere kant op, dat had zeker meer schade aangericht. Wat ik me nog herinner was dat iemand heel snel op me af kwam, eerder een soort verschijning zoals je wel eens in films ziet. Schrok wakker toen ik uithaalde.

Hhahaha, stel je voor. Was je echt aan het slapen, of is het die mental state net voor je indommelt?
Als je dat vaker hebt zou je partner best een helm dragen.

Dat was dan wel weer grappig.
Maar Alfa Markje, zeg eens wat jouw nachtmerrie is? Dromen dat je zonder aas zit? Dat een barbell sleeve niet meer spant in je rectum?
Mijn nachtmerrie is dromen dat je moeder zonder aas zit, dat een barbell sleeve niet meer spant in je moeder's rectum.

1) ik heb nooit nachtmerries
2) terminale kanker krijgen ofzo, zou flink balen zijn

goed topic yasmine

mijn ergste nachtmerrie is dat er iets met mijn vrouw of dochters gebeurt denk niet dat ik dat zou overleven

het rare van dromen is ook dat ik ze de volgende dag ook herinner en verwerk maar enge dromen die gaan over mijn naasten hebben wel een grootte impact op mij dat blijft echt wel eng

Terug
Naar boven