MuscleMeat

Wat is je ergste nachtmerrie?

kheb al een paar keer een droom gehad dat ik in het midden van de oceaan dobberde, en onder water keek en de goorste vuilste monsters zag, was niet chill.

maar nachtmerries ritselen me niet zo, wat me harder ritselt is een droom dat ik coïtus heb met een superheet wijf en dan wakker word en het niet waar is, kan ik heel de dag pissed over zijn, dead srs.

kheb al een paar keer een droom gehad dat ik in het midden van de oceaan dobberde, en onder water keek en de goorste vuilste monsters zag, was niet chill.

maar nachtmerries ritselen me niet zo, wat me harder ritselt is een droom dat ik coïtus heb met een superheet wijf en dan wakker word en het niet waar is, kan ik heel de dag pissed over zijn, dead srs.

dan moet je je droom waarmaken

dan moet je je droom waarmaken

ja ma zo werkt da nie
ik weet niet hoe het bij anderen zit maar gevoelens in een droom zijn altijd 100x sterker dan irl, dus al ben je in je droom een 6/10 aant nken, heb je het gevoel dat je het lekkerste wijf in de wereld aant nken bent. zelfde is voor gevoelens van angst en watdanook

• Topic Starter Topic Starter
****,
vorige nacht gedroomd dat er inbrekers in huis waren en ik in alle stilte via het raam met mijn dochtertje vluchtte; Mijn echtgenote kwam niet in de droom voor.
De laatste tijd heb ik enkel nog dergelijke dromen. Wat vreemd.

****,
vorige nacht gedroomd dat er inbrekers in huis waren en ik in alle stilte via het raam met mijn dochtertje vluchtte; Mijn echtgenote kwam niet in de droom voor.
De laatste tijd heb ik enkel nog dergelijke dromen. Wat vreemd.

Wat vind je vrouw ervan dat je niet meer over haar droomt?

Droomde over ovosnovo dat hij me anus aan het strelen was. Werd zwetend wakker.

• Like
Waarderingen: mat
Een trannie met dikke t**ten versieren en thuis in bed vaststellen dat zijn pik groter is dan de mijne...

ik droomde vroeger altijd dat ik in een eindeloze gang achterna werd gezeten door iemand, ik rende en rende en op een gegeven moment zag ik licht dus ik sprong en toen sprong ik uit een gebouw van 150 hoog. net voor dat ik de grond raakte werd ik wakker.

ik droomde vroeger altijd dat ik in een eindeloze gang achterna werd gezeten door iemand, ik rende en rende en op een gegeven moment zag ik licht dus ik sprong en toen sprong ik uit een gebouw van 150 hoog. net voor dat ik de grond raakte werd ik wakker.

Wow heavy maiiin!

dan was het dus geen eindeloze gang:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter

Shit, man. Creepy.
ALs ik klein was droomde ik vaak dat er een demon, in de vorm van een soort enorme heks,me kwam meesleuren naar een soort andere wereld. Nu zou ik dat een "andere dimensie " noemen, maar toen kende ik dat begrip nog niet.

Ook droomde ik vaak dat ik in een huis opgesloten was, waar geen uitweg uit mogelijk was.

Dat ik aan het cutten ben en duizenden calorieen naar binnen werk XD

srs

Dat ik aan het cutten ben en duizenden calorieen naar binnen werk XD

srs

jij hoeft enkel buikspiertrainingen te doen jongeauh.

OT
terugkerende droom
eens per maand, lijkt het wel.
normaal kan ik best hard slaan.
enkel in de droom wordt ik belaagd door meerdere mensen tegelijk en hoe hard ik ook sla, het komt niet aan, of heel zacht.

meest reële friekie droom was:
tanden die afbraken (werd al eens eerder hier geroepen) en haren (de weinige die ik nog heb:() loskwamen. de tanden afbreken voelden levensecht, echt naar. voor de rest niet echt horrorscenario's...

Ik droomde vroeger altijd dat ik op school aan kwam en vergeten was mijn broek aan te doen of dat ik in de sloot als klein kind in een opblaasband zat en iedereen om mij heen weg was :roflol:

Ik heb alleen leuke droompjes

jij hoeft enkel buikspiertrainingen te doen jongeauh.

OT
terugkerende droom
eens per maand, lijkt het wel.
normaal kan ik best hard slaan.
enkel in de droom wordt ik belaagd door meerdere mensen tegelijk en hoe hard ik ook sla, het komt niet aan, of heel zacht.

meest reële friekie droom was:
tanden die afbraken (werd al eens eerder hier geroepen) en haren (de weinige die ik nog heb:() loskwamen. de tanden afbreken voelden levensecht, echt naar. voor de rest niet echt horrorscenario's...

Had ik ook wel eens. Ik kon mijn tanden gewoon los trekken zonder enig moeite. Voelde t*fus echt! Toen ik wakker werd moest ik even controleren of t een droom was.

Terug
Naar boven