MuscleMeat

Wat is je ergste nachtmerrie?

ik had laatst in een nachtmerrie bijna coïtus met een kleine insect die een vagina in haar nek had. toen ik em er net in wilde stampen werd ik wakker

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter
Deze nacht een ware k*tdroom gehad.

Ik droomde dat mijn dochtertje bij geboorte was omgewisseld en dat Yasmine dus niet mijn echte dochter was. Mijn echter dochter leefde in een weeshuis (waar de ouders waren die haar hadden opgevoerd werd niet verduidelijkt :) )
Ik kreeg dus mijn echter dochter terug thuis en mijn Yasminetje, die werd naar dat weeshuis gebracht. 's Avonds ik in mijn echt dochtertje in bed stoppen en voelde niks voor dit kind en mijn YAsminetje miste ik enorm. Ik drong het weeshuis binnen wat een enorm koud en kil gebouw was, vol met lege kamers. Na heel lang zoeken vond ik haar slapend in een koude kille kamer, helemaal alleen. Ik maakte haar wakker en zei haar: "mon ange, viens, on rentre a la maison". Ze was zo blij, gelukkig en opgelucht. En dus voedden we vanaf toen twee dochtertjes op.

ahw, heb jij je dochters naam gekozen als dbb naam?

Deze nacht een ware k*tdroom gehad.

Ik droomde dat mijn dochtertje bij geboorte was omgewisseld en dat Yasmine dus niet mijn echte dochter was. Mijn echter dochter leefde in een weeshuis (waar de ouders waren die haar hadden opgevoerd werd niet verduidelijkt :) )
Ik kreeg dus mijn echter dochter terug thuis en mijn Yasminetje, die werd naar dat weeshuis gebracht. 's Avonds ik in mijn echt dochtertje in bed stoppen en voelde niks voor dit kind en mijn YAsminetje miste ik enorm. Ik drong het weeshuis binnen wat een enorm koud en kil gebouw was, vol met lege kamers. Na heel lang zoeken vond ik haar slapend in een koude kille kamer, helemaal alleen. Ik maakte haar wakker en zei haar: "mon ange, viens, on rentre a la maison". Ze was zo blij, gelukkig en opgelucht. En dus voedden we vanaf toen twee dochtertjes op.

cool-story-bro.jpg

een neukertje dat plots hoogzwanger of met een kleine voor de deur staat.

yes srs...

Dat ik op dbb mijn status verlies en als forum paria verder moet totdat ik het op een dag niet meer trek en er een einde aan maak door een "gone in sixtynine seconds-topic" open waarin ik mijn mental breakdown onthul.

een neukertje dat plots hoogzwanger of met een kleine voor de deur staat.

yes srs...

waarom niet knip knip, meneer de anti-natalist?

ik weet dat je ooit die "ik ben ooit communist geweest, wie weet hoe ik in de toekomst denk" verklaring hebt aangehaald, maar dit is onvoldoende, gezien er een wereld van verschil zit tussen de fundering van je visie op deze 2 kwesties. Doet me vermoeden dat het ergens anders aan ligt

Laatst bewerkt:

ik weet dat je ooit die "ik ben ooit communist geweest, wie weet hoe ik in de toekomst denk" verklaring hebt aangehaald, maar dit is onvoldoende, gezien er een wereld van verschil zit tussen de fundering van je visie op deze 2 kwesties. Doet me vermoeden dat het ergens anders aan ligt

On topic blijven graag, discussieren doe je maar ergens anders maar niet in het topic van yasmine!!

De analogy is demonstratief, niet argumentatief. Enkel een idioot verandert niet van gedachten, ik wil niks doen waar ik later ms spijt van krijg.

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Ahw??
Ja, was achteraf gezien geen goed idee. Denk niet dat ik dit kan wijzigen.

we kunnen een petitietopic opstarten voor een eenmalige uitzondering;

De analogy is demonstratief, niet argumentatief. Enkel een idioot verandert niet van gedachten, ik wil niks doen waar ik later ms spijt van krijg.

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

we kunnen een petitietopic opstarten voor een eenmalige uitzondering;

het enige waar je spijt van gaat krijgen is als je ooit zo stom zou zijn een kind te nemen.

en inactie met voorkennis is ook een actie: heb veel liever spijt van een vasectomie te nemen en geen kind te kunnen krijgen als ik plots van gedachten verander, dan er geen te nemen en plots een zwangere h**r voor de deur te hebben die maandelijks 200-500euro alimentatie van me opslorpt:o

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven