Fitness Seller

Wat is je ergste nachtmerrie?

iedere keer als ik van een gebouw afspring en denk dat ik dood ga word ik wakker

jij hoeft enkel buikspiertrainingen te doen jongeauh.

OT
terugkerende droom
eens per maand, lijkt het wel.
normaal kan ik best hard slaan.
enkel in de droom wordt ik belaagd door meerdere mensen tegelijk en hoe hard ik ook sla, het komt niet aan, of heel zacht.

meest reële friekie droom was:
tanden die afbraken (werd al eens eerder hier geroepen) en haren (de weinige die ik nog heb:() loskwamen. de tanden afbreken voelden levensecht, echt naar. voor de rest niet echt horrorscenario's...

Haha wtf, heb ik vroeger ook vaker gedroomd dat je iemand wil slaan maar niks aankomt >.<

jij hoeft enkel buikspiertrainingen te doen jongeauh.

OT
terugkerende droom
eens per maand, lijkt het wel.
normaal kan ik best hard slaan.
enkel in de droom wordt ik belaagd door meerdere mensen tegelijk en hoe hard ik ook sla, het komt niet aan, of heel zacht.

meest reële friekie droom was:
tanden die afbraken (werd al eens eerder hier geroepen) en haren (de weinige die ik nog heb:() loskwamen. de tanden afbreken voelden levensecht, echt naar. voor de rest niet echt horrorscenario's...

Haha wtf, heb ik vroeger ook vaker gedroomd dat je iemand wil slaan maar niks aankomt >.<

Dat heb ik ook vaak man :roflol:

is dat folklore of wetenschap? indien het 2de: hoe hebben ze dat precies onderzocht?

We weten het nog weinig over dromen, wetenschap hierin betrekken is vrij moeilijk. Dit is wat ervaren dromers/mensen die dromen analyseren erover zeggen, ik zeg het gewoon achter.

We weten het nog weinig over dromen, wetenschap hierin betrekken is vrij moeilijk. Dit is wat ervaren dromers/mensen die dromen analyseren erover zeggen, ik zeg het gewoon achter.

waarom zei je niet gewoon folklore? bespaart je 28 woorden typwerk:dunno:

Mijn ergste nachtmerrie is dat mijn geile pik het opeens niet meer doet.

kheb al een paar keer een droom gehad dat ik in het midden van de oceaan dobberde, en onder water keek en de goorste vuilste monsters zag, was niet chill.

maar nachtmerries ritselen me niet zo, wat me harder ritselt is een droom dat ik coïtus heb met een superheet wijf en dan wakker word en het niet waar is, kan ik heel de dag pissed over zijn, dead srs.

My man.
Zeer herkenbaar. Lijkt inderdaad soms 'echter' dan in real life.
Kan ik ook een tijdje pissed om lopen, en de hele dag rondkijken of ik dat wijf nergens herken.

OT: denk dat ik al zeker 10j geen nachtmerries meer heb gehad. Vage dromen dan weer wel.

Niet hard kunnen slaan, tanden die afbreken, niet snel kunnen rennen.
Deze 3 komen bij iedereen voor denk ik :P

Ik droom ook wel eens dat ik een toets niet af krijg of dat ik te laat kom op school

• Topic Starter Topic Starter
****, weer een ****ed up droom gehad vannacht.
De laatste tijd herinner ik mijn dromen zeer goed en zijn ze ook zeer "realistisch' of eerder logisch/ Ik bedoel, soms heb je dromen die totaal geen steek houden: je komt je huis binnen en het lijkt een ander huis te zijn, je gaat naar de badkamer; doet de deur open en je blijkt plots in Disneyland te zijn, om maar iets te zeggen. Maar de laatste tijd gaat het steeds over verlies en zo. **** man.

Wow... Zo'n heftige dromen zeg... Gaat het wel Yasmine?

• Like
Waarderingen: mat
****, weer een ****ed up droom gehad vannacht.
De laatste tijd herinner ik mijn dromen zeer goed en zijn ze ook zeer "realistisch' of eerder logisch/ Ik bedoel, soms heb je dromen die totaal geen steek houden: je komt je huis binnen en het lijkt een ander huis te zijn, je gaat naar de badkamer; doet de deur open en je blijkt plots in Disneyland te zijn, om maar iets te zeggen. Maar de laatste tijd gaat het steeds over verlies en zo. **** man.

Misschien eens goed opletten op wat er rond je afspeelt, dromen komen veelal voort uit dingen die je ziet, doet, meemaakt of aan denkt gedurende de afgelopen dagen. Wellicht weet/denk je onbewust al dat je vrouw je zat is en je gaat verlaten ???

• Topic Starter Topic Starter
Misschien eens goed opletten op wat er rond je afspeelt, dromen komen veelal voort uit dingen die je ziet, doet, meemaakt of aan denkt gedurende de afgelopen dagen. Wellicht weet/denk je onbewust al dat je vrouw je zat is en je gaat verlaten ???

Hahahahah, neen, het is vermoedelijk begonnen toen ik haar een aantal weken geleden bijna verloor door een ongeval. Ze stak de straat over en een gek reed door het rood en miste haar op een haar na. Right in front of me. Was ik effe niet goed van.

Terug
Naar boven