AndroidHealthClinic

wat is je kledingmaat?

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
welke maat t-shirts, truien en broeken heb je, en wat is je lengte?
ik ben 177cm heb maat XL van t-shirts en broekmaat is 32/36 heb altijd veel problemen met goede maat van t-shirts vinden want t'is altijd te wijd als ik XL koop en als ik L koop is die weer tekort onderaan wie heeft het zelfde probleem?

Afgelopen half jaar L, en nu weer terug naar M. Wel lastig zit dus met twee garderobes. Voor broeken ook. Pas nu weer wat broeken maat 32, maar 33 en 34 zijn weer net wat te groot nu.
Maarja komende winter zijn die juist weer goed.

:roflol:, ik zou nog maar even de beentjes trainen als ik jullie was mannen!

XL en broekmaat 36.

Broek 31/34
Shirts l/xl laat ze wel taileren,vind het geen gezicht een shirt wat over je broeksband van je pak heen waaiert.
T shirts haal ik altijd bij kruidvat katoen met elasthaan helemaal top,past altijd! maat xl

XL , broekmaat 34

XXL. Broeken maat 36

Ik ben 1.80m en heb broekmaat W34-L32 en t-shirt licht onwijs aan het merk, maar gemiddeld L.

@topic starter, misschien wat afvallen?

broekmaat 33 of 34 (omvang), lengte 32

Shirts + blousjes L soms XL, omdat alle shirts tegenwoordig voor natnekken zijn gemaakt = strakker om de ecto armen en schouders = drama voor mensen die daadwerkelijk trainen.

T-shirts koop ik meestal s-m moet niet te los zitten :rolleyes:

Broek 28 shirt XS

Ik ben 1.76m en vind het ****ing veel gedoe om broeken te kopen. Heb maat L:30 W32-33.
Maar lengtemaat 30 verkopen ze bijna nergrens man, k*thonden. Moet ik altijd een broekje te lang kopen en die dan vervolgens omslaan, gezeik man.
Ohw en shirt gewoon M.

Ik ben 1.76m en vind het ****ing veel gedoe om broeken te kopen. Heb maat L:30 W32-33.
Maar lengtemaat 30 verkopen ze bijna nergrens man, k*thonden. Moet ik altijd een broekje te lang kopen en die dan vervolgens omslaan, gezeik man.
Ohw en shirt gewoon M.

Heb hetzelfde. Korte beentjes maar wel aardig van omvang. Maat 36-32 blijft overigens wel vaak liggen in de opruiming omdat het niet echt een reguliere maat is.

het liefst draag ik t-shirts die bij mijn schoenen passen.

Ohw en shirt gewoon M.

Ik zou jou ook op lengte 32 schatten eigenlijk.

Maar ik heb ook zeer vaak hetzelfde probleem.
Anders moet je zo gewoon korter laten maken; en dan vragen of ze orginele zoom behouden. Zie je niks meer van, kost ook niet zoveel geld.

Met shirts heb ik hetzelfde probleem trouwens; vaak zijn die L maten erg lang en dan is het het of ik een nachtjapon aan heb.

XL
34/34 voor broeken

L of XL, 32L/35W voor broeken. ik ben 180 cm lang bij 80 kg, en ik train nog maar 1,5 jaar.

broekmaat 33 of 34 (omvang), lengte 32

Shirts + blousjes L soms XL, omdat alle shirts tegenwoordig voor natnekken zijn gemaakt = strakker om de ecto armen en schouders = drama voor mensen die daadwerkelijk trainen.

+1, Precies wat je zegt!
Sommige merken pak ik maat M, en sommige merken maat XL :rolleyes:

T-shirts M of L broeken 32 of 33, lengte 32 of 34 ligt aan het model.

Terug
Naar boven