Fitness Seller

wat is je kledingmaat?

lengte: 194cm
broek: sinds kort W34 en L36, W33 zit als een strakke legging en de W34 gaat ook die kant op.
t-shirt: ligt helemaal aan het model, slimfit L/XL maar verder meestal XL.
bloesjes: XL/XXL krengen zitten soms erg strak om de armen.
schoenen: 43/44 kleine voeten voor mijn lengte.

T-shirts en trui's xxxl, broeken m36

En bij dieselbroeken? Je moet anders eens naar een dieselstore gaan of op de webshop op het internet kijken. Kwaliteit van diesel is echt supergoed maar het is meestal wel uitkijken naar een mooie kleur van broek want vaak trekt het toch niet echt op veel vind ik maar ze hebben wel modellen waarbij het wat losser zit bij de bovenbenen dacht ik en dat staat dan weer zo raar bij ecto's die geen bovenbenen hebben. Nu zijn het ook nog solden op de online webshop dus wie weet doe je nog een koopje :D

Diesel wordt dan ook maat 36 of ik moet daar echt zo'n wijde pofbroek gaan kopen. Ik wil wel een pasvorm hebben en niet in een jutezak lopen. Heb nu ook een Diesel aan en de kwalieit is inderdaad prima. Beter dan Levi's in ieder geval.

T-shirt: L
Broek: wijdte 36, lengte 32

Shirt -> M/L
Broek -> 32/34, alleen als ik nieuwe broeken ga halen 34/34

Van de week nog een overhemd gekocht, was een XXXL Tightfit, xxl tightfit was net ff te krap als in de op me rug strepen kwamen te staan. Normale T-Shirst kunnen meestal wel XXL Ben 196 bij 107kg momenteel, broekmaat 34/36 breed (meestal) en 36/38 lang

36-30 van broek, zit te ruim in de taille, maar heb de beenomvang nodig.
Meeste shirts zijn XL, sommige modellen vallen heel ruim uit.

Broek 38, meeste winkels hebben echter vaak enkel maten tot 36. Dus ook sommige modellen van 36, het is echt van model afhankelijk.
T-shirts en overhemden geen idee, meestal XL.

Broek volgens mij W26 of 28 met L 30 of 32 en shirtmaat S (maar dit is vaak al te groot dus eigenlijk XS) ik moet er wel bij zeggen dat een broek meestal strak om mijn benen zit en los om mijn middel :)

Karl Kani, zit altijd lekker ook al koop ik S.

XL en broekmaat geen flauw idee, verschilt per broek.

Ik loop in maatje 40, ik ben bevriend met Jeseja en samen halen we onze kleding bij coolcat.

trui/shirts: M of L
broek: L34 W31/32
lengte 1m90

XL, maar liever XXL vind losse kleding lekkerder zitten

broek, geen idee.. zo'n beetje altijd sport broeken die markus ruhl nog wel aan zou kunnen

Tshirt etc M
Broeken waist 32, lengte 34

1,90

1,76m.
shirts meestal L
Broek: Trainingsbroeken voor me werk. Anders 34 ofzo, veranderd wel eens

Terug
Naar boven