MuscleMeat

wat is je kledingmaat?

• Topic Starter Topic Starter
diesel, replay en dat soort merken moet ik echt XL hebben en ik ben helemaal niet groot/supergespierd:eek:

tshirts en truien hangt af van merk: small/medium
broek: 30 en dat zal wrs altijd zo blijven. Ik snap niet dat jullie kunnen stijgen in broekmaat. Dat kan volgens mij alleen als je extreem bulkt en dan zie ik het voordeel niet in van extreem bulken want dan kom je procentueel meer vet aan dan spier.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

diesel, replay en dat soort merken moet ik echt XL hebben en ik ben helemaal niet groot/supergespierd:eek:

ik heb ook een tshirtje van gstar (mooi effen basic tshirt) in maat medium en het past echt nét en zit als gegoten. Als hij net gewassen is spant het nog iets teveel maar in de loop van de dag rekt het wat uit en zit het geweldig.

tshirts en truien hangt af van merk: small/medium
broek: 30 en dat zal wrs altijd zo blijven. Ik snap niet dat jullie kunnen stijgen in broekmaat. Dat kan volgens mij alleen als je extreem bulkt en dan zie ik het voordeel niet in van extreem bulken want dan kom je procentueel meer vet aan dan spier.

---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

ik heb ook een tshirtje van gstar (mooi effen basic tshirt) in maat medium en het past echt nét en zit als gegoten. Als hij net gewassen is spant het nog iets teveel maar in de loop van de dag rekt het wat uit en zit het geweldig.
Als je benen dikker worden gaan ze echt niet meer in een maat 30 passen smurf...

ligt niet echt aan mn benen 70cm, maar kheb gewoon een dikke reet:p

Als je benen dikker worden gaan ze echt niet meer in een maat 30 passen smurf...

echt wel, alleen zal je dan moeten overstappen op een ander model.
Je hebt ze van skinny tot supahgangstaXXXXXXL11brothalove broeken en daar lopen ook ecto's in rond in videoclips.

broekmaat 33 of 34 (omvang), lengte 32

Shirts + blousjes L soms XL, omdat alle shirts tegenwoordig voor natnekken zijn gemaakt = strakker om de ecto armen en schouders = drama voor mensen die daadwerkelijk trainen.

true ik zat enkele weken geleden(nu wat eraf gecut) aan polo XXL :roflol: en dan nog knelde de armpjes van een omvang van 37 hahahaaaaa

Vanaf XL pas ik meestal ergens in. Sommige merken af en toe L ook nog wel. Broekmaat 36/38 zodat mijn benen erin passen, moet dan wel weer een riem om :p

echt wel, alleen zal je dan moeten overstappen op een ander model.
Je hebt ze van skinny tot supahgangstaXXXXXXL11brothalove broeken en daar lopen ook ecto's in rond in videoclips.

Dan moet je dus voor lul gaan lopen in een gangstahbroek. Maar goed ik weet nu al dat mijn benen daar ook niet in passen als het gaat om maat 30 of zelfs maat 32. Bij de bovenste quads zijn die broeken toch meestal vrij krap.

Ik geloof niet meer in kledingmaten, ik heb een leren jas waar small instaat en die past perfect terwijl ik werkshirt heb waar 3xl instaat en goed zitten. 3xl nooit van gehoord trouwens in kleding dan.
Oja een tuinbroek van mijn werk maat 56 is toch ook maf of niet?

Laatst bewerkt:
Dan moet je dus voor lul gaan lopen in een gangstahbroek. Maar goed ik weet nu al dat mijn benen daar ook niet in passen als het gaat om maat 30 of zelfs maat 32. Bij de bovenste quads zijn die broeken toch meestal vrij krap.

En bij dieselbroeken? Je moet anders eens naar een dieselstore gaan of op de webshop op het internet kijken. Kwaliteit van diesel is echt supergoed maar het is meestal wel uitkijken naar een mooie kleur van broek want vaak trekt het toch niet echt op veel vind ik maar ze hebben wel modellen waarbij het wat losser zit bij de bovenbenen dacht ik en dat staat dan weer zo raar bij ecto's die geen bovenbenen hebben. Nu zijn het ook nog solden op de online webshop dus wie weet doe je nog een koopje :D

Ben 1m82, shirts (X)L, broeken 34/34

Voor diegene die het interesseert,je kunt via je werkgever pas aanvragen voor Gstar outlet stores in spijkenisse en amsterdam.
Vb: broek van 130 eu voor 60 eu.
Hele schappen vol,ook grotere maten.
Even goochelen op Gstar outlet voor formuliertje.

1,93. XL shirtjes en een broek van L34-36/W36

shirts zijn trouwens ook zwaar kloten.. zitten bijna altijd bij schouders en armen strak en dan bij m`n middel zo`n flubber hang effect.. ziet er ook totaal niet uit :\

Heeft niemand van jullie dan last met de broeken?
Als ik broeken ga kopen die niet baggy mogen zijn om wille van sportschoenen eronder, heb ik altijd voor dat ze veel te groot zijn rond me middel, maar net goed rond men benen en een mega stuk moet afgedaan worden :s... En mijn benen zijn nog niet eens zoals sommige buffels hier..

Heeft niemand van jullie dan last met de broeken?
Als ik broeken ga kopen die niet baggy mogen zijn om wille van sportschoenen eronder, heb ik altijd voor dat ze veel te groot zijn rond me middel, maar net goed rond men benen en een mega stuk moet afgedaan worden :s... En mijn benen zijn nog niet eens zoals sommige buffels hier..

Ja dat heb ik dus ook

1,96 lang

broekmaat ;34 en 36 lengtemaat
Kostuum ; 110 jasje en broekmaat 106
schoenmaat 48
Tshirts meestal XXL sommige merken XL

Instant PR met zo`n smal middel

:p

broeken; 36/36 (hugo boss)
Polo: XL/XXL
Schoenen: 46 1/2
Jas maat: 54/56