MuscleMeat

Wat is methyltestosteron?

markss zei:
ik ga misschien methyltestosteron gebruiken, ik train nu 4 jaar en wou wel eens zien hou dat uit zou pakken omdat de groei en krachttoename minimaal is.
methyltestosteron; zitten er meer nadelen dan voordelen aan?

groeten mark

Mischien eens naar je voeding/training kijken?

Hebben dbc en die andere die zeggen dat het sucked het ook al eens gebruikt ?

• Topic Starter Topic Starter
18 jaar
gewicht: 80 kg
vetp.: 8%
lengte: 1.84

markss zei:
18 jaar
gewicht: 80 kg
vetp.: 8%
lengte: 1.84
Ik ben nu zelf 17 ik weeg 86kg bij 1.81 met 12%. Dus weet niet of jij dan wel genoeg massa hebt om al aan een kuur te denken. Denk dat je nog lang niet aan je plafond zit. Gewoon een ander schema proberen en even je eetschema nakijken. Ga eerst maar eens wat met whey en crea doen. Kijk pas naar de roids als je 20 bent raad ik je aan. Eerder zou IK het niet doen. Ieder zijn keus.

Moen zei:
Hebben dbc en die andere die zeggen dat het sucked het ook al eens gebruikt ?
Moet dat dan? Je hoeft jezelf ook niet door je kop te schieten om te weten dat je daar dood aan gaat.
Zoek maar eens op het internet, er is niet 1 stukje tekst te vinden die je vertelt dat jezelf door het hoofd schieten goed voor je is. Datzelfde geldt voor methyl-test.
Of je moet denken dat iedereen onzin uitkraamt, dan moet je het gewoon zelf proberen natuurlijk.

Idd, dat over methyl-test kun je geen napraten meer noemen. Is werkelijks niets positiefs over te vinden.

Terug
Naar boven