XXL Nutrition

Wat is nou goeie dosis Anavar.

jochi

Dutch Bodybuilder
Waardering
21
Lengte
1m72
Massa
84kg
Vetpercentage
10%
Gasten,

Ik ga een Anavar kuurtje beginnen maar ik zit erg in twijfel over de dosis.
Is me eerste kuurtje,ik weet ga niet veel doen maar wil kijken wat het met me doet voordat ik aan de test of wat dan ook ga.

Me stats zijn 172 80kg met vet% van 10.
Me doel is om tekijken wat het vet% gaat doen ik ga op onderhoud zitten kwa voeding en verhoog me eiwitten iets.

Wat me vraag nu is ik wil weten welke dosis goed is ik weet dat 40mg me niks gaat doen en dat ik tussen de 60-100mg moet zitten voor resultaat maar kan ik opbouwen of is beter om 70 aan tehouden voor 5-6 weken?

Dankje wel voor reactie maar heb niks aan je moet test e nemen enz,
ik weet het maar dat komt allemaal nog wel!!

Heb je al eens 40mg geprobeerd?

• Topic Starter Topic Starter
Nee maar dat zet geen zode aan de dijk zat aan 70mg tedenken

Lol, hoe weet je dat als je dat nog niet geprobeerd hebt?

Ik zou eerst eens 4 weken op 30mg doen. En als je niet content bent kan je de volgende kuur verhogen. Zo kuur je! Basis dosis beginnen en van daar verder gaan.

Ik ken er die bij 30mg blijven elke keer en content zijn. Geen nakuur of test nodig en kuren volgen elkaar sneller op. Eindresultaat.. beter.

Laatst bewerkt:
Meerdere keren anavar only Cools?

Meerdere keren anavar only Cools?

Ja idd, waarom niet? Het is een uitzonderlijk anabool. Het is anaboler dan meeste denken en belasting op lever is niet te groot (afhankelijk van dosis).

Het is alleen minder bioavailable dan injects en het zet niet om naar oestrogeen. Vanwege deze reden denken velen dat het matig tot minder anabool is.

Maar niet iedereen wil injects gebruiken en dan is anavar de beste en veiligste keuze.

Ja zo, d8 al.

De dosis mag ook niet te hoog zijn vanwege de reden dat deze niet omzet naar oestrogeen. Zoals bij alle middelen waar geen omzetting is. Dit vanwege het beschermende effect van oestrogeen op lichaamscellen dat dan wegvalt. Dus hoger doseren is test erbij. Maar ik raad nooit aan injects te combineren met orals.

6 weken 60mg

De dosis mag ook niet te hoog zijn vanwege de reden dat deze niet omzet naar oestrogeen. Zoals bij alle middelen waar geen omzetting is. Dit vanwege het beschermende effect van oestrogeen op lichaamscellen dat dan wegvalt. Dus hoger doseren is test erbij. Maar ik raad nooit aan injects te combineren met orals.

Waarom niet? Kan toch een mooie aanvulling zijn aan het begin of einde van een inject kuurtje.

+1

Waarom niet? Kan toch een mooie aanvulling zijn aan het begin of einde van een inject kuurtje.

+1

Je mag niet alleen naar de aanvulling zien, maar ook naar interactie met enzymen en belasting op je lichaam. Orals op zichzelf, zelfs anavar, is een hele belasting voor je lever en lichaam. Om dan nog eens injects toe te voegen is idioot.

Als je niet veilig kuurt zal het niet lang duren. Er zijn ontzettende vele complicaties die je kan krijgen en je mag er zeker van zijn dat alle pro's er al verschillende hebben gehad en zullen krijgen. Zeg het nu, want zo meteen zegt iemand: 'en de pro's dan?'. Niet alles is openbaar zeg ik dan.

Ken ook al verschillende niet pro's die de gevolgen hebben mogen ondervinden, waaronder mezelf.

Laatst bewerkt:
Ik zou eerst eens 4 weken op 30mg doen. En als je niet content bent kan je de volgende kuur verhogen. Zo kuur je! Basis dosis beginnen en van daar verder gaan.

Ik ken er die bij 30mg blijven elke keer en content zijn. Geen nakuur of test nodig en kuren volgen elkaar sneller op. Eindresultaat.. beter.

degen die content waren op 30mg,dat waren smurfen???

degen die content waren op 30mg,dat waren smurfen???

Nee, 210mg per week heeft gewoon meer effect op je lichaam dan je denkt. Probleem hier en bij gebruikers is dat ze beginnen met hogere doseringen en zo de effect van minder niet weten.

Meeste snappen ook niet dat je enzymen in je lichaam hebt die deze steroiden inactief maakt, ook binding met SHBG. Interactie met je androgeenreceptoren is dus beperkt. Ook heb je maar een aantal receptoren. Bij gebruik ontstaat er wel een upregulatie, maar dat is ook beperkt. Het lichaam is gewoon niet gemaakt om grote hoeveelheden te verwerken. en het zal altijd terug naar je genetich evenwicht willen gaan.

En na 6 weken wordt je vooruitgang beperkt door upregulatie van myostatin.

Hier staat het vrij goed uitgelegd.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/waarom-test-e-kuur-10-12-weken-ipv-6-8-a-272103/

Laatst bewerkt:
100mg per dag. nog mooiere dosis! ;)
Als je echte anavar hebt elke ochtend 30mg icm met creatine is prima.

Cools heeft wel een punt dat mensen meteen al voor hogere dosis gaan i.p.v. eerst lagere dosis te proberen.

Terug
Naar boven