XXL Nutrition

Wat is nou goeie dosis Anavar.

das zeker waar.

80-100mg ed

• Topic Starter Topic Starter
Als iedereen zou zeggen dat met een lage dosis ook goeie resultaten kan halen tuurlijk ga ik dan laag zitten maar heb zo ****ing veel gelezen en dus ook van mensen die het al hebben geprobeerd en hebben gelogd die zaten allemaal op een dosis van rond de 70.
Ik ga denk eerste week op 50mg proberen en dan kijk ik wel.
Maar dankje wel voor jullie reacties

30-40mg anavar is verspilling van gear. Je gaat zowiezo je lichaam belastten? Doe het dan goed.

Heb al verschillende mensen (waaronder mezelf ook) op 50mg anavar geweten en die dosis was echt veel te laag om iets bijzonder van te merken, minimum 70mg imo.

Mijn sweetspot ligt op 80mg, maar dat moet je zelf uitzoeken. Maar 30 of 40mg is imo bullshit. Mss als je 70kg weegt ofzo...

nee mij stats zijn 172 80kg 10% dus ga eerste week kijken wat 50mg doet en dan verhoog ik gewoon en doe ik het een weekje minder.
Maar ik denk ook dat 30mg weinig tot niks doet.

Ik zou helemaal geen anavar nemen maar winny in de plaats.
Zijn altijd hoge doseringen die ik voorbij zie komen, anavar moet idd wel hoog gedoseerd worden maar daarom kies een alternatief zoals winny.

In principe zou ik lekker op 50 mg gaan zitten en niet hoger als je anavar gebruikt.

Laatst bewerkt:
Ik zou helemaal geen anavar nemen maar winny in de plaats.
Zijn altijd hoge doseringen die ik voorbij zie komen, anavar moet idd wel hoog gedoseerd worden maar daarom kies een alternatief zoals winny.

In principe zou ik lekker op 50 mg gaan zitten en niet hoger als je anavar voor het eerst gebruikt.
Hij vraagt advies over een volkswagen, hoeveel liter hij moet kiezen en jij adviseert een fiat met 1 liter.

bij ons in het bedrijf worden de meeste autos van volkswagen omgeruild voor een
AUDI of BMW...

Laatst bewerkt:
Ik ben nu met tattoo bezig en moet nog 2x afspraken van 4 uur maar kan daarna 4dagen niet sporten mijn vraag is zal nu beginnen of is het beter als die af is?
Das namelijk pas 18aug

Zou lekker even wachten :)

Ja dat dacht ik ook.
Alleen zo moeilijk hahahah

Terug
Naar boven