MuscleMeat

Wat is nu beter? HG of UG?

Powerful

Advanced Bodybuilder
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Heren,

De een zegt dit, de ander dat maar wat is in het algemeen nu waar:

Is HG kwaliteit (farmaceutisch) per definitie altijd beter dan UG lab merken?

Ik zou zeggen HG omdat deze leveranciers zich al bewezen hebben en de controle hierop groter is qua kwaliteit dan.
Aan de andere kant worden HG merken misschien sneller gefaked?

Wie kan hier wat zinnings over vertellen?

Here we go again

Als de UG lab ook exact 250 mg in 1 ml heeft net als bij een Human grade product dan zijn ze beide even ''goed''

Maar bij het maken van HG producten moeten de pharmaceutische bedrijven zich houden aan regels bij het maken ervan en dat doet een ug lab niet

pff

nou heel simpel heb je een echte hg altijd heel goed klaar

ug is risk kan altijd wat mee zijn de bekende ug labs zijn prima maar zullen altijd lager gedoseert zijn

en hg word veeeeeel meer gefaked

slotje! haah

zeer waarschijnlijk wel ja maar kan je nooit zeker weten

Dan ga ik maar een extra mL zetten. ;)

Dan ga ik maar een extra mL zetten. ;)

Precies en dat is nu juist de reden waarom ik zoveel (heel jonge) gasten hier zie praten over 1000-1500mg dit en 800-1000mg dat :eek:
Ik mag van mezelf zeggen dat ik vrij groot ben, maar meer dan 900mg totaal (stack van meerdere AAS bij elkaar) heb ik nog nooit nodig gehad. Snap dus die megadoseringen alleen maar als het ondergedoseerde shizzle is.

Ik probeer altijd HG te krijgen, indien echt niet voorhanden UG. Er zijn best wel een paar goede.

Precies en dat is nu juist de reden waarom ik zoveel (heel jonge) gasten hier zie praten over 1000-1500mg dit en 800-1000mg dat :eek:
Ik mag van mezelf zeggen dat ik vrij groot ben, maar meer dan 900mg totaal (stack van meerdere AAS bij elkaar) heb ik nog nooit nodig gehad. Snap dus die megadoseringen alleen maar als het ondergedoseerde shizzle is.

Ik probeer altijd HG te krijgen, indien echt niet voorhanden UG. Er zijn best wel een paar goede.
Dit, maar HG is moeilijk te krijgen neem als voorbeeld deca en het is meestal 100 mg per ml mag je ook gelijk veel ml's spuiten

Dit, maar HG is moeilijk te krijgen neem als voorbeeld deca en het is meestal 100 mg per ml mag je ook gelijk veel ml's spuiten

Binnenkort 6ml deca per week :roflol:

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 16:41 ----------

Dan doe jij wwl lichte kuurtjes

Test deca + oral zit je al vaak boven de 1gram...

Binnenkort 6ml deca per week :roflol:

---------- Post toegevoegd 29 September 2013 om 16:41 ----------

Dan doe jij wwl lichte kuurtjes

Test deca + oral zit je al vaak boven de 1gram...

Klopt. Ik heb wel ooit test op 1250mg geprobeerd, boven de 750mg bracht mij niks extra. Ik geloof er gewoon niet in. Hoge doseringen test, het lijf kan maar een bepaalde hoeveelheid verwerken, de rest is zonde.

Als ik kuur dan met Test zit ik op 500mg p/week, daar dan bijv nog 200mg masteron bij met evt nog een max van 200mg aan andere inject. Dus 900-1000mg is dan echt maximaal bij mij. Ga er prima op :)

Ik geloof gewoon niet zo in heel zwaar of veel pakken, wel in langer op lagere doseringen.... Just my opinion en gebaseerd op ervaring en ervaring van anderen.

Klopt. Ik heb wel ooit test op 1250mg geprobeerd, boven de 750mg bracht mij niks extra. Ik geloof er gewoon niet in. Hoge doseringen test, het lijf kan maar een bepaalde hoeveelheid verwerken, de rest is zonde.

Als ik kuur dan met Test zit ik op 500mg p/week, daar dan bijv nog 200mg masteron bij met evt nog een max van 200mg aan andere inject. Dus 900-1000mg is dan echt maximaal bij mij. Ga er prima op :)

Ik geloof gewoon niet zo in heel zwaar of veel pakken, wel in langer op lagere doseringen.... Just my opinion en gebaseerd op ervaring en ervaring van anderen.
we weten ook niet hoe je fysiek is ivan :p

Ik denk dat jouw stats niet kloppen Ivan of je lult over je doseringen

Heren,

De een zegt dit, de ander dat maar wat is in het algemeen nu waar:

Is HG kwaliteit (farmaceutisch) per definitie altijd beter dan UG lab merken?

Ik zou zeggen HG omdat deze leveranciers zich al bewezen hebben en de controle hierop groter is qua kwaliteit dan.
Aan de andere kant worden HG merken misschien sneller gefaked?

Wie kan hier wat zinnings over vertellen?

Je geeft het antwoord zelf al. HG is hetgeen het moet zijn maar er is veel fake in omloop.

Ik denk dat jouw stats niet kloppen Ivan of je lult over je doseringen

Nee, ik lieg echt niet over de doseringen en ik ben nu 2kg lichter en 17% dan in m'n avatar staat. Zit momenteel niet id kuur...
Zal mn avatar aanpassen...

Het lijkt aan de andere kant stug dat illegale laboratoria die hun merknaam hoog willen houden laag gedoseerde medicamenten staan te verhandelen. Het is jammer dat er niet gewoon een simpele test is waarbij je gemakkelijk de exacte dosering krijgt.

Ik sta me nu af te vragen of we allemaal niet in een vacuüm leven. Anders gezegd.. dat wij allemaal denken een behoorlijke kuur te zetten terwijl we in feite maar één derde actieve stof injecteren.

Ik zou er zelfs een vial of in ieder geval een paar mL voor willen opofferen om zeker te zijn van de doseringen.

Staan volgens mij wel lab results op dbb

Terug
Naar boven