Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nu nog maar hopen dat locale partijen hun stem aan de oppositie geven en de coalitie in de 1e kamer uiteindelijk op 36 zetels uitkomt.Inderdaad, de coalitie + gedoogpartner haalt geen meerderheid in de eerste kamer. Dat wordt leuren bij de SGP die nog maar 1 zetel heeft. Het evenwicht is nog wankeler geworden.
Ik vind het zelf in tijden van bezuiniging wel een overdreven luxe om extra studies/masters te gaan volgen. Al is de maatregel in eerste instantie natuurlijk bedoeld tegen mensen die 7 jaar over één studie doen.
Nu nog maar hopen dat locale partijen hun stem aan de oppositie geven en de coalitie in de 1e kamer uiteindelijk op 36 zetels uitkomt.

Daarom is heto tegenstrijdig pvda te stemmen om die boete niet te Horgan betaken.

Geen meerderheid voor de coalitie in de 1e kamer. Heb weer aan mijn nationale plicht voldaan.
En het CDA krijgt klappen. Altijd mooi om te zien. Met een cola-tje en een zakje chips voor de tv ouderwets genieten.
Daarom is heto tegenstrijdig pvda te stemmen om die boete niet te Horgan betaken. Als je je wo eenmaal afgerond hebt pakken ze het via belasting en hypotheekrente weer terug
Mensen die 150.000 euro per jaar verdienen hebben er ****ing hard voor gewerkt en een zware opleiding achter de rug.
Nee. Helaas is veel verdienen niet altijd inherent aan hard werken of een zware opleiding volgen.
m.i. krijgen sommige mensen meer dan dat ze verdienen. Eigenlijk net als mensen in de bijstand die meer krijgen dan dat ze verdienen. Ik kan je aardig volgen dat mensen die geld van de overheid krijgen mar het niet verdienen hard aangepakt dienen te worden. Maar wat mij betreft mogen ook best de topinkomens afgeroomd worden, want ook daar zit een hoop geld dat ze niet 'verdienen'.
De rest van je post was gebaseerd op het gequote deel, en wat mij betreft dus redelijk onzinnig.
Nee. Helaas is veel verdienen niet altijd inherent aan hard werken of een zware opleiding volgen.
m.i. krijgen sommige mensen meer dan dat ze verdienen. Eigenlijk net als mensen in de bijstand die meer krijgen dan dat ze verdienen. Ik kan je aardig volgen dat mensen die geld van de overheid krijgen mar het niet verdienen hard aangepakt dienen te worden. Maar wat mij betreft mogen ook best de topinkomens afgeroomd worden, want ook daar zit een hoop geld dat ze niet 'verdienen'.
De rest van je post was gebaseerd op het gequote deel, en wat mij betreft dus redelijk onzinnig.
Een erfenis van een dierebare, ook niet hard voor gewerkt of opleiding gevolgd, ook maar afschaffen?
Verras me met je visie.