AndroidHealthClinic

Wat is voor jou doorslaggevend als je gaat stemmen voor de Provinciale Staten?

Peiling Peiling Doorslaggevend voor keuze?

• Totaal stemmers
    55
Het gaat maar om een zeer klein aantal voorstellen die niet door kunnen gaan. Andere voorstellen kunnen alsnóg meerderheden voor gevonden worden mbv bijvoorbeeld gl en d66. Nog meer voorstellen worden niet eens beoordeeld door de eerste kamer.
En bij landelijke verkiezingen komen er veel meer mensen stemmen, bij nieuwe verkiezingen worden dit kabinet even hard opnieuw gekozen.

Brutal redenatie skills daster.

Ja juich maar niet te vroeg bbb'tje ;)

Stel je aan zeg studeer is wat harder
doe ik al, kom jij maar terug met harder werken als je door je universitaire bachelor heen hebt geworsteld?

---------- Toegevoegd om 22:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:53 ----------

Zie net wat voorbijkomen over verhogen collegeld en dat het hoogstwaarschijnlijk geblokkeerd wordt in de eerste kamer mocht het doorgevoerd worden.

Flawless victory

Laatst bewerkt:
Dude, spreektaal :p

Ik moet inderdaad nog beginnen trouwens ;) maar ik vind gewoon echt dat als die 3000 euro je wat teveel is je maar niet 7 jaar moet gaan studeren.

brb ik wil graag doorstuderen omdat ik mijn horizon en kennis alsmede vaardigheden wil verbreden en betaal daar zon ruime 20 ****ing duizend euro voor + OV kosten elke dag op en neer en geschat op zon kleine 250.- per maand

Schijten trainen slapen werken en eten kun je als je dood bent toch?

Laatst bewerkt:
Rutte praate over eentest voor het kabinet die kreeg hij,een protest!
huilende CDAers op TV:D

Venlo
De gevestigde politiek in Limburg vreest grote winst voor de PVV, bij de Tweede Kamerverkiezingen de populairste partij in de provincie.

In Venlo, de geboorteplaats van Geert Wilders, stemde 30,2 procent van de kiezers op de PVV, in de West-Brabantse gemeente Rucphen zelfs 38,7 procent.

RUCPHEN JONGUH

Spannend jongens

brb ik wil graag doorstuderen omdat ik mijn horizon en kennis alsmede vaardigheden wil verbreden en betaal daar zon ruime 20 ****ing duizend euro voor + OV kosten elke dag op en neer en geschat op zon kleine 250.- per maand

Schijten trainen slapen werken en eten kun je als je dood bent toch?

Ik vind het zelf in tijden van bezuiniging wel een overdreven luxe om extra studies/masters te gaan volgen. Al is de maatregel in eerste instantie natuurlijk bedoeld tegen mensen die 7 jaar over één studie doen.

Ik vind het zelf in tijden van bezuiniging wel een overdreven luxe om extra studies/masters te gaan volgen. Al is de maatregel in eerste instantie natuurlijk bedoeld tegen mensen die 7 jaar over één studie doen.
Als die potverdomme k*tregel niet door onze strot wordt geduwd en ik nog EEN keus had gehad in plaats van dat ze deze teringzooi met terugwerkende kracht invoeren, had die er HEEL anders uitgezien

Wat is dit voor een belachelijke lowballing???

Ik snap die redenering nooit, we leven in een tijd van bezuiniging, maar zelfs jan modaal loopt met de meest nutteloze hightechrommel wat amper nog wat kost tegenwoordig.
Een deftige academische ontplooiing (en als je goed wil zijn horen daar idd extra masters, manama's doctoraatssubsidies etc bij)zouden dan ineens een luxe product zijn?
Best knip je gewoon daar waar het overtollig kapitaal zit, dat toch maar verspild wordt aan persoonlijke excessen waar een maatschappij niets aan heeft (vb hoger taxeren op echte luxeproducten).

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat het pas vanaf 2012 ingevoerd zou worden

Maar 3000 euro kun je vrij makkelijk betalen als je een goedbetaalde baan krijgt, ik snap gewoon al de ophef niet.

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat het pas vanaf 2012 ingevoerd zou worden

Maar 3000 euro kun je vrij makkelijk betalen als je een goedbetaalde baan krijgt, ik snap gewoon al de ophef niet.
5duizend euro per jaar zul je bedoelen x 3 =15duizend euro +wegvallen van ov= nog eens 3000 extra euro per jaar lenen

Tyf toch een eind op man, ik kan nou al amper rondkomen met lenen, zal mooi worden als deze k*** zooi er nog eens bijkomt:mad:
Zal het onderwijs ook goed doen als ik voor 5,5-6 moet gaan schieten omdat ik zoveel moet bijwerken om de rekeningen te betalen

Laatst bewerkt:
5duizend per jaar is nog schappelijk. 14duizend per jaar wordt toch een heel ander verhaal. Nog even buiten beschouwing gelaten dat een hoop omscholers helemaalmgeen goed betaalde baan hebben of kunnen krijgen.

Geen meerderheid voor de coalitie in de 1e kamer. Heb weer aan mijn nationale plicht voldaan. :D
En het CDA krijgt klappen. Altijd mooi om te zien. Met een cola-tje en een zakje chips voor de tv ouderwets genieten.

Behoorlijk bits en het lijkt erop dat je een echte bonhomme bent.

Lijkt erop dat het allemaal toch goed gekomen is :)

Terug
Naar boven