Foldinator
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 309
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hier kwam mijn schoonbroer net mee thuis, cadeautje voor mijEcht niet normaal dat je zoiets daar zomaar kunt kopen
[/IMG]
Niet normaal nee dat je dat daar kunt kopen. Maar al helemaal niet normaal dat je dat als kado krijgt. Bevestigd alleen maar dat het Tokkie-gevoel dat ik bij jou krijg waarheid is.....
Het was de coke die het hem deed. Dat Elvira wegliep was slechts de trigger. Dat wijf was toch al verknoeid met haar gepolueerde baarmoeder.
niet vergeten, het wordt als illegaal wapen aanzien dus als ze je ermee pakken = wapenbezit.
(In België)Dat zal wel van gietijzer zijn. Breekt in stukken bij de eerste klap.![]()

Niet normaal nee dat je dat daar kunt kopen. Maar al helemaal niet normaal dat je dat als kado krijgt. Bevestigd alleen maar dat het Tokkie-gevoel dat ik bij jou krijg waarheid is.....
Hier kwam mijn schoonbroer net mee thuis, cadeautje voor mijEcht niet normaal dat je zoiets daar zomaar kunt kopen
Dacht altijd dat dat strafbaar was om te verkopen
Dat ding is nog flink ook. Als je ruzie hebt sla je iemands schedel daarmee helemaal kapot.
![]()
![]()

Onlangs op tv gehoord dat je er nu 500 euro boete of zelfs 1 maand bak voor kan krijgen, voor bezit van boksbeugels en messen.(In België)

Onlangs op tv gehoord dat je er nu 500 euro boete of zelfs 1 maand bak voor kan krijgen, voor bezit van boksbeugels en messen.(In België)