AndroidHealthClinic

Wat je kunt kopen in Beverwijk op de zwarte markt

Zwarte markt...Tja..

Sla er eens mee tegen een muur waartegen je mag slaan, je zal wel vlug zien waarom :)
Als het een echte is, zal er niets aan zijn, maar aan de muur wel!

Ooit een vriend van me door een boksbeugel in elkaar geslaan, recht voor een café. Hij was aan het bellen, z'n broer zag binnen dat hij buiten last had van 3 mannen, tegen dat hij buiten kwam, wat echt 1sec. van de deur is, lag hij al bewusteloos op de grond. Z'n gehele oogkas open, zware hersenschudding, en rugzak gepakt.

Over het algemeen komt daar veel SP volk in Beverwijk.

Als de PVV dan verder iets goeds wil doen, dan moet de verkrijgbaarheid in 2011 van dit soort hebbedingetjes volledig aan banden worden gelegd. Ook voor scoutingmessen een totaal verbod. Zelfde geld voor luchtdruk pistolen. Zeer zware boetes erop. Gevoel van veiligheid op straat is compleet absent zolang je moet vrezen voor wat iemand in z'n binnen zak heeft. Vooral als het van die Marokkanen zijn zonder incasseringsvermogen die we allemaal wel kennen.

Hier kwam mijn schoonbroer net mee thuis, cadeautje voor mij :D Echt niet normaal dat je zoiets daar zomaar kunt kopen :roflol: [/IMG]

Niet normaal nee dat je dat daar kunt kopen. Maar al helemaal niet normaal dat je dat als kado krijgt. Bevestigd alleen maar dat het Tokkie-gevoel dat ik bij jou krijg waarheid is.....

Wat je op de zwarte Markt allemaal kunt krijgen????? Teveel om op te noemen.
Maar die boksbeugel heb ik ook zien liggen, smaakte erg goed.
Ben gek op drop!!!

niet vergeten, het wordt als illegaal wapen aanzien dus als ze je ermee pakken = wapenbezit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had je onderarm bruter ingeschat G'

Niet haten S'

Dat zal wel van gietijzer zijn. Breekt in stukken bij de eerste klap. :roflol:

Is niet van gietijzer.

Ach, je kan altijd nog je helm meenemen ;)

Dit is compacter :)

Word eens tijd dat jij je nagels gaat knippen.

Valt wel mee toch.

Niet normaal nee dat je dat daar kunt kopen. Maar al helemaal niet normaal dat je dat als kado krijgt. Bevestigd alleen maar dat het Tokkie-gevoel dat ik bij jou krijg waarheid is.....

Deze reactie had ik wel verwacht. Lekkere simpele gedachtengang weer. Is gewoon een leuk hebbeding. Ik ben echt geen mong**l om 'm in een gevecht daadwerkelijk te gaan gebruiken.

Hier kwam mijn schoonbroer net mee thuis, cadeautje voor mij :D Echt niet normaal dat je zoiets daar zomaar kunt kopen :roflol: Dacht altijd dat dat strafbaar was om te verkopen ???

Dat ding is nog flink ook. Als je ruzie hebt sla je iemands schedel daarmee helemaal kapot.

8wxkyw.jpg
vhdd8w.jpg

Je schoonbroer heeft Inglorius bastards iets te serieus genomen.

Ik woon in Beverwijk dus ik kom er wel eens.
Maar wat daar allemaal verkocht word is niet normaal
Kruisbogen, zwaarden, messen etc

Hulpmiddelen nodig om hard te kunnen slaan én prematuur ejaculeren.....
Dat wordt nooit wat met je zo, he.;)

Onlangs op tv gehoord dat je er nu 500 euro boete of zelfs 1 maand bak voor kan krijgen, voor bezit van boksbeugels en messen. :o (In België)

"Nep" wapens zijn dan wel weer legaal in België als ik het goed heb. (sowieso mag je in België zwaardere wapens legaal bezitten zonder vergunning)

Zo heeft elk land dus wel iets. :D

Goed bezig Gorillor. Voor je het weet kan je weer op "vakantie" :D

Dit zijn dan mijn paint skills :o

2hxule.jpg

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Terug
Naar boven