AndroidHealthClinic

Wat kan er nog uitgevonden worden?

melkisgoed

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Ik denk zelfd at de belangrijkste uitvindingen al gedaan zijn.
De meeste behoeftes van de mens is al voltooid.

Zijn er nog realistische uitvindingen te bedenken? Ik denk dat vrijwel alles al is uitgevonden, het ontwikkelt zich enkel steeds verder... snellere pc's, sterkere camera's etc... :rolleyes:

ook al zou ik het weten, zou ik het niet hier vertellen.

Vliegende auto's, een TELEPORTATOR (Ja, iets waar je in kan gaan staan, toets de bestemming in, en go for it, scheelt veel bij verre afstand relaties e.d. :p).

Momenteel kunnen ze al materie teleporteren over een afstand van een meter, dus het is begonnen..

hoezo heb je vliegende autos nodig als je gaat teleporteren?

Vliegende auto's, een TELEPORTATOR (Ja, iets waar je in kan gaan staan, toets de bestemming in, en go for it, scheelt veel bij verre afstand relaties e.d. :p).

Momenteel kunnen ze al materie teleporteren over een afstand van een meter, dus het is begonnen..
:scratch: link/filmpje?

Ik denk zelfd at de belangrijkste uitvindingen al gedaan zijn.
De meeste behoeftes van de mens is al voltooid.

Zijn er nog realistische uitvindingen te bedenken? Ik denk dat vrijwel alles al is uitgevonden, het ontwikkelt zich enkel steeds verder... snellere pc's, sterkere camera's etc... :rolleyes:
Als je die vraag kan beantwoorden dan ga je het antwoord zeker niet posten in dit topic.

Verder kan er nog zat veel uitgevonden en verbeterd worden. De techniek en wetenschap staat echt nog in de kinderschoenen.

wtf?

- robots die zo op mensen lijken dat je geen verschil ziet
- kunstorganen (organen die kunstmatig gemaakt zijn en het werk van de natuurlijke overnemen
- enz...

:p Sorry kan niets anders vinden. Las het ergens eens.

Google maar op 'Quantum Teleportation' of op z'n Nederlands 'Kwantum Teleportatie'.

Een pilletje waar je groot en sterk van wordt!

Ik geloof er helemaal geen snars van, teleporteren my ass.

Teleporteren is nog niet mogelijk, is gewoon een exacte kopie van een atoom die op een andere plaats verschijnt, van materie 'teleporteren' is dus ook nog geen sprake.

eeuwig leven door celverjonging :eyebrow:
moeten ze nog wel aantal planeten erbij zoeken :D

Terug
Naar boven