Fitness Seller

Wat kan er nog uitgevonden worden?

hmm

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter

- spul wat een geurloze geur heeft waar vrouwen botergeil van worden (zoals bij Oceans Thirteen :P)

geurloos okselzweet? :eek:

Al langer onderzocht dan goud door alchemisten, vrijwel onmogelijk. Hebben ze bij mythbusters ook getest.

- een warmhoudend en verkoelend shirtje (kun je in de winter met een shirtje naar buiten, ik haat die turbodikke lagen van kleding)

elektrisch? kost vrij veel denk ik

- een WERKENDE 3d tv voor thuis

zijn ze nog mee bezig :cool:

- tv met geur en beweeg effecten (trillende bank bijv.)

4D, hebebn ze in Movie World :D

- draadloos stroom in de ether (draadloos stroom bestaat al, maar moet verder ontwikkeld worden)

je geeft het antwoord al

- inbody telefoon (bellen wanneer je wilt, telefoon teert op lichaamsenergie, geen electrisch apparaatje bij je hebben)

lijkt mij heel eng :eek:

heb nog een triljard nieuwe ideeën maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien =)

Nee hoor, ga je gang! :D

De meeste dingen zijn inderdaad al "uitgevonden" aangezien we op een punt zijn waar het duidelijk is wat binnen de mogelijkheden behoort van de wetenschap, in vrijwel alle situaties is het eerder de praktische uitwerking ervan die nog ontbreekt.

De belangrijkste is nanotechnologie wat eigenlijk alles zal veranderen. Hierdoor is bijvoorbeeld genetische manipulatie (waardoor biologische onsterfelijkheid mogelijk is) mogelijk, het "maken" van alles van eten tot apparaten (dus er zullen geen gewassen, kassen, fabrieken enzo meer nodig zijn) en materialen met speciale eigenschappen.

• Topic Starter Topic Starter
De meeste dingen zijn inderdaad al "uitgevonden" aangezien we op een punt zijn waar het duidelijk is wat binnen de mogelijkheden behoort van de wetenschap, in vrijwel alle situaties is het eerder de praktische uitwerking ervan die nog ontbreekt.

De belangrijkste is nanotechnologie wat eigenlijk alles zal veranderen. Hierdoor is bijvoorbeeld genetische manipulatie (waardoor biologische onsterfelijkheid mogelijk is) mogelijk, het "maken" van alles van eten tot apparaten (dus er zullen geen gewassen, kassen, fabrieken enzo meer nodig zijn) en materialen met speciale eigenschappen.

Eeuwig leven bestaat niet en zal ook nooit bestaan :rolleyes:
Anders zoduen we onszelf kunnen invriezen en over 1000 jaar wakker gemaakt kunnen worden!

Enkel kikkers zijn in te vriezen, komt door hun glucosewerking, maar zelfs zij kunnen dat niet eeuwig volhouden.

Eeuwig leven bestaat niet en zal ook nooit bestaan :rolleyes:
Anders zoduen we onszelf kunnen invriezen en over 1000 jaar wakker gemaakt kunnen worden!

Enkel kikkers zijn in te vriezen, komt door hun glucosewerking, maar zelfs zij kunnen dat niet eeuwig volhouden.

Waarom zal het nooit bestaan? Eeuwig leven heeft toch niks met invriezen te maken, ik zie het verband niet?

Binnen mijn leven wordt het nog mogelijk om veel ouder te worden met dit lichaam, zo'n 200 jaar is zeer realistisch.

Als je echt eeuwig wilt leven kan je de hele inhoud van je hersens over laten plaatsen naar een computer brein die op dezelfde manier werkt als je hersens. Dit zou dan weer geplaatst kunnen worden in een robot die hetzelfde werkt als een mens. Zo zou je dus eeuwig kunnen leven.

De computerkracht om de hersencapaciteit van een rat na te bootsen is nu al beschikbaar en wordt steeds groter. Het amerikaanse leger is nu ook al bezig de structuur en werking van hersenen na te bootsen en om te zetten naar een computer. De computer capaciteit om een brein na te maken dat intelligenter is dan die van onszelf wordt over zo'n 30 jaar verwacht.

Zo gek is het dus niet om eeuwig te kunnen leven.

Als je er meer over wilt weten kan je hier kijken:
http://nextbigfuture.com/
http://www.kurzweilai.net/

Terug
Naar boven