AndroidHealthClinic

Wat kan ik nog meer op mijn brood gooien?

Jamiek

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Ik vreet nu op mijn brood: kipfile en pindakaas.
Maar ik wil wat meer variatie op het brood, dus heeft iemand nog ideeën.
Een fitnessbegeleider zei dat jam ook goed was, maar daar heb ik zo mijn twijfels over ..

1e vraag wil je cutten of aankomen?

Edit:aan je stats te zien maakt het nog niet zo gek veel uit wat je erop gooit aangezien je 57kg bent

Laatst bewerkt:
Appelstroop <3

Boontjes met slagroom en plakje kipfilet!!! hmmm heerlijk

• Topic Starter Topic Starter
1e vraag wil je cutten of aankomen?

Edit:aan je stats te zien maakt het nog niet zo gek veel uit wat je erop gooit aangezien je 57kg bent
Ik weet, maar ik wil iets op brood fl*kkeren wat wel een beetje "goed" voor je is.
bijv, kipfile voor koolhydraten en pindakaas voor de onverzadigde vetten? (kheb eigenlijk geen idee waar pindakaas goed voor is xD)
Haha, dat zei me pa ook al xD
Lijkt me eerlijk gezegt niet erg lekker:p
Boontjes met slagroom en plakje kipfilet!!! hmmm heerlijk
Het begon slecht maar eindigde goed:D

Laatst bewerkt:
Ik weet, maar ik wil iets op brood fl*kkeren wat wel een beetje "goed" voor je is.
bijv, kipfile voor koolhydraten en pindakaas voor de onverzadigde vetten? (kheb eigenlijk geen idee waar pindakaas goed voor is xD)

Haha, dat zei me pa ook al xD
Lijkt me eerlijk gezegt niet erg lekker:p

Het begon slecht maar eindigde goed:D

facepalm2.jpg

das idd een moeilijke keuze , doordat je maar 2 dingen erop kan doen , choco of ketchup.

ik doe het eigenlijk beide erop , zodat mijn trainingstijd kan verlengt worden met 3 minuten ofzo , daarna ga ik een rondje lopen

u confused?

@vrounieluutje Lol, ik vat hem niet. het enigst wat ik vraag is meer mogelijkheden op brood en jij begint over training uhh, i am confused.;)

@Moppa

[afbeelding niet meer beschikbaar]

xD

Laatst bewerkt:
kalkoenfilet,rosbief,ei,honing eventueel

tonijn (uit blik), zalm (uit blik), gerookte zalm, gebakken ei, kaas (niet te veel), (tonijnsalade, zalmsalade, eiersalade)

waarom niet te veel kaas ?

als ik jamiek was zou ik elke dag een omeletje met juist extra veel kaas nemen :D

tonijn (uit blik), zalm (uit blik), gerookte zalm, gebakken ei, kaas (niet te veel), (tonijnsalade, zalmsalade, eiersalade)
die dingen in van die kleine bakjes? nee die zijn niet echt gezond.. conserveermiddelen, veel suiker, etc, (mss wel transvet, dunno eigenlijk) En zit maar weinig ei in die eiersalade, zelfde als de andere 'salades'..
goed voor op brood: mager vlees(kip, kalkoen, schouderham etc google maar gwn)(met jou gewicht kunnen dingen als salami en worst enzo ook PRIMA), pindakaas, appelstroop mss, al is dat vooral gwn fructose en ijzer.. ei, kaas, uhh..

huttenkase met komkommer/tomaat en kruiden of met ananas

die dingen in van die kleine bakjes? nee die zijn niet echt gezond.. conserveermiddelen, veel suiker, etc, (mss wel transvet, dunno eigenlijk) En zit maar weinig ei in die eiersalade, zelfde als de andere 'salades'..
goed voor op brood: mager vlees(kip, kalkoen, schouderham etc google maar gwn)(met jou gewicht kunnen dingen als salami en worst enzo ook PRIMA), pindakaas, appelstroop mss, al is dat vooral gwn fructose en ijzer.. ei, kaas, uhh..

Daarom staat het ook tussen haakjes, wilde het eigenlijk ook niet erbij zetten maar een keertje voor de variatie is wel lekker

Bedankt voor de reacties, ik denk dat ik is appelstroop ga proberen!
Maar zitten daar niet veel suikers in?

Een begeleider op de sportschool zei dat aardbeien jam ook goed is, klopt dat?
(ik heb er mijn twijfels over)

sambal

@vrounieluutje Lol, ik vat hem niet. het enigst wat ik vraag is meer mogelijkheden op brood en jij begint over training uhh, i am confused.;)

@Moppa

[afbeelding niet meer beschikbaar]

xD

Geen bevoegdheid moppa te dissen als je kipfilet voor de koolhydraten eet.

Edit: Kaas!

Bak een ei en gooi het ertussen? Om nom nom! :D

Terug
Naar boven