AndroidHealthClinic

Wat kiest Nederland: Het premiersdebat

kwarko

Competitive Bodybuilder
Waardering
200
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
hoe, wat wanneer?

Ik ga sowieso kijken!
Het zal weer een flinke overwinning worden voor Geert Wilders, en een flinke verbale liquidatie voor Cohen en Balkenende.:popcorn:

---------- Toegevoegd om 19:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

vanavond rtl 4, mark rutte balkenende cohen en wilders zijn van de partij beginnerbb;)

Niet toevallig op internet te volgen? Anders moet ik helemaal naar de beneden lopen.
edit: al gevonden

Laatst bewerkt:
haha Widlers kan nog geen debat winnen als de jury voor 100% uit neonazi's zou bestaan.

Ik kan overigens niet kijken trouwens.

haha Widlers kan nog geen debat winnen als de jury voor 100% uit neonazi's zou bestaan.

Ik kan overigens niet kijken trouwens.

Kom nou niet vertellen dat Wilders geen goede debater is. Het is gewoon zo dat al die linkse rakkers niet van hem kunnen winnen en daarom altijd zo kinderachtig met elkaar gaan doen. ben je zelf links of rechts? autochtoon of allochtoon(no offense)

Nee, neonazi's zijn meestal niet pro-Israel he ???
Oh ja, waar ook. Dom van me!!

Kom nou niet vertellen dat Wilders geen goede debater is. Het is gewoon zo dat al die linkse rakkers niet van hem kunnen winnen en daarom altijd zo kinderachtig met elkaar gaan doen. ben je zelf links of rechts? autochtoon of allochtoon(no offense)

Ben een rechtse autochtoon met linkse allochtone ouders.
Maar Wilders heeft nog nooit een debat gewonnen. Veel verder dan schreeuwen en vingers wijzen komt hij vaak niet, no offense verder.

Ah Europa. Dat kon me weinig bekoren. Niet gezien dus ook.
Desalniettemin betwijfel ik dat. Is dat je subjectieve mening? Of algemeen bekend?

Oh ja, waar ook. Dom van me!!

Ben een rechtse autochtoon met linkse allochtone ouders.
Maar Wilders heeft nog nooit een debat gewonnen. Veel verder dan schreeuwen en vingers wijzen komt hij vaak niet, no offense verder.

hij schreeuwt nooit, blijft altijd kalm ook al doen de andere politici nog zo gaar tegen hem. Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik juist gek worden, al die politici die nooit is normaal naar hem willen luisteren, die nooit als volwassenen met hem willen discussieren. En daarmee doel ik niet zozeer op balkenende maar meer op pechtold, bos eerst, halsema etc

Ah Europa. Dat kon me weinig bekoren. Niet gezien dus ook.
Desalniettemin betwijfel ik dat. Is dat je subjectieve mening? Of algemeen bekend?

Na debatten werd Wilders echt gekozen als 'beste debater'.
Weet alleen niet meer hoe dat gekozen werd, door 'deskundigen' of een soort popstars systeem ;)

Zometeen even kijken wat de heren te vertellen hebben.

hij schreeuwt nooit, blijft altijd kalm ook al doen de andere politici nog zo gaar tegen hem. Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik juist gek worden, al die politici die nooit is normaal naar hem willen luisteren, die nooit als volwassenen met hem willen discussieren. En daarmee doel ik niet zozeer op balkenende maar meer op pechtold, bos eerst, halsema etc

Als je belachelijke ideeën hebt wil niemand je serieus nemen nee. Maar in de politieke arena wordt er toch wel degelijk naar hem geluisterd. Wat ik zie dan.

Na debatten werd Wilders echt gekozen als 'beste debater'.
Weet alleen niet meer hoe dat gekozen werd, door 'deskundigen' of een soort popstars systeem ;)

Ik weet niet of je links hier mag plakken maar hier het artikel:

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6175272/__Publiek_kiest_Wilders_als_beste_debater__.html

---------- Toegevoegd om 20:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:10 ----------

Als je belachelijke ideeën hebt wil niemand je serieus nemen nee. Maar in de politieke arena wordt er toch wel degelijk naar hem geluisterd. Wat ik zie dan.

Wat is dan een belachelijk idee van hem?

Oh ja. Jij vindt kopvoddentax waarschijnlijk een normaal idee.
Ik kap nu met dee discussie overigens. Als je mijn mening over de PVV wilt weten moet je maar even wat topics gaan doorlezen.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Waar zijn de rest van de lijsttrekkers? Wat kan mij het nou verotten wat deze klootzakken te melden hebben.

Oh ja. Jij vindt kopvoddentax waarschijnlijk een normaal idee.
Ik kap nu met dee discussie overigens. Als je mijn mening over de PVV wilt weten moet je maar even wat topics gaan doorlezen.

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------

Waar zijn de rest van de lijsttrekkers? Wat kan mij het nou verotten wat deze klootzakken te melden hebben.

dat 2e: toch wel +1, de helft is maar interessant....

Terug
Naar boven