kwarko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 13%
Wie gaat kijken? Ik wel, ben benieuwd wat Geert Wilders te zeggen heeft.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

haha Widlers kan nog geen debat winnen als de jury voor 100% uit neonazi's zou bestaan.
Ik kan overigens niet kijken trouwens.

Nu net begonnen rtl4
haha Widlers kan nog geen debat winnen als de jury voor 100% uit neonazi's zou bestaan.
Jammer voor jou dat Wilders de vorige debatten over Europa bijna allemaal wonhaha Widlers kan nog geen debat winnen als de jury voor 100% uit neonazi's zou bestaan.

Oh ja, waar ook. Dom van me!!
Kom nou niet vertellen dat Wilders geen goede debater is. Het is gewoon zo dat al die linkse rakkers niet van hem kunnen winnen en daarom altijd zo kinderachtig met elkaar gaan doen. ben je zelf links of rechts? autochtoon of allochtoon(no offense)
Ben een rechtse autochtoon met linkse allochtone ouders.
Maar Wilders heeft nog nooit een debat gewonnen. Veel verder dan schreeuwen en vingers wijzen komt hij vaak niet, no offense verder.

Oh ja, waar ook. Dom van me!!
Ben een rechtse autochtoon met linkse allochtone ouders.
Maar Wilders heeft nog nooit een debat gewonnen. Veel verder dan schreeuwen en vingers wijzen komt hij vaak niet, no offense verder.
Ah Europa. Dat kon me weinig bekoren. Niet gezien dus ook.
Desalniettemin betwijfel ik dat. Is dat je subjectieve mening? Of algemeen bekend?

hij schreeuwt nooit, blijft altijd kalm ook al doen de andere politici nog zo gaar tegen hem. Als ik in zijn schoenen zou staan zou ik juist gek worden, al die politici die nooit is normaal naar hem willen luisteren, die nooit als volwassenen met hem willen discussieren. En daarmee doel ik niet zozeer op balkenende maar meer op pechtold, bos eerst, halsema etc
Na debatten werd Wilders echt gekozen als 'beste debater'.
Weet alleen niet meer hoe dat gekozen werd, door 'deskundigen' of een soort popstars systeem![]()
Als je belachelijke ideeën hebt wil niemand je serieus nemen nee. Maar in de politieke arena wordt er toch wel degelijk naar hem geluisterd. Wat ik zie dan.
Oh ja. Jij vindt kopvoddentax waarschijnlijk een normaal idee.
Ik kap nu met dee discussie overigens. Als je mijn mening over de PVV wilt weten moet je maar even wat topics gaan doorlezen.
---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:13 ----------
Waar zijn de rest van de lijsttrekkers? Wat kan mij het nou verotten wat deze klootzakken te melden hebben.