Fitness Seller

Wat kiest Nederland: Het premiersdebat

• Topic Starter Topic Starter
Ik lig nu al dubbel om Geert Wilders :roflol: hij vind Job Cohen een aardige man!

Neej, was eigenlijk wel klaar, schreeuwerd.

beetje slap tot nu toe, al die standaard verhaaltjes kennen we nu wel

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: @ Cohen

hahaha ze laten elkaar ook echt nooit uitpraten:roflol:

Cohen is wat te beschaafd voor dergelijke debatten, debatten waarin sT en spreektijd belangrijker is dan inhoud. Misschien hebben we zo iemand ook nodig in plaats van een Rutte met een te grote geldingsdrang. Door een vlotte doorlopende babbel met overgeacteerde gelaatstrekkingen gaat op een gegeven moment tegen je werken, en hij moet er nog 2,5 week mee doen. Wilders laat weer goed zien dat hij altijd een oppositionist zal blijven en daardoor over een tijdje een minderheid is in het parlement voordat hij de pijp aan Maarten geeft.

Paars hopelijk, maar het CDA kan nog wel eens garen gaan spinnen bij de gelatenheid van Cohen en de profileringsdrang van Rutte.

Cohen de verliezer?

Cohen is wat te beschaafd voor dergelijke debatten, debatten waarin sT en spreektijd belangrijker is dan inhoud. Misschien hebben we zo iemand ook nodig in plaats van een Rutte met een te grote geldingsdrang. Door een vlotte doorlopende babbel met overgeacteerde gelaatstrekkingen gaat op een gegeven moment tegen je werken, en hij moet er nog 2,5 week mee doen. Wilders laat weer goed zien dat hij altijd een oppositionist zal blijven en daardoor over een tijdje een minderheid is in het parlement voordat hij de pijp aan Maarten geeft.

Paars hopelijk, maar het CDA kan nog wel eens garen gaan spinnen bij de gelatenheid van Cohen en de profileringsdrang van Rutte.

Ik weet niet of hij te beschaafd is. Denk dat het eerder een kwestie is van weinig ervaring. Ik vind hem niet geschikt. Af en toe moet je juist je bek opentrekken. Ik vond hem ook slecht uit zijn woorden komen.

Ik weet niet of hij te beschaafd is. Denk dat het eerder een kwestie is van weinig ervaring. Ik vind hem niet geschikt. Af en toe moet je juist je bek opentrekken. Ik vond hem ook slecht uit zijn woorden komen.

Je bent in de war met Harry Potter ;)

Ik denk dat hij veel beter geschikt is om een coalitie aan te voeren dan Balkenende, ook al is Balkenende een veel betere tv-debater. Maar goed, we zullen zien. Rutte kan geweldig speechen alsof hij het ter plekke staat te verzinnen maar zijn dat nu de kwaliteiten die je moet hebben, dat het handig is, is in ieder geval duidelijk. Het was natuurlijk een "premier-debat" maar uiteindelijk gaat het toch om de standpunten van de partij, en tussen de niet weinig voorkomende onhandige gedoe van Cohen vertrouw ik de PvdA het meest als het gaat om de portemonnee van de doorsnee burger, de problematiek in de zorg. Het niet willen afschaffen van de HRA voor de allerrijksten is te zot voor woorden, en het argument dat die groep ook de meeste belastingen betalen is wat mij betreft geen argument om hen te subsidiëren.

Terug
Naar boven