Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

beetje slap tot nu toe, al die standaard verhaaltjes kennen we nu wel
+1 Matig debat.
haha Widlers kan nog geen debat winnen als de jury voor 100% uit neonazi's zou bestaan.
Cohen is wat te beschaafd voor dergelijke debatten, debatten waarin sT en spreektijd belangrijker is dan inhoud. Misschien hebben we zo iemand ook nodig in plaats van een Rutte met een te grote geldingsdrang. Door een vlotte doorlopende babbel met overgeacteerde gelaatstrekkingen gaat op een gegeven moment tegen je werken, en hij moet er nog 2,5 week mee doen. Wilders laat weer goed zien dat hij altijd een oppositionist zal blijven en daardoor over een tijdje een minderheid is in het parlement voordat hij de pijp aan Maarten geeft.
Paars hopelijk, maar het CDA kan nog wel eens garen gaan spinnen bij de gelatenheid van Cohen en de profileringsdrang van Rutte.
Ik weet niet of hij te beschaafd is. Denk dat het eerder een kwestie is van weinig ervaring. Ik vind hem niet geschikt. Af en toe moet je juist je bek opentrekken. Ik vond hem ook slecht uit zijn woorden komen.

Ik weet niet of hij te beschaafd is. Denk dat het eerder een kwestie is van weinig ervaring. Ik vind hem niet geschikt. Af en toe moet je juist je bek opentrekken. Ik vond hem ook slecht uit zijn woorden komen.