XXL Nutrition

Wat kiest Nederland: Het premiersdebat

• Topic Starter Topic Starter
Johnny Flodder die de nabeschouwing doet het moet niet gekker worden. :roflol:!!!!!!!!!

Ik denk dat hij veel beter geschikt is om een coalitie aan te voeren dan Balkenende, ook al is Balkenende een veel betere tv-debater. Maar goed, we zullen zien. Rutte kan geweldig speechen alsof hij het ter plekke staat te verzinnen maar zijn dat nu de kwaliteiten die je moet hebben, dat het handig is, is in ieder geval duidelijk. Het was natuurlijk een "premier-debat" maar uiteindelijk gaat het toch om de standpunten van de partij, en tussen de niet weinig voorkomende onhandige gedoe van Cohen vertrouw ik de PvdA het meest als het gaat om de portemonnee van de doorsnee burger, de problematiek in de zorg. Het niet willen afschaffen van de HRA voor de allerrijksten is te zot voor woorden, en het argument dat die groep ook de meeste belastingen betalen is wat mij betreft geen argument om hen te subsidiëren.

Ik denk juist dat we er slechter aan toe zijn als de PvdA de premier mag leveren. Nu ook weer hoe hij zelf zegt hoe het is gegaan. Er zit gewoon niets in. Ik heb een beetje het idee dat hij van het "pappen en nathouden" is. Hij was gewoon onzeker en dat hebben we al helemaal niet nodig op Europees en wereldniveau.

Ik denk dat hij veel beter geschikt is om een coalitie aan te voeren dan Balkenende, ook al is Balkenende een veel betere tv-debater.

Vertel ons allen dan eens waarom hij dan "veel beter" geschikt is om een coalitie aan te voeren.
Dat Balkenende totaal ongeschikt is weten we allemaal al dus da's niet zo moeilijk toch :D
Ben heel benieuwd.

Cohen is een lachertje. Niet serieus te nemen die man.

Ik denk juist dat we er slechter aan toe zijn als de PvdA de premier mag leveren. Nu ook weer hoe hij zelf zegt hoe het is gegaan. Er zit gewoon niets in. Ik heb een beetje het idee dat hij van het "pappen en nathouden" is. Hij was gewoon onzeker en dat hebben we al helemaal niet nodig op Europees en wereldniveau.

Kijk jij hebt verstand van zaken!!
Heb het hier in mijn geboorte stad aan moeten zien en die gast is een gluiperd die inderdaad papt en nat houdt.

naja cohen 2e had ik echt niet verwacht...

Sommige mensen vinden iemand die anderen laat uitspreken, iemand die frustratie en moeite toont een verademing. Wellicht te beschaafd, maar dat is ook een keuze.

Ja maak jij die keuze maar waarin jij je beter denkt te voelen dan de rest, met de klemtoon op denkt want jij bent het boegbeeld van beschaving toch ???

Oud zeer, je moet niet te veel aandacht besteden aan dat soort beschadigde geesten.

Lachen als een boer met kiespijn.

Vreselijk die Job Cohen, al heb ik maar een paar minuten gezien.
CPB heeft aangetoond dat belastingen verhogen een negatief effect heeft op de economie, zo iemand moeten we dus niet hebben!~

Daar komt bij dat ook nog eens onbeschoft is maar bij de burger weg te halen en niet in jezelf te willen snijden.

Vreselijk die Job Cohen, al heb ik maar een paar minuten gezien.

Daar komt bij dat ook nog eens onbeschoft is maar bij de burger weg te halen en niet in jezelf te willen snijden.

Dan heb je kennelijk te weinig gezien, alhoewel je hoeft niet perse een tv debat hoeft te kijken om bijvoorbeeld te zien dat het CPB heeft aangetoond dat de PvdA minder bij 'de burger' weghaalt dan de VVD en CDA.

Ja maak jij die keuze maar waarin jij je beter denkt te voelen dan de rest, met de klemtoon op denkt want jij bent het boegbeeld van beschaving toch ???

Sowieso je slaat de nagel op zijn kop, beste.

Wat een pauperdebat, ben overigens wel halverwege weg gegaan, bier zuipen, jwz.
Ik vond Cohen erg tegenvallen, niet liet hij alleen iedereen uitspreken, wat best adorabel is, maar hij stotterde ook en kwam totaal niet uit zijn woorden, net alsof hij niet voorbereid was en alsof hij geen idee had waar de rest het over had.
Het geschreeuw van Wilders kennen we ondertussen wel, en dat hij om de 2-3 zinnen aankwam met de cijfers van nyfer, die hem toch wel érg verraste begon ook te vervelen.
Rutte sterk, zoals vaker de laatste tijd en ook Balkenende vond ik goed uit de verf komen, veel beter dan ik had verwacht.

De sterkste in dit debat vond ik overigens Femke Halsema, volledig foutloos en prima te volgen. Ik stem GroenLinks.

Laatst bewerkt:
Sowieso je slaat de nagel op zijn kop, beste.

Wat een pauperdebat, ben overigens wel halverwege weg gegaan, bier zuipen, jwz.
Ik vond Cohen erg tegenvallen, niet liet hij alleen iedereen uitspreken, wat best adorabel is, maar hij stotterde ook en kwam totaal niet uit zijn woorden, net alsof hij neit voorbereid was en alsof hij geen idee had waar de rest het over had.
Het geschreeuw van Wilders kennen we ondertussen wel, en dat hij om de 2-3 zinnen aankwam met de cijfers van nyfer, die hem toch wel érg verraste begon ook wel te vervelen.
Rutte sterk, zoals vaker de laatste tijd en ook Balkenende vond ik goed uit de verf komen, veel beter dan ik had verwacht.

De sterkste in dit debat vond ik overigens Femke Halsema, volledig foutloos en prima te volgen. Ik stem GroenLinks.
Ja ik ook, leuk mens ook Femke.

Dan heb je kennelijk te weinig gezien, alhoewel je hoeft niet perse een tv debat hoeft te kijken om bijvoorbeeld te zien dat het CPB heeft aangetoond dat de PvdA minder bij 'de burger' weghaalt dan de VVD en CDA.

De VVD wilt belastingen bij iedere schaal 1% verlagen voor zover ik weet wil de PVDA belastingen verhogen op de laagste na.
Dus hoezo de PVDA haalt het minst weg?

Ik neem dan even aan dat de standpunten niet veranderd zijn in het debat wat ik gemist heb.

Het gaat om koopkracht he, dat is niet enkel belastingafhankelijk.

Terug
Naar boven