MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

ik ben gisteren niet verzopen en ook niet opgegeten door een orca in aqualandia, er waren lkkre chicks ik ben bruin geworden en al mn puisten + littekens van ex puisten zijn weg, de kwark hier is lekkerder en mijn broertje van 12 riep tegen een stel superdudes superdude!
dat was het zo´n beetje

:mad:.

Dat ik dalijk 2250 gram vis klaar ga maken . :woot:

Dat ik en mijn hond vandaag een sigaretje gerookt hebben :)

Waren peukies van t merk 'Doggies'

Laatst bewerkt:
dat ik voor de 7e x kon fappen op een batterij van 20 %

DJ Rush Dj Amok Frank Kvitta Pet duo Sven Wittekind Arkus P @ Nature One Cam

Lekkere schranz voor een benauwde zomeravond! :)

Vandaag lekker m'n armen geëpileerd, ben ik terug weer even van dat afschuwelijk armhaar af. Heb ze er na ook nog even ingevreven met bruin zonder zon. Morgen zullen ze er dus voor de verandering weer even gebruind uitzien. :cool:

Dat ik al 5 minuten op dbb zit en nog geen post van joranr heb gezien, **** yea!

Dat ik net zwaar lekker heb getraind. Ik zag er lekker opgepompt uit, en ik ben vandaag weer begonnen met cutten @ 1800 - 2200kcal per dag (moet minimaal 1150kcal per dag binnen krijgen, dus cardio elke dag is een must)

wtf 2200kcal? Al eens eerder gedaan want mij lijkt dat je lichaam zwaar in starvation mode gaat.

Ik cut maar twee weken lang zo extreem, en nee, van een starvation mode heb ik geen last . Gelukkig brand ik wel makkelijk 2 kg vet weg:)

Laatst bewerkt:
Dat ik dacht dat een chick wel ok was krijg ik eenm ailtje van iemand waar ze dr t**ten aan een ander laat zien -.-

jFlow + PHP + MySQL = :heart:

Terug
Naar boven