- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bang voor een kaart ofwa?Jep ik laat me niet meer uit over dat soort dingenJij hebt het ook gezien met je kersenkopBang voor een kaart ofwa?
Twee sexy domeinnamen vastgelegd, hopelijk om daar een boel geld uit te trekken.
Nope, je zit er wel dichtbij maar is iets met varkens en die dikke.

dankje hater

Mijn inzicht over het feit dat ik mezelf wel moet voort planten, omdat ik de mensheid anders hiermee benadeel. Ik ben zeldzaam. Mensen zoals ik zijn er niet veel van, en alleen daarom al moet ik mezelf voort planten, omdat mensen zoals ik anders uitsterven, en dat is gewoonweg zonde. Dus hoeveel gezeur en moeilijkheid ik ook krijg hiermee, ik ga mezelf voortplanten met een geweldige vrouw die veel dingen voor elkaar heeft...

Mijn inzicht over het feit dat ik mezelf wel moet voort planten, omdat ik de mensheid anders hiermee benadeel. Ik ben zeldzaam. Mensen zoals ik zijn er niet veel van, en alleen daarom al moet ik mezelf voort planten, omdat mensen zoals ik anders uitsterven, en dat is gewoonweg zonde. Dus hoeveel gezeur en moeilijkheid ik ook krijg hiermee, ik ga mezelf voortplanten met een geweldige vrouw die veel dingen voor elkaar heeft...