AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

stuur maar pm met mail :P

dat ik na veel drank en rotzooi en 3 dagen slecht slapen, eten, toch de 180 squat heb weten te pakken vandaag

Laat hier ff horen of het de moeite waard is om die chick haar tet*en te zien :P Welke cup? minder dan C hoef ik niet te zien.

Daar kan alleen marcel tot nu toe op antwoorden

tet*en.

Twee sexy domeinnamen vastgelegd, hopelijk om daar een boel geld uit te trekken.

de vrouwelijke collega's vonden dat ik er scherper uitzag en dus afgevallen, **** yeah cut begint eindelijk ook voor andere mensen zichtbaar te worden

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

Twee sexy domeinnamen vastgelegd, hopelijk om daar een boel geld uit te trekken.

poodleswithbignoodles.com ?

Nope, je zit er wel dichtbij maar is iets met varkens en die dikke.

Die andere site wordt een datingsite met dezelfde cms als adultfriendfinder.
Ben nog van plan om een andere domein vast te leggen, maar die zal ik over moeten kopen van een 1 of andere k*t rus:
takedown.ru

ay3o8z.jpg

Mijn inzicht over het feit dat ik mezelf wel moet voort planten, omdat ik de mensheid anders hiermee benadeel. Ik ben zeldzaam. Mensen zoals ik zijn er niet veel van, en alleen daarom al moet ik mezelf voort planten, omdat mensen zoals ik anders uitsterven, en dat is gewoonweg zonde. Dus hoeveel gezeur en moeilijkheid ik ook krijg hiermee, ik ga mezelf voortplanten met een geweldige vrouw die veel dingen voor elkaar heeft...

Mijn inzicht over het feit dat ik mezelf wel moet voort planten, omdat ik de mensheid anders hiermee benadeel. Ik ben zeldzaam. Mensen zoals ik zijn er niet veel van, en alleen daarom al moet ik mezelf voort planten, omdat mensen zoals ik anders uitsterven, en dat is gewoonweg zonde. Dus hoeveel gezeur en moeilijkheid ik ook krijg hiermee, ik ga mezelf voortplanten met een geweldige vrouw die veel dingen voor elkaar heeft...

:roflol:

Jij komt later nog medicijnen aan het slikken.

unsuccessful-troll.thumbnail.jpg

Terug
Naar boven